Jezus, ik ben me echt kapot geschokken aan het begin van de demo. Loop je een beetje rustig rond en dan BOEM!
Namens iemand die de demo nog moet spelen: geloof me, het wordt er op deze manier niet spannender op.
We bouwen de verwachting op. De spoiler was trouwens niet specifiek over wat er precies gebeurd en op welk moment het gebeurd.
inderdaad, vette demo. Heb hem in de preorder staan jammer dat ze nu ook van de minipuzzeltje erin gedaan hebben. Maar verder is het voor mij een goeie vervanger voor resident evil. Gasten van Capcom moeten eens kijken hoe de besturing in DS geregeld is. veel beter!
Heb deel 1 nooit gespeeld maar gister wel de demo van deel 2 gedownload en het speelt best aardig moet ik zeggen. Alleen op een gegeven moment kom je na een paar gangetjes in een ronde kamer, wat moet je daar in hemelsnaam doen? Het is nog redelijk in het begin van de demo.
Kan wellicht een spoiler zijn voor sommigen dus niet verder lezen! Je moet met je kinetische krachten proberen alle 4 de "grijparmen" aan de bol zien te krijgen,dit gaat echter op tijd dus gebruik je slow-mo om de tijd te kunnen vertragen.
@Stryker Je kan ook de trailer van DS2 downloaden. In deze trailer wordt de tips gegeven, waaronder wat je bij zwaartekracht-apparatuur moet doen. Er zijn 6 grijparmen i.p.v. 4 grijparmen, geloof ik.
WORLD'S FIRST DEAD SPACE 2 REVIEW IS IN With the title being a little under a month away, the world's very first Dead Space 2 review has officially gone live. Find out the first verdict on the upcoming game after the break. With there being only a little under a month left until Dead Space 2 officially hits store shelves, it was only a matter of time before reviews started to pour in all over the net. The first title was an absolute gem, and Visceral Studios set out to capture the same emotion they delivered on the first and do nothing but improve it. If the very first review by the Official Xbox Magazine is anything to go by, then Visceral Studios has done just that. With Dead Space 2 dawning the cover for February's issue of the magazine, the staff at OXM have given the title a 9.5 overall score. While we don't want to give away too many of the details, the review states the title is filled with tons of horror and surprises, along with it being very lengthy. What do you think about the very first review for Dead Space 2? Are you planning on picking it up next month?
Heb m maar vast besteld bij Gamehubs, gaat vast niet tegen vallen maar hoef m niet perse op launch te hebben
Ik was een oudere preview aan het lezen net en kwam dit tegen, dit zat echter niet in de demo, maar dat komt denk ik ook omdat er geen glas en ook geen lampen in het demogebied zaten, toch? Part of my demo included the developer just blasting chairs around a waiting room-esque area. See, objects have physics this time around. Shoot a support of a hanging lamp and the fixture will swing from its remaining support and cast the light in whatever direction it's pointed. If you blast a window pane acting as a room divider, it'll shatter and the pieces will fall to the floor. Out of ammo? You can grab one of those shards of glass with your telekinesis and turn enemies into minced meat.
Door de demo ben ik wel geïnteresseerd geraakt in deze titel, deel 1 maar ff tweedehands via Marktplaats gekocht. Speelt het verhaal ook nog een belangrijke rol in het spel?
Er zijn wel regiovrije versies, ik heb hem bij Gamehubs besteld dus de Asia versie is vast regiovrij verhaal speelt een aardige rol maar is niet heeeeel belangrijk wat mij betreft. Het is ook niet heel ingewikkeld dus je pikt het zo op