[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    [Fossilized Raptor] :)

Mocht ff duren, maar dan heb je ook niks... nu je overal kan vliegen :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice. Dit is toch de Archeology mount als ik me niet vergis??? Ik moet hem nog, maar kan niet elke dag de moeite opbrengen de prof. te levelen.

Btw: Heb mijn Steelseries Cataclysm Muis nu ook binnen. Vet, maar wel flink wennen. Lijkt een beetje onhandig groot, zelfs voor die klauwen van mij. :9

3. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Is rare fossil artifact. Ik had hem op skill 290. Skill 290 had ik nog zo'n 20 uur farmen :)

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Anders ga je eens levelen 8)

5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja kut, Cataclysm ligt nog steeds onder de kerstboom :+

6. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil beginnen met WoW, moet ik dan alle expansions kopen? Of alleen de laatste? Ik weet niet helemaal hoe dat allemaal werkt.

7. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen expansions nodig om te kunnen beginnen. Maar als je de laatste expansion wilt, heb je daar alle voorgaande expansions voor nodig. Dus geen Cataclysm zonder Burning Crusade en Wrath of the Lich King.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daarbij mag vermeld worden dat je wel veel Cataclysm content hebt als je de kale game installeert. Zei het natuurlijk tot level 60 met alleen de Vanilla, kale, versie.

@ ExtraBB: Je kunt dus wel voor een deel gebruik maken van de nieuwe content. Ik neem aan dat je wel een HDD van boven de 100 gig hebt, want die zul je later met alle expansions zeker kunnen gebruiken.

Tevens raad ik je aan een trial te downloaden. Die kosten niks en laten je in elk geval al een character kiezen, 10 dagen speeltijd en wat voorproefjes in de game zien. Je kunt alleen geen group beginnen om samen dingen te doen, daarvoor moet je uitgenodigd worden.

Verder ga ik niet, moet geen lulpost worden. :+

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow is 25GB in volle glorie. Ik weet niet hoeveel addons jij hebt geinstalleerd? :+

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet zo heel veel, maar bij mij staat er wel 31 gig aan wow shit op mijn PC. Bijna 32 zelfs. 8)

Add ons wegen ook helemaal niks. Die dingen zijn hooguit een paar MB en dat is al veel.

11. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook weer begonnen , ooit gestart op 5-2-2005, nu alweer een tijdje clean (net gestopt na WoLK)maar cataclysm trekt me toch weer terug.
    De eerste indrukken zijn toch wel weer dat de verslavende factor bij mij weer helemaal terug is. Nu alleen nog oppassen dat het weer niet dezelfde proporties als vroeger gaat aannemen :) .

@yellow: ik had ook problemen met het mergen van mijn account , ben je inmiddels geholpen ?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee dat niet, maar ik wacht wel tot de 29ste totdat ik een account transfer kan doen. Daarna lekker portals verkopen. Ga gewoon 20 G vragen. :9

13. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik je eventjes niet meer, sorry hoor. maar je kan je account niet mergen? Dan kan je ook geen charaters switchen van account naar account. aangezien deze op het zelfde battle.net e-mail adderes moet staan.

Sorry als ik het verkeerd begrepen heb, mja. Je komt er wel uit.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat van accounts mergen zou best kunnen, maar bij een account tot account transfer van een char, zoals mijn mage, moeten de gegevens alleen kloppen.

Laten we er maar over ophouden, zie het de 29ste wel. Eerst maar even kerst. :b:

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de collector's edition, hoe krijg je de pet? Is die aan je code verbonden of niet?

Want mijn broer heeft de CE gekregen, maar hij had zelf ook al Cataclysm, ik twijfel om weer om te beginnen en dus kan ik cataclysm van mijn broer krijgen, maar zitten er verder nog extra's aan verbonden?

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een site voor online aanschaf van wow en uitbreidingen voor een leuke prijs? Zag Cataclysm al bij Bart smit voor 27 euro. Vond ik wel een leuke prijs, maar ik moet alle delen nog :+

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    de wow website? ;)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb mijn abonnement gecancelled en de game verweiderd. Vind het toch stukken minder als voorheen. De uitbreiding was op zich wel leuk maar je bent er veels te snel doorheen. Komt mede doordat je al een hoop had gezien sinds 4.0.3a. Content was erg weinig voor een uitbreiding. Lijkt meer op een grote patch als ik eerlijk ben.

Ben nu met FFXIV begonnen en speel ook nog steeds FFXI. Daar past qua tijd WoW niet meer tussen. Moet ook zeggen dat het allemaal een beetje casual is geworden (Cata maakte het weer een beetje goed), ik heb liever een hardcore game.

19. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent er te snel doorheen ( qua lvlen en dungeons )
    maar de raids niet :)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoek het ook niet echt om te raiden. En raiden doe je alleen voor betere gear zodat je verder kunt raiden ;) Hou meer van levelen etc. Dan speel ik liever FFXI. Ben ik nog jaren zoet mee :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina