Hallo,
Ik heb geprobeed thuis een 2e xbox aan te sluiten op LIVE via een verbindingsbrug dmv. mijn laptop. Dit werkte niet echt naar behoren, dus heb ik alles ongedaan gemaakt. Toen ik daarna op xbox 1 weer wou spelen, bleek dat ik daar geen enkele game/room kon joinen (Black Ops). De NAT staat wel op open, maar werkt gewoon als strict omdat ik in potjes kwam met veel lag, heel lang moest zoeken, en vaak een eigen room opende wachtend op 5 more players.
Als ik een IP-adres handmatig invoer in mn xbox krijg ik bij test connection te zien dat ik wel verbinding heb, maar dat die verbinding strict is. Zet ik vervolgens de instellingen van het IP op automatic, dan krijg ik die melding niet en heb ik een open NAT. Tenminste, dat staat er wel, maar is helemaal niet zo want ik kan niet normaal een room joinen (zie eerder gemelde symptomen).
Het rare is ook dat ik met diezelfde kabel wel gewoon met mijn laptop kan internetten als ik de LAN inschakel en de wifi uit. Dus met de kabel en aansluiting is niks mis, het zit hem in de Xbox.
Ik heb alles al geprobeerd, router opnieuw opgestart, poorten geopend in de router (wat eigenlijk ook al raar zou zijn als dit zou werken, want voordat ik deze problemen had was dat ook niet nodig), fabrieksinstellingen van de router teruggezet, en fabrieksinstellingen van de xbox ingesteld, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit goed krijg?
bvd, Joeneunited
Laatst bewerkt: 24 dec 2010