Ik heb je reactie op de vorige pagina ook gelezen en ik ben het daar echt 100% niet mee eens. Bij de eerste stappen in het spel wist ik al dat het goed zat, de grote ruimte om je heen. Dat je snel weer opgefrist wordt met de moves maar geen onnodig lange tutorial.
Verhaal vond ik juist (voor zover het diepgang heeft) interessant genoeg voor zo'n soort game. Ik vond het leuk om te zien hoe zijn broer zich ontwikkelde, hoe het eindigde etc. De magic powers vond ik ook leuk en het was ook tof dat je alles kon upgraden. Aan het einde van het spel had je zo'n lekker imba mannetje, heerlijk.
Wat jij hebt bij dit spel heb ik juist gehad bij bv het deel hiervoor (die cartoony POP). Daar had ik juist iets van, wtf waar gaat dit over, gare bolletjes verzamelen. Werelde unlocken enzo. Zoals deze POP speelde vond ik fijn, lekker lineair, achterelkaar actie. Zelfs nog 2 puzzels waarbij ik bij 1 van de 2 echt zat te puzzelen.
Ik weet in elk geval, als ik iemand een POP moet aanraden is het deze
Edit: grafisch gezien vind ik het zelfs uitstekend, super smooth, lekkere zanderig kleurenpalet wat imo goed past bij de sfeer van het spel. Veel tegenstanders en een goede framerate, had geen enkele keer framedrops. Wellicht een enkele keer dat textures niet helemaal waren ingeladen maar niet zo vaak als bij de Unreal 3 engine games.
Laatst bewerkt: 3 sep 2010