[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg morgen misschien Microsoft Points van mijn vriendin, maar ben op dat moment bij haar. Kan ik mijn HDD meenemen en Bad Company: Vietnam (DLC) op haar xbox installeren? (wel met mijn gamertag natuurlijk) En als ik dan thuis kom, doet ie het nog wel op mijn xbox? Oftewel: Is de DLC console gebonden of gamertag gebonden?
     
  2. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Jezus wat is er gebeurt in de halve dag dat ik dit spel niet heb gespeeld :eek:

    Ik val neer voordat ik de vijand zie schieten, de servers zijn half vol, en er zit een Patrol boat onder grond iedereen neer te schieten? OMG

    Amerikanen vinden vietnam blijkbaar niet leuk :eek:

    Zoiezo gamertag verbonden
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat kan, gebruik deze manier vaak als een vriend van mij langskomt, dan kan hij namelijk mijn DLC of arcade games gebruiken. Als je het op die manier doet, moet je er wel rekening mee houden dat je de content niet offline kunt gebruiken, iets dat in het geval van Vietnam niet heel storend zal zijn :+

    DLC wordt dus 1. aan je xbox gekoppeld en 2. aan je gamertag.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Of installeer via Xbox.com :)
     
  5. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren BF:BC2 binnen via Wehkamp :thumbs: Het was al laat, en wilde ff snel multiplayer testen. Het blijkt dat ik nog 1.64 GB update moet downloaden :mad: Ben maar niet verder gegaan.

    Ga nu grote update downloaden. Ik ben benieuwd of MP leuk is. Het is mijn eerste MP die ik wil spelen.
     
  6. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Halo reach verveelde ik me na 3/4 potjes maar deze game is zo ontzettend leuk dat ik gewoon eindeloos door kan gaan.
     
  7. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree! Teamwork is in deze game echt essentieel
     
  8. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    MP gespeeld, en ik bak er echt niks van :mad: Omgeving is zo groot dat je veel moet lopen. Ok, voertuig is beschikbaar, maar je valt nogal op waardoor je makkelijk doelwit wordt.

    Heb enkele mega noob vraagjes:
    - hoe herken je de vijand? Ik krijg niet altijd symbool te zien? Dus ik moet gewoon schieten als ik iemand zie?
    - Op Youtube zag ik dat je de raket van bazooka kan leiden. Maar ik kreeg dat voor elkaar niet? Moet je soms 1e wapen unlocken?

    Bij sommige potje kon ik geen kills maken 8) Dus ik ben echt noob :x Op trailer zag het eenvoudig uit. Ik vond in iedere geval wel leuk om te spelen. Moet nog veel leren.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan met de back button een vijand 'spotten'
    dan krijg je een rood stipje boven diegene en dat zien je teammates ook.
    Dat is een bepaalde bazooka die later pas vrijgespeeld wordt ;).

    Voor de rest raad ik je aan om tactisch te gaan spelen en niet als een kip zonder kop door de open gedeeltes gaan rushen.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Gast, jij heb de juiste instelling, je komt er wel:)

    (probeer eerst niet-dood te gaan en de gameplay te begrijpen. Probeer daarna hetzelfde maar steeds dichterbij de objectives ... vallen-en-opstaan maar je komt er wel)
     
  11. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor stoms??

    2x midden in een game gaat de Xbox vanzelf naar het Dashboard....!
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wtf ik had net hetzelfde. Echt heel vreemd, nog nooit eerder mee gemaakt.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook een keer gehad zoiets. Ik ging alleen naar het hoofdmenu van de game. Of werd ik toen gekickt :mad:?
     
  14. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer BF:BC2 gespeeld, en het ging al wat beter. Ik zat zelf op tweede plek van topscore.

    Was best trots toen ik bewegende tank met bazooka raak :cool: Ik speel vaak als Engineer, en ammo van machinegun raakt snel leeg :mad: Vooral als je UAV wil vernietigen, en dat valt niet mee. Kan je niet ergens extra ammo oprapen :confused:

    Vijanden spotten vind ik zelf erg leuk. Jammer genoeg krijg je volgens mij geen punten voor. Het valt me op dat de spelers vaak geen spot-functie gebruiken. Dat is jammer, hierdoor kan je veel makkelijker vijand opsporen en doden }:]

    Zelf speel ik nooit cod, maar ik heb wel gezien hoe je snel iemand kon knifen. Bij deze spel gaat knifen nogal traag. Maar ja, dat is stuk realistischer :+

    Het is niet duidelijk wanneer de potje voorbij is. Ik zie geen tijd, en speel voornamelijk Rush. Hoe kan ik zien wanneer potje eindigt?

    Heb nu K/D ratio van 0.68. Niet slecht voor beginner, vind ik :)
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het spotten krijg je wel punten hoor :)
    Maar alleen als iemand anders hem killt net nadat jij hem hebt gespot.

    Je kan zien wanneer het is afgelopen aan de 'tickets' , dat staat onderin bij de teams erbij.
    Als verdediging heb je oneindige spawns maar als aanvaller niet , als de aanvallers al hun tickets (=spawns) op hebben dan is het voorbij , tenzij ze natuurlijk objectives opblazen :)

    Als je als attacker gerevived word dan krijg je weer een ticket terug , dus dat is ook belangrijk , en als medic haal je makkelijk de meeste punten.
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de back button spotten wist ik geen eens.

    Straks gaan ik weer wat dog tags verzamelen hehe.
     
  17. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Assault kan je na verloop van tijd, als je een beetje op gerankt ben ammunitie leveren aan je medesoldaten. Je krijgt ook later Specs soort speciale aanpassing aan je kit. Een daarvan krijg je extra munitie wat heel erg handig is bij je Engineer.
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hou me nog steeds aanbevolen als jullie iemand zoeken om mee te spelen. :thumbs:

    Kijk trouwens hoe sick goed deze knaap is:

     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.youtube.com/watch?v=SP-uuFEHcDw&feature=player_embedded
    Je moet alleen het zwartgedrukte tussen [yt][ / yt] zetten ^^.



    [yt]SP-uuFEHcDw?fs=1&hl=nl_NL[/yt]
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is Vietnam een standalone? Of moet je de game daarvan hebben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina