Dat je maar een auto per 24 uur kunt geven of ruilen, vind ik persoonlijk voldoende omdat het anders te gemakkelijk wordt. Ik lees regelmatig op diverse fora topics over GT5 en het is godgeklaagd hoe diverse mensen telkens om auto's zitten te schooien. Je hebt ze er zelfs bij die nog moesten beginnen en die al om auto's zaten te schooien, het verbaast me soms dat ze nog niet vragen of een ander ook niet even de race voor ze doen wil. Ook constant het gejammer dat ze geen credits hebben om een auto te kopen voor een event en als je later leest dat ze elke knaken wagen tot de nok hebben getuned, vraag ik me wel eens af waar ze mee bezig zijn. Ik ben nu zelf bijna level 33 en heb nog niet een wagen van anderen geleend, ook nog niet een keer de behoefte aan gehad. Ik heb ze zelf premium gekocht, gewonnen of bij de occasions gehaald. En was de wagen even niet voorhanden, dan heb ik het event gewoon even open gelaten tot dat een wagen er wel was. Ik krijg tegenwoordig steeds meer het gevoel dat de meeste mensen zo snel mogelijk het hoogste willen halen en zo snel mogelijk 100% trophies en/of achievements zodat ze kunnen patsen tegenover hun online vriendjes, maar er zo weinig mogelijk moeite voor willen doen. Alles moet zoveel mogelijk op een presenteerblaadje aan worden geleverd.
Jep, dat gevoel heb ik ook als ik zo op diverse fora rondkijk. Ik zou er niks meer aan vinden als ik even een Formula GT of de X2010 zou krijgen van iemand. Vind het veel leuker om er zelf voor te sparen en er naar toe te werken, geeft mij achteraf een voldaan gevoel
Geef ik je ook helemaal gelijk in. Dat neemt alleen niet weg dat iedereen elk spel op zijn eigen manier speeld en ik van mening ben dat we dat onderling gewoon moeten respecteren van elkaar en een ander niet voor cheater moeten uitmaken omdat hij het op een andere manier speeld dan ik of jij. Aangezien ik wat vrienden heb die al papa zijn en dus niet meer alle tijd hebben om te gamen en zeker niet om voor credits te grinden, Help ik hun een handje door auto's aan ze uit te lenen zodat zij verder kunnen met het spel zonder onnodig races opnieuw te moeten doen voor cash. Alleen met die limiet gaat dat niet altijd even makkelijk.
Oh dat iedereen het op zijn manier speelt respecteer ik ook hoor. Ik zou er zelf alleen een stuk minder voldoening uithalen op die manier
Als de nood aan de man komt, heb ik er ook geen moeite mee dat iemand eens een auto leent. Waar ik me aan erger, is gewoon het feit dat er massa's figuren zijn die bijna voor elk event waar ze geen wagen voor hebben, gelijk gaan bedelen voor een wagen, omdat ze de wagen even niet kunnen vinden of er de credits niet voor hebben. Dat ze er minder tijd voor hebben is op zich niets mis mee, doe het dan rustig aan op je eigen tempo. Maar als ik dan lees van sommige figuren die zogenaamd geen credits hebben om een wagen te kopen, maar welk elk barrel die ze als gift hebben gekregen maximaal tunen, dan erger ik mij groen en geel aan dat gebedel. Verder moet ieder het idd voor zichzelf bepalen hoe hij het wil doen, ik zou er net als Sander, geen voldoening aan hebben als ik constant om een wagen zat te bedelen.
Heb net de Formula GT aangeschaft en moet zeggen dat hij me wel bevalt Maar is het dan verstandig om door te sparen voor een Formula F1 ? Formula 1 kun je toch geen A of B spec racen mee rijden? Vind het wel vaag dat ze dan de Formula GT niet een premium auto gemaakt hebben of gewoon toegang te verlenen van de gewone F1. Is de F1 sneller?
Met die Ferrari F1 kun je idd geen a of b spec rijden, bovendien doet de formula GT van PD niet onder van de ferrari.
Ik...ben....verslaafd! Ben level 13 nu Maar moet er nog 2 bij de amateurreeks doen voor Spec-A de japanse auto van voor 1980 ( volgens mij) EN nog een andere ( weet ff niet meer welke ) Daar staan een lijst met auto's bij alleen als ik die zoek bij de dealer staat er geen van die auto's bij. Hoe moet ik dan aan die auto komen om te gaan racen?
Er staan maar 30 tegelijk bij de used auto's, als je een race of license of wat dan ook doet worden de onderste 6 gebumpt en staan er bovenaan weer 6 nieuwe. Je kunt ook kijken bij de online dealer, misschien staat daar wat tussen. Kan ook zijn dat je een geschikte auto ergens won, maar dat weet ik niet meer.
Nergens niet bij dealer niet bij 2ehanddealer of bij de onlinedealer. Zelf heb ik de auto ook niet dus dit is best vervelend
Als je het een beetje goed doet moet je bijna zelf geen auto's kopen. Op een paar events na kun je alles spelen met gewonnen auto's Je kunt altijd even hier kijken. Voor die race die jij bedoelt kun je bijv de auto gebruiken die in de Supercar Nostalgia Cup wint http://www.ps3trophies.org/forum/gran-turismo-5/81077-race-series-what-car-use.html
Njaa zit met het probleem dat ik de races die ik kon al gedaan heb. Ben met licenties nu bij de derde (Geloof B) met specials heb ik alles gedaan wat me lukte. Alleen B-spec zou ik kunnen doen maar daar heb ik nog te slechte auto's voor omdat ik niks daarvan snap. Nu zou ik dus alle races overnieuw moeten doen alleen om lvl 14 te worden en daarmee nieuwe races te unlocken en hopen dat ik daar dan de goeie auto van win?
Dan doe je toch iets niet goed want tot lvl 25 heb ik geen enkele race 2x moeten doen omdat ik niet hoog genoeg was voor een nieuwe race
Straks weer deze game eens oppikken,veel te weinig gespeeld omdat het op het begin zo traag gaat. Die online dealership kan je alleen met die wagens online spelen of ook in je offline carrière ?
Je zegt het al; 'wat me lukte' Dus zorgen dat die Special Events je wel lukken, die zorgen vooral in het begin voor veruit de meeste credits.
De credits zitten wel goed, maar de auto's staan niet bij de dealers Voor zover ik weet krijg je geen auto's van de specials? Heb ze allemaal op brons geloof ik.