[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    daar had ik ook meteen last van bij adventures
    van wow je moet wel iest aankunnen :p
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vooral bij t onderdeel atletiek ga ik kapot.
     
  3. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze gekocht? (:

    [yt]k_7fSyQBLFs&feature=player_embedded[/yt]
     
  4. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste Kinect seksgame in ontwikkeling

    Ontwikkelaar ThriXXX is momenteel bezig met de ontwikkeling van het allereerste echte seksgame voor Kinect. Het spel heeft momenteel nog geen echte naam, maar de ontwikkelaars zijn alvast opgewonden over hun creatie.
    Mensen die interesse hebben voor cyberseks zullen alvast een gat in de lucht kunnen springen. Dat staat als een paal boven water. Kinect zou een hele nieuwe wereld openen op het gebied van digitale extase. In de nabije toekomst zou het in de game trouwens mogelijk zijn om je hele lichaam te gebruiken, alsook voice commands. Bovendien zou Kinect zelfs eigen seks speeltjes kunnen herkennen. Uiteraard zal het spel niet enkel werken in singleplayer maar zullen de bewegingen van twee spelers ondersteund worden.

    [yt]rfPImWIPZ8o[/yt]
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou niet mogen, zo'n buitenechtelijk bastaardkind van Microsoft en Nintendo, maar in de binnenste kringen van de hel is blijkbaar toch iemand erin geslaagd een cross-over van zielskinderen van de twee bedrijven te maken. Namelijk een Super Mario Bros die speelbaar is via Kinect dankzij een hack.
    Boosdoener van dienst is een persoon genaamd Yankeyan. Hij sloot de Kinect via een hackprogramma aan op een Nintendo-emulator, en zorgde ervoor dat Kinect zijn bewegingen registreerde alsof hij op virtuele knoppen duwde.
    "I could have placed a simulated keypad right in front of me that I can press with my hands, but I thought full body gestures were more in the spirit of Kinect. Of course, Mario isn't designed to be played like this, so this is really really hard."
    Zo zie je maar dat Kinect wel meer soorten games aankan dan fitness en party games. Wie weet denkt Microsoft wel geld te verdienen met deze soort games. Deze is immers reeds een match made in hell.

    [yt]8CTJL5lUjHg[/yt]
     
  6. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    wel grappig maar absoluut neit geweldig
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb vandaag een nieuwe Slim + Kinect besteld en vraag me af welke games ik er nog eens bij zal halen. Ik ben op zoek naar spellen die lang houdbaar zijn en leuk om af en toe in me uppie te spelen en af en toe met anderen. Ik had zelf Kinectimals en Kinect Sports op het oog.
    De juiste keuze?
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    12
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank je wel, super tip!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    Kinect Sports
    Bestandsgrootte: 718 MB

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gisteren ook en ik moet zeggen dat ik enorm aangenaam verrast ben! Had niet gedacht dat het zo goed ging werken. Adventures heeft echt nog leuke spelletjes. En heb er ook Your Shape bijgekocht en amai, mijn conditie is rotslecht :D

    Kijk al uit naar wat de toekomst brengt met Kinect!
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Jongens vraagje, het zusje van mijn vriendin heeft zo'n pakket gekregen voor kerst met xbox slim en kinect. Nou is die xbox voor het zusje, maar kinect voor mijn vriendin. Echter heeft ze een oude xbox.

    Vraagje, heeft iemand zo'n adapter over, omdat hij kinect los heeft gekocht en al een slim had? Zo ja, PM me graag, dan kunnen we wel een prijs afspreken.

    In nederland kun je dus nog geen losse adapters verkopen....

    Hoop dat iemand me kan helpen!
     
  13. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Die adapter zit onderin de doos van de kinect.
    Tenminste als je de kinect los koopt, dus neem ook aan in bundel vorm.
    Aangezien je zusje de adapter niet nodig heeft kun je deze dus aan je vriendin geven.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nee kijk. Ze hebben de xbox + kinect bundel gekocht. Met het feit dat de kinect direct in de nieuwe xbox kan, hebben ze er geen adapter bijgedaan. Nu was kinect voor mijn vriendin, die al een normale xbox had en de Xbox Slim voor haar zusje, snaps :p?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2010
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    heb sports nu ook

    echt super toffffff
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb vandaag ook Kinect gekocht. Kon die geweldige bundel bij de bart smit niet laten staan. :+
    Kinectimals is echt te verslavend leuk. Zelfs mijn puberende zusje vind het geweldig. Adventures is ook leuk maar meer iets om met vrienden samen te doen. Heb alles ook maar een keer geprobeerd dus heb me er niet helemaal in verdiept.

    Binnenkort ook maar eens sports halen als ik mijn loon weer heb gehad.

    Nog wel even een vraagje over Kinectimals. Slaat de game nou alles automatisch op of kan ik dat ook handmatig doen? En ik moest mijn beestje een naam geven maar heeft dat nog nut of niet? En hoe werkt dat met je stem?
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Stem werkt als 't goed is als je locatie op US zet en taal op Engels, dat las ik tenminste ergens.
     
  18. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! zelf uitgeprobeerd en het werkt perfect!
     
  19. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Iemand hier nog een antwoord op?

    Mijn plan was dus om een KINECT Bundel te halen met de nieuwe slim.
    En dan de KINECT aan te sluiten op mijn oude XBOX.
    Maar lees ik hier dus goed dat er in de bundel geen losse adapter zit en zo nee is deze ergens los te verkrijgen.

    Is mijn enige optie dan om KINECT los te kopen om die aan mijn oude Xbox te hangen?
     
  20. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb thuis:

    Zumba (voor mn vriendin)
    Dance Central (voor mijn vriendin)
    Adventures (leuk om samen te doen!) en
    Fighters Uncaged (besteld)

    Ik moet zeggen dat het er allemaal leuk uitziet en mn vriendin vindt het geweldig!

    Iemand al ervaring met FightersUncaged? Kan je ook 1vs1 doen daar?
     

Deel Deze Pagina