[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Veel plezier in FF en baibai. :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Van een WRPG naar een JRPG, op grote schaal nog wel. Landverrader. :+:9

Naja, scheelt mij weer uit te vogelen bij wie ik om hulp moet bedelen in de toekomst.

Sorry Pim, nu ben jij de lul. :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel al vanaf de release van beide games beide tegelijk. Nu FFXIV er ook is vind ik deze op het moment leuker en uitdagender dan WoW. Zegt nu dat ik nooit meer terug kom ;) Ben meerdere malen gestopt en ben meerdere malen weer begonnen. De laatste uitbreiding was voor mij teleurstellend zodat ik naar iets nieuws ben gaan zoeken.

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet altijd een beetje lachen als mensen zeggen dat het casual is geworden of facerollde je LK 25HC ook? Zelfs met 30% buff was het hardcore. :lol: Dat was moeilijker als heel Naxxramas 40 in vanilla. Het enige wat in vanilla hardcore maakten was dat je alles apart moest buffen en de 15 man meer moest leiden. Nouja 25 man of 40 man zo'n groot verschil is dat ook weer niet, het is beiden veel.

De game is er alleen maar beter op geworden.

Tot over een maand over 3. _0/

Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    WoW is zo moeilijk als je het zelf maakt.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je het serieus sinds vanilla gespeeld?

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Lolno

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    ICC25 heroic zonder die buff was weldegelijk vanilla mode.

Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    1 boss > Hele game

:thumbs:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige echte raiden heb ik in Vanilla gedaan. LK zelf nooit gedaan. TBC raids ook geen. Alleen 40 man raids dus. Durf dus niet te zeggen of die boss echt moeilijk was. Enige dat ik weet is dat ik toen een maand deed voor 1 T1/T2 piece en nu had ik in een maand T9 compleet.

Misschien dat ik over 3 maanden weer speel wie zal het zeggen. Heb sowieso altijd naast WoW, FFXI gespeeld en nu ruil ik WoW (misschien tijdelijk) in voor FFXIV. Daarnaast hoeven jullie (diegene met negatieve reacties) je niet aangevallen te voelen omdat ik jullie game niet meer speel. Ik ben echt niet de enige die (tijdelijk) gestopt is...

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nah, niet echt imo.

4HM met 8 gegearde (warrior)tanks en een lading coordinatie waar een gemiddeld balletclubje nog jaloers op zou zijn was voor mij een stuk indrukwekkender en moeilijker dan LK HC25 (heb em niet afgemaakt, wel geprobeerd).

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad, Vanilla had zeker wel meer uitdaging dan de bosses tot nu, zelfs op Heroic..., en ik herinner me The Four Horsemen nog wel wat een uitdaging was dat zelfs helemaal met het healen voor mij :+.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je verwoord exact mijn probleem, maar ben niet bang om dat toe te geven. Ik denk alleen niet dat het nu nog veel het geval is. ;)

Om even serieus te doen: Het levelen vind ik echt stukken verbeterd dan voor LK en ook de lagere raids zijn goed gescaled naar de maatstaven van Cataclysm. Niet om meer Health ofzo, maar meer omdat er nu balans is. Ik heb met een aantal raids voor Cata wel gemerkt dat de balans tussen sommige bosses ver te zoeken was.

Het enige probleem wat ik nu nog ondervind is een enkele bug. De bekende connection bug, maar window mode vind ik onhandig spelen dus ik heb het er tot de eerste Cata patch wel voor over.

Ook mag de Cata launcher wel een stuk sneller opstarten. Die van LK was binnen een paar seconden klaar, die van Cata doet er soms een halve minuut over. Het ligt echt niet aan mijn PC, die kan nog minstens 2 jaar mee.

Anyway: Cata is een behoorlijk stuk uitdagender geworden. Ik neem echter de dingen stap voor stap, want met Cata moet dat ook wel en bovendien heb je alle tijd in zo'n spel.

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol vanilla was echt zoveel moeilijker dan de Lich King. Het is wel degelijk meer casual geworden. Heroic mode pickuppen, in vanilla bestonden er geen raid pickups voor de nieuwste instances, dat kon gewoon niet goed gaan :+

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    TBH pre-nerf Sunwell was zelfs moeilijker als LK 25 HM.

Maar Pim zegt het perfect, onvergelijkbaar met alle coordinatie die mogelijk was met 40 man in Naxx.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het sowieso moeilijker toen je met 40 man moest spelen. Puur alleen de tactics.

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer de discussie over Vanilla > WOTLK

Vanilla is OVER, Deal whit it!

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is vanilla :+ Ik moet namelijk denken aan een ijs smaak

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gewoon Classic WoW, geen idee waarom het Vanilla heet. Misschien door het beige/bruine hoesje?

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanilla (ijs als voorbeeld) wordt gezien als 'neutraal' of 'gewoon'

Misschien dat je het nu wat meer snapt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina