60?! Ik heb toch eigenlijk ALTIJD wel meer. Ff is wel de enige mode die af en toe flink lagt idd. Ik vermoed dat het komt door het groot aantal tegenstanders.
Ik denk het ook, het hapert nog wel is als er meerdere dingen tegelijkertijd gebeuren. Ik hoop dat het maar snel gepatched word. Heb ook net ook effe op bungie forums gekeken en er zijn aardig veel klachten sommigen beweren dat het niet gefixed kan worden.
Als ik Matchmaking begin dan zegt ie altijd dat m'n NAT type niet open staat ofzo en dat daarom Matchmaking wat langer kan duren. Nou vind ik het inderdaad ook wel wat lang duren +- 2 min. voordat ie spelers vind, maar wat is dat NAT gebeuren en hoe zet ik die open?
Ik heb nu ook halo reach Ik ben totaal nieuw erin. Binnenkort koop ik xbox live gold. Mensen die veel spelen add me dan aub: CyberFusionX
Wordt het nog veel gespeeld hiero? Ik speel alleen maar Team Swat, maar kom echt amper Nederlanders tegen...
Cookie enzo doen juist alleen maar SWAT. Ik doe vooral Big Team en Invasion enzo, laatste tijd vooral op die nieuwe maps. Bij welke mode kun je eigenlijk rocket race krijgen? Ik moet alleen die achievement nog ff.
Ik speel nooit team swat Ik speel vaak Living Dead / Noble Map pack / Community playlist of team slayer
Mijn opmerking was in de context van Rocket Race. Maar dan nog, heb er niet veel meer extra moeite mee. DMR vind ik niet veel minder prettig dan de BR. Heb bij mijn Halo Reach ook een veel betere k/d ratio, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik door ervaring met deel 3 niet aan het begin zoog en ik bovendien tegenwoordig niet meer bij gamemodes als objective als een gek voor mijn team speel (ten koste van mezelf). In Halo 3 ging ik nog wel eens mezelf constant opofferen om een vlag bijvoorbeeld maar weer een seconde aan te raken zodat de wederpartij overnieuw moest beginnen met recoveren. Tegenwoordig doe ik nog wel moeite voor een objective, maar niet meer ten koste van een enorm slechte k/d ratio. Eigenlijk boeit die ratio geen fuck maar je doet er dan toch weer wat extra moeite voor.
Ik heb sinds gisteren een jaartje gold gekocht en ik vind het echt super vet met halo reach ! Misschien dat er me wat mensen willen toevoegen ? Maakt niet uit welke mode, ik vind alles wel leuk na een tijdje spelen CyberFusionX
Add me maar ook "MrBeast NL" Ik doe ook beetje BTB/Invasion en SWAT als ik ff snel credits voor iets nodig heb. Btw weet iemand wat je met een Tactical/Trauma Kit ziet er uit als een Healt Pack op je Utility plaats.
Inderdaad. Ik heb net al 2 keer Winter gedaan, een kwartiertje per keer en dat bijvoorbeeld 1-2 keer per dag en je hebt weer 10K erbij. Alleen is het irritant dat je vaak de cutscenes niet kan skippen en dat Kat er zo ontzettend lang over doet om die deur dicht te gooien en ook moet je in het begin weer elke keer kiezen of je de optie inverted aan wil of niet. Eerst wilde ik het doen via co-op campaign MM maar die $%&#@ stemden op normal (terwijl we met 4 man waren ) dus dat doe ik ook nooit meer.