Het ligt een beetje aan de servers volgens mij want AC:B staat wel op No.5 bij Major Nelson xbl activity.
Bah ik kom er niet uit, probeer dus zo een queste van Romulus te doen maar ik kan maar niet bij die opening komen. Het is bij een of andere ruine en precies op dat romulustekentje staat een (franse) tent. En daaronder moet het zijn. Ik kan de opening/begin wel zien vanaf de balken maar ik kan er niet komen. Iemand een idee wat ik bedoel? En hoe ik er moet komen?
Je moet nog wat meer viaducten repareren, zodat het water hoger komt te staan. Je krijgt zo'n berichtje wanneer je genoeg viaducten hebt gerepareerd.
Ik heb dit niet gedaan, maar toch alle lairs gehaald. Kijk even op YouTube zou ik zeggen. Is volgens mij best makkelijk om erop te komen.
Spoiler Wat een verschrikkelijk stom einde. Enorm teleurgesteld, vooral na de verbazingwekkend geweldige rest van de game.
Kun je nog verder spelen in Rome nadat je het hoofdverhaal doorlopen hebt om nog een aantal side quest te doen?
Ja, maar alleen nog maar in de Animus, je hebt niet meer de mogelijkheid om de animus te verlaten en verder te spelen als Desmond in Monteriggioni.
Dat einde... Spoiler Wtf open? Waarom vermoorde ie Lucy? was zij een Templar ofzo iets? Voor de rest was er niet zoveel nieuwe info vond ik. Wel een erg toffe game Nu door met de Multiplayer VInden jullie de manier hoe ik typ mooi?
Spoiler Tja, ik denk omdat Desmond een afstammeling van Adam is, maar Lucy niet van Eve. Dus moest ze dood. En nee.
Spoiler 1. Wie zegt dat ze dood is? Het zag er niet uit als een fatality execution move 2. Volgens mij ging het duidelijk buiten de macht van Desmond om, obviously dat hij het zelf probeerde tegen te houden. Oftewel Desmond heeft Lucy niet vermoord/verwond, maar hogere krachten (Those Who Came Before?) hebben dat gedaan.
Hier staan een boel interessante theorieën over allerlei vragen die Brotherhood hebben opgeroepen: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=279308 (wel heel veel spoilers!) Spoiler Ik moet zeggen dat ik het einde maar zwak en bagger vond toen ik het speelde, maar na het lezen van al die theorieën kijk ik toch heel erg uit naar deel 3!!
De multiplayer is best cool eigenlijk. Net in m'n derde potje eerste geworden, aangezien ik nu tenminste een skill had en mezelf kon disguisen. Had echt een geweldig moment: Ik ging in disguise een dak op, omdat daar mn contract stond. Blijkt mijn contract een andere gast te achtervolgen. Maar die gast die ie achtervolgde was juist weer degene die mij moest killen, maar ik was in disguise. Dus ik stun die gast, waardoor mijn contract dus moest wachten op een nieuw target, terwijl ik naast hem sta. Zonder dat hij het door heeft hem ook gelijk gekilled. Binnen 2 seconden m'n pursuer gestunned en m'n contract gekilled.
Ik dan. Ik doe zo manhunt. Ik met 2 (incl ik) tegen 4. ik zo van oneerlijk potje word dit. Maar Defend blijkt dan heel makkelijk te zijn. je moet gewoon in een groepje blenden en als er zo'n Ex-CoD speler aan komt sprinten met een rode pijl boven z'n kop en hij mij zoekt gooi ik een smoke bomb en stun ik ze. Op attack speelden ze wel hoe het hoorde door een beetje te blenden enz. maar ik heb m'n vuurwerk op zak en dus maak ik gehakt van ze. op een gegeven moment loop ik dus in de richting van de blauwe pijl zie ik oppeens een groep van 10+ Prowler's (Mijn target) staan. ik had dus geen firework want daar moest ik nog 35 sec op wachten. dus ik ga lekker bij hun blenden en ze doen nieteens wat totdat ik m'n rotjes weer heb . gf triple kill
Ik vind het altijd raar dat ze alleen de plot van Ezio/Altair in de trailer stoppen en nooit de apple of eden. daarom bleef ik eigelijk doorspelen niet om mensen te vermoorden die al dood zijn.
Klopt ik ook, maar ik denk dat ze hiermee het grotere publiek aanspreken. Bovendien levert de Ezio/Altaïr storyline vaak mooiere beelden op zoals ook in deze trailer weer blijkt. En tot slotte is het Desmond-gedeelte in elke game redelijk kort en past het daarom denk ik ook minder in de trailer, vooral vanwege spoilers, terwijl het Ezio/Altaïr gedeelte bijna de hele game beslaat en minder spoilergevoelig is, ook al draait het ten slotte allemaal om het verhaal van Desmond. Spoiler En over het einde, hoe meer ik er over nadenk, hoe meer hoop ik krijg dat Lucy niet (voorgoed) dood is. Altaïr werd in het begin van deel 1 door Al Mualim op dezelfde plek gestoken als Lucy en overleefde dit geloof ik door middel van de Apple. Ezio werd ook op ongeveer dezelfde plek gestoken in deel 2 en ook hij overleefde dit. Bovendien de boodschap van Subject 16 'The miracle is in the execution' schept voor mij ook hoop. Ondanks dat de achievement 'A knife to the heart' heet, was duidelijk te zien dat Lucy daar niet geraakt werd. Bovendien is Lucy naar mijn mening net zo karakteristiek voor Assassin's Creed als Desmond, dus ik kan nog steeds niet geloven dat ze haar dood zouden laten gaan, zelfs niet als de 'Those Who Came Before' dit willen. Maar goed, dat zullen we allemaal pas bevestigd zien in de volgende Assassin's Creed helaas. :\