De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Edit:

En nog een vraagje. Ik begrijp dat die audio kwaliteit uitermate belabberd is. Dus ik was een beetje aan het kijken voor een oplossing daarvoor. Ik wil dan gewoon een cheap iets, maar heb geen flauw idee wat. Ik zie wel van die home cniema setjes voor 100 euro ofzo, maar dan zit er een dvd-speler bij. Dat hoeft van mij niet. Ik wil gewoon 2.1, heb geen zin om allemaal boxjes en shit te plaatsen... Wat zou nog meer een oplossing zijn, die niet duurder (liefst goedkoper :p) is dan zo'n home cinema set? Versterker met twee boxjes ofzo?

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Logitech X230 heb ik, geweldig. :)

3. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Op je tv ja? En dat gaat dan gewoon via mini-jack? Maakt dat niet uit dat het eigenlijk voor pc is? Qua versterker ofzo?

4. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein probleempje met mijn Panasonic Plasma tv. Want meestal in snelle Shooters zoals (Halo reach,Battlefield) zie ik mijn crosshair verdubbelen als ik bijv snel draai bij Race games heb ik er geen last van maar bij shooters wel. je ziet ook je radar btw verdubbelen. Bij Films op een DVD speler zie ik soms het zelfde en ook bij mijn TV ontvanger. Ik heb ook mijn xbox op een ander tv aangesloten en daar had ik helemaal geen last van. Weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan fixen?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    staat je xbox op 720p of 1080i? En hoe is hij aangesloten? En heb je P-NR (zo heet intelligent frame creation toch bij panasonic aan staan?)

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Is dat nou een probleem als ik mijn plasma tv met daarop aangesloten xbox, tv kastje en later mss versterker allemaal aansluit op niet gearde wcd's? Die heb ik nl. niet in de woonkamer...

7. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat op 1080p, Hij is aangesloten op HDMI en dat P-NR zag ik al eerder op de handleiding staan maar kon hem niet vinden. Anders ga ik nu wel effe kijken. Maar op 1080i had ik het ook geprobeerd en the same problem. Ohja je kan de tv op een ''Spel'' mode instellen heb het gister gedaan en toch geen verbetering.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Eh, waarom zou de audio kwaliteit belabberd zijn? Mijn Panasonic PX80 geeft echt een heel goed geluid. Wel de audio setting op film zetten.

PN-R is de ruisonderdrukking ;) De ifc uitzetten lijkt me een goed idee trouwens.

Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, dacht ik. Even checken zo.

10. KoB

KoB Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het hier goed staat...

Ik heb bij een buurman (H)DTV van UPC aangesloten, het beeld is goed echter klinkt het geluid, via de tulp stekkers op de settopbox, alsof het door een buis gaat (Hol).

Via de TV (Koptelefoon uitgang, bij gebrek aan beter, omdat hij geen optische ingang op z'n versterker heeft) klinkt het een stuk beter, maar om radio te luisteren moet hij z'n TV aan zetten.

Ligt dat aan de settopbox of is dat normaal?

Kan nog proberen om het geluid van de scart aansluiting af te tappen, maar ik vermoed dat dat exact hetzelfde signaal is als die op de tulp stekkers.

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, vraagje!

Wij hebben hier thuis een @ Home digitale TV pakket. Met een Samsung decoder die bij de TV staat. Hier zit dan de smartcard in.

Nu willen we ook op de iMac digitale TV kijken. Is het mogelijk om een kopie van die smartcard die we al hebben te maken/krijgen?

12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een klein vraagje :+,
    Ik heb een c5100 samsung led tv (40') met digitaal tv van ziggo (zonder hd decoder gewoon normaal kasje). Maar alle zenders kijken zo onscherp, de randen van alle letters en bijvoorbeeld een tekenfilm zie je allemaal horizontale lijnen in, ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel want het is een beeteje moeilijk uit te leggen. Maar lig dit nou aan mijn tv of aan het kastje?

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Als je lijnen door het beeld ziet lopen, dan zal dat aan je kabels liggen. Koop ff een fatsoenlijke scartkabel.
    De meegeleverde kabel die bij de decoder zat is totaal waardeloos. Daar zou ik mn campingtv nog niet op aansluiten ;)

Het is sowieso beter om een decoder met hdmi te nemen natuurlijk, vooral aangezien je nu SD zit te kijken op een hdtv.

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, maar als ik een decoder neem met hdmi maar het kaartje dat erin zit geen hd kanalen heeft, heeft dan uberhoud wel zin ?

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waar wil je die smartcard in stoppen ??

Elke kaart bij Ziggo is uniek en staat bij Ziggo in de server geregistreerd !
    Een paar per maand stuurt de server een signaal over de kabel die de kaart kan activeren en deactiveren.
    Bij de nieuwe interactieve decoders staat de smartcard continu in verbinding met de server.

Per huishouden kan je zonder extra kosten 3 smartcard's activeren.
    Je moet alleen éénmalig de kosten van de smartcard betalen , deze kaart kan je bij elke tvboer kopen en kost € 29,95 (adviesprijs Ziggo).

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

In een adapter die weer is aangesloten op de Mac:) Uit mn hoofd van Terratec of EyeTV.

Ah oke;) Bedankt, dan ga ik dat even proberen! Dus ook te koop bij bijvoorbeeld de Mediamarkt?

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja die zijn gewoon te koop bij mediamarkt. Volgens mij heet het ziggo startpakket oid.
    Via internet zijn ze overigens wel goedkoper als je een beetje zoekt.

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Neuh, ik koop het wel bij de Mediamarkt:) IEts makkelijker!

Bedankt Guys!

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

ja ook dat heeft zin, maar bij Ziggo kost t hd zenderpakket maar 6 euro per mnd extra. Je weet echt niet wat je ziet met bijv National Geographic HD of Discover HD.
    Bovendien: je hebt toch niet voor niets een hdtv gekocht? ;)

20. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste vraag kan ik niet gwn zo CI+ kopen die je in je tv kan schuiven, of ondersteund dat geen hd ?

edit: Alle CI+ televisies ondersteunen bovendien HD. Dan kan ik lijkt me beter zo module kopen dan een hd box, die dingen zijn nogal prijzig :+

Laatst bewerkt: 27 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina