Heb nu de PC versie ook en daar verloopt de boel een stuk soepeler. Alleen paardrijden is daar nog erger dan op de console. Goddank kun je die paardenrace wel overslaan. Weet niet wanneer precies de PC update uitkwam, maar heb zelfs zonder niet of nauwelijks problemen ondervonden. Eigenlijks is het probleem alleen dat de issues meer te danken zijn aan het ontwikkelteam dan aan problemen die erna kunnen ontstaan. Met cheats aan ff door chapter 1 geraced op de PC en straks chapter 2 misschien even doen. Hangt een beetje af of we nog een film gaan kijken of niet. Vind het wel lekker om 32.000 skillpoints te kunnen spenderen.
Ik heb de game ook redelijk probleemloos kunnen spelen op de 360. Alleeb drie bugs met questlines dungeons en drie gebugde achievements daarbij ...
Ik ben weer bezig met TII, hoe kon je ook alweer dodgen tijdens gevechten? Of ben ik nou in de war met een andere game? Ik dacht echt dat je kon dodgen/wegrollen als de vijand je aanviel enzo...
Vandaag voor het eerst TW II op de Xbox aan het spelen, maar ik merk dat m'n beeld te klein is ofzo. Letters aan de zijkanten zijn incompleet , nogal vervelend. Settings van m'n tv veranderen helpt niet, iemand enig idee ?
Check de startpost Maar bij de settings, onder grafisch, kun je de optie 'use safe interface' aanzetten. Dan wordt de UI wat meer naar het midden opgezet en zie je deze volledig op SD tv's !
Ik zit vast in een sidequest.... The Society Mages Guild Gaat om ene Asala en haar kleinkinderen...ze zouden bedreigd worden door rhinos, maar dit bleek een leugen en een val. Dan klapt er een deur dicht en that's it..verder geen enkele uitleg.Je kunt alleen maar die grot uitgaan nog..vaag hoor.
Ik checkte net de Gamepressure guide van TWII, en daarin stond dat je gewoon opgesloten word in dat gebied. En dat gebeurde hier dus niet...de deur sloot gewoon. Slecht zeg.... Patch waar blijjjjjjjjjjjjjjjf je...pffff.
Ik heb het spel intussen verkocht, heb op het moment geen zin meer om het te spelen. Mocht de patch uitkomen koop ik hem wel weer misschien.
Spel bevalt me tot nu toe erg goed, alleen 1 vraagje. Waarom kan ik geen andere mensen killen? Vind ik toch wel erg jammer.
Precies. Nog iets lames, maar volgens mij wees Gakkie mij er al op. Chapter III kun je in een uurtje ofzo doen. Heb net een soort van eindbaas verslagen, daarna de eindbaas zelf en klaar is die chapter. Ik wil niet teveel spoilen, dus vandaar even. Het ging om de PC versie. Tering wat ging chapter III snel, dit terwijl ik op de 360 de hele questlijn van die eerste soort van eindbaas, een ****, had gedaan. Duurde toen een heel stuk langer.
Kan ik meer zelf bepalen hoe ik wil spelen. Heb Dragon Age ook voor de PC en Fallout New Vegas is ook onderweg. Heb tevens besloten dit soort spellen vaker op de PC te spelen. Speel, naast wow, veel te weinig games op de PC. Wil dat eens vaker doen in de toekomst, dan alleen maar wow. DA Origins vergt trouwens wel 20 gig, tegen 4 gig van TW II.
Haha , ben nu level 11 en zit bij de Savanne. De poort (desertgate) is nog niet open, maar ik ben wel aan de andere kant gekomen. Ben via de rotsen erheen gegaan, volgens mij hoort dat niet te kunnen maar met vernuftig spring en stuiterwerk is het me gelukt
Het is een hele toffe game en heb ook best lang over chapter 1 gedaan, ben er nu bijna klaar mee, chapter 1. In het begin dacht ik dat deze voor mij misschien wel Oblivion kon toppen maar ik weet nu zeker dat dat niet meer gaat gebeuren. Oblivion gaf mij een bepaald gevoel en ook de drang om door te willen/moeten spelen, soort verslaving if you will. Fallout 3 achtige praktijken enzo, haha. Heb ik bij TWII niet heel erg, en iemand zei het al eerder een tijdje terug...zodra je op een bepaald level komt dan maai je over doorheen en heb je nog maar weinig tegenstand qua battles. Ik blijf het Savannah gebied ook één groot klotegebied vinden, helaas. Het is ook fucking groot en neemt teveel van die game wereld in, ik had dolgraag het Eikronas eiland gezien ipv Savannah, maar it is what it is.
Net het einde van de PC versie gezien. Wat had ik Dar Fa graag nog wat langer bij me gehad. Lelijk smoelwerk of niet.