[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    The Bucket List staat hoog in mijn lijstje ja.
    van de meest verschrikkelijke sentimentele films :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het helemaal niks eigenlijk de Bucket List.
    Veel te voorspelbaar en springt van hak op de tak naar mooie plaatjes.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ieder zijn meuk zal ik maar zeggen, ik vond em geweldig. :) Ik ken genoeg films die veel erger zijn qua dat, waar je het alleen maar zielig moet vinden als kijker, alleen maar medelijden kweken en weet ik veel, hier zat juist van alles in. Humor, verdrietige momenten, serieuze momenten.

    Wat ik niet geweldig vond was die.....godverdomse walgelijk irritante reclames erdoorheen. Serieus.....5x reclame ongeveer? Het is gewoon abnormaal. DE reden waarom ik geen tv meer kijk en al helemaal geen films op tv. Dit was puur een uitzondering.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja idd. Na 10 min was er al reclame...
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Devil
    Hoorde er niet zo'n positieve verhalen over maar vind dat soort films ook altijd wel leuk. Verhaal is een beetje standaard maar de film zelf is erg vet! Einde is een beetje raar, maar erg vette film!
    7.5/10

    Piranha
    De special effects zijn echt om te zuigen8)! Als je de begin scene ziet denk je echt 'wat een B-film!'. Maar verhaal is erg leuk in elkaar gezet en de bijtwonden etc. bij slachtoffers ziet er erg goed uit. Leuke vermakelijke film, lekker zomers:)!
    En mooie vrouwen:D!
    8/10
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Meest debiele moment was nog wel bij die hele serieuze sentimentele scène waar Freeman dood ligt te gaan, en opeens (echt srsly uit het niets) komt er een cut naar de reclame met een schreeuwende Johnny de Mol: MUZIEK!!

    Meest misplaatste reclameblok ever :emo:
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks voor de spoiler:)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja was echt achterlijk, maar ik zag het aankomen, zodra het logotje van de zender verdwijnt weet je dat die walgelijke reclames weer komen. Ik kijk al echt nooit tv(heb geen eens ontvangst hier meer ook) maar na 5x die fucking kop van Johnny de mol gezien te hebben kon ik hem ook wel schieten, plus die postcode loterij reclame met die lui met die gouden jasjes aan.

    Pffff...gewoon vreselijk.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha kom op man film is al 3 jaar oud en net op tv geweest? 8)

    Trouwens, Darth Vader is de vader van Luke. Dan weet je dat ook alvast.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Exactly, en kom op het is amper een spoiler te noemen. De film gaat over twee terminale mannen die dus gewoon zeker weten het niet zullen redden en daarom juist die 'bucket list' zeg maar....kortom...het is geen spoiler.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daarnaast gaat heel de film ook over dood gaan, in principe. :+
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een argument:9.. Had 'm net in m'n mediabox gestouwd om morgen te kijken, helaas:mad:!
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik het einde van A Clockwork Orange hier neer zou zetten dan zeg je toch ook niet 'Ja, die film is al 40 jaar oud dus je had hem allang kunnen zien, zeker met zo'n cultstatus?' 8)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar deze film gaat over 2 mensen die een terminale ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben waardoor ze dingen gaan doen die ze altijd nog is hebben willen doen. Dan kan je dus gewoon verwachten dat er iemand dood gaat, het staat waarschijnlijk nog net niet op de achterkant van het dvd doosje.
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, om die reden is het niet echt een spoiler inderdaad.

    Maar het ging me nu meer om de argumentatie van Arti.
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    4.3.2.1 (2010)
    4 Girls 3 Days 2 Cities 1 Chance :)
    Geen zin om er veel over te vertellen (Verhaal: http://www.moviemeter.nl/film/65221 ). Film gaat lekker vlot en verveelde me eigenlijk niet want er gebeurde genoeg. Het is geen briljante film hoe de verhalen in elkaar zitten verwerkt, maar het is wel leuk gedaan.
    6.6 / 10
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Winter's Bone (2010)

    De oudste dochter van een gebroken gezin moet haar criminele vader zien terug te vinden voordat de overheid hun huis in beslag neemt, die hij heeft opgegeven als waarborg voor zijn tijdelijke vrijheid. Ik wist al dat Lawrence een talentje was sinds Burning Plain maar dat ze het in had om een zware film als deze op haar fragiele schouders te dragen had ik niet verwacht, bravo.

    Boy A (2008 )

    Tweede keer dat ik heb gezien en nog beter dan ik me kon herinneren. Die Garfield begin ik bij elke film steeds meer te appreciëren, wat een geweldige acteur gaat dat toch worden de komende jaren. Wellicht dat die na Spider-Man weer een klein filmpje als deze gaat doen. Hopelijk.

    Animal Kingdom (2010)

    Een familie verwikkeld in misdaad begint steeds meer en meer van de band af te vallen bij de intrek van hun 'simpele' neef. Ik kon het maar niet uit mijn hoofd krijgen dat dit misschien wel dé film van het jaar kon zijn als het script in de handen was gevallen als mensen zoals Scorcese of Mann. De potentie is niet volledig benut met een cast voornamelijk bestaande uit onbekenden, maar het verhaal staat als een huis. Ik hoop stilletjes, voor de verandering, op een toekomstige remake. Weaver was overigens wel fantastisch.

    Secreto de Sus Ojos, El (2009 )

    De afgelopen winnaar van de Oscar Beste Buitenlandse film had ik al een tijdje op de plank staan en eindelijk aan toegekomen, ondanks dat ik verliezers Un Prophete en White Ribbon al had gezien. Veel geouwehoer dat het een 'veiligere' keuze was er toen maar na het zien toch wel een begrijpelijke keuze. Een rustig, kalm verhaal dat langzaam voortkabbelt over een moordzaak van dertig jaar oud die zichzelf langzaam weer naar de oppervlakte graaft. Af en toe iets té sloom maar het einde is zeker de moeite waard.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Je kunt hem toch makkelijk nog kijken? Het wordt na 10 minuten duidelijk dat ze dood gaan, dus het is echt niet dat het minder spannend wordt omdat je niet weet of ze wel of niet doodgaan ofzo...
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat is ook echt niet het belangrijkste gegeven in de film. Vond hem zelf wel oké, maar die bluescreen momentjes waren nogal belachelijk :)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iemand met dezelfde smaak! :cool:

    Al moet ik Secreto nog zien......

    Winter's Bone en Animal Kingdom staan in mijn top 3 van beste films van dit jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina