De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De tv moet natuurlijk ook CI+ ondersteunen ;)
    Er zijn nog steeds mensen die een CI+ cammodule in een CI tv stoppen !!

Ik weet dat de LG met CI+ ook de HD-zenders kunnen weergeven.

2. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word ondersteund door de C5100 :), ik ga morgen dus even opzoek naar zo module, bedankt voor de hulp :thumbs:

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM heb je een CI+ cammodule + smartcard voor € 69

4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hangt ervan af of een Media Markt deze pakketjes toevallig nog op voorraad heeft. Is alweer een wat oudere actie die rond het WK gehouden is. De adviesprijs ligt op 79 euro voor beiden.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En anders zijn ze op internet ook nog wel te vinden voor 69 euro.

6. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit nu een 50" pioneer van de 7de generatie die wel 1080p met 24fps weergeeft via hdmi, maar is wel geen volwaardige full hd (1365 x 768).

Nu ben ik wel echt een grote pioneer plasma fanaat en wil nog één kopen van de 9de generatie (eventueel 60"). Het is niet voor direct, maar ik hou 2de hands sites in het oog om er een te kopen. Probleem... weinig aanbod.
    Iemand die weet waar ik nog zou kunnen vinden? Ik ga ook eens horen in de winkel waar ik hel gekocht heb, of ze geen klanten hebben die een nieuwe kopen en van hun oude vanaf willen. Misschien ben ik ook iets te snel. De laatste dateren van 2008-2009 denk ik. Binnen een jaar heb ik misschien meer aanbod

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    wie weet verkoop ik de mijne over 1-2 jaar, als er n hele goede 85 inch komt.

op het htforum..nl is er n thread over deze Pio's en heb je meer kans op n gebruikte dan hier ;)

Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  8. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Over twee weken is de CES2011 en daar zal Panasonic zijn nieuwe Plasma TV generatie aankondigen. De vervanger van de huidige VT20 zal gebruik maken van de CEL paneel techniek van de Pioneer Kuro's. Dit betekent naar alle waarschijnlijkheid de eerste Panasonic Plasma TV sinds 2006 zonder black level rise. Ook geen valse contouren en floating blacks meer. Door gebruik van CEL zullen de zwartwaarden ongeveer gelijk worden aan de 9G Kuro's. Naast de voordelen van de Pioneer Kuro's krijg je ook de voordelen van de Panasonic Plasma TV's namelijk: de beste 3D ondersteuning op de markt, lage inputlag en lage phosphor lag.

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Zijn er al Pana plasma's groter dan 65 inch aangekondigd?

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

WTF 65" ? 8)

Das wel erg Huge hoor:+

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb nu een 60 inch en ik ga geen 5000 uitgeven voor 5 inch ;)

Helaas is mn gamekamer maar 2.07 m breed, anders was ik voor een beamer gegaan.

12. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interessant! Zal ik zeker volgen dan. Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat design van de pio's zo mooi... dat ik een Panasonic echt wel een achteruitgang in de woonkamer ga vinden. Je betaalt er wss het dubbele of driedubbele voor, en de 3D zegt me echt nog niks. In de cinema wel eens leuk, maar in huiskamer met een brilletje zitten... voor mij liever niet. Binnen x-aantal jaar zullen ze 3D schermen uitbrengen zonder brilletjes. Dan zal het mij wel interesseren. Er bestaan er nu al, maar is nog niet echt zinvol voor de consument. In het huis van de toekomst had ik er één gezien en was echt wel de moeite.

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    het mooiste zou zijn
    - het uiterlijk van een Samsung
    - beeldkwaliteit van een Pioneer
    - gemaakt door Panasonic ;)

Nou verwacht ik dat in 2011 de Pana's de Pioneer op zn minst gaan evenaren, anders uiterlijj 2012.

14. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guys, ik zoek eigenlijk een goed en leuk geprijsde TV voor op m'n nieuwe kamer. Ik heb al een beetje rond gekeken, maar kiezen blijft lastig. Dus ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!

De TV gaat praktisch alleen maar gebruikt worden om op te gamen, dus 1 HDMI aansluiting is al snel voldoende. Ik zal er maximaal iets van 2m vanaf zitten en ik zoek toch wel minimaal een 32 inch denk ik. Voorlopig heb ik nog geen surroundsetje, vandaar dat de TV ook een redelijk goede geluidskwaliteit moet hebben. En uiteraard wil ik dat scherpe beeld, dus Full HD is interessant. Qua prijs vind ik rond de €300,- nog een leuk bedrag, maar dit mag eventueel uitlopen tot €500,- ongeveer.

Als jullie tips hebben, hoor ik deze graag! :thumbs:

15. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    goede geluidskwaliteit moet je niet uit een lcd/plasma verwachten...vind ik.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echt goed geluid zal er nooit inzitten inderdaad maar dan nog zit er wel kwaliteitsverschil tussen.

Vooral de hele hele platte LED tv's komen volgens mij vaak qua geluid er een beetje bekaaid af. Is ook wel logisch want een fatsoenlijke speaker kun je er amper in kwijt

Je kunt beter je aankoop van je TV vooral baseren op het beeld en wat je er mee wilt doen (vooral gamen of vooral tv kijken , of moet je pc er aan kunnen hangen, wil je er youtube filmpjes op kunnen kijken etc etc)

17. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zal er geen TV op kijken; puur gamen. En voorlopig blijft dat ook nog zo.

Ik begrijp inderdaad dat het geluid niet heel veel gaat worden, maar mochten er uiteindelijk 2 vergelijkbare TV's overblijven, zou ik gaan voor diegene met het betere geluid. Dus ultra-plat hoeft van mij niet, hij staat sowieso gewoon op de standaard.

Wat denken jullie van de Sony KDL-37EX402, de LG 42LD450 en de Samsung UE32C5100 bijvoorbeeld? Drie redelijk vergelijkbare TV's, maar toch ook weer behoorlijk verschillend. Mijn voorkeur zou overigens eerder gaan naar wat groter dan de 32 inch TV.

Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Samsung PS50c550 plasma. Is perfect voor gamen, en valt binnen je prijs-range.

19. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je tip! Zelf neig ik toch ook altijd wat meer naar de plasma-TV's, maar de 50 inch is eigenlijk net wat te groot voor me (past denk ik niet eens meer in m'n kast). Ik heb gezocht naar de kleinere versie, maar deze heeft dan geen Full HD ondersteuning helaas.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Je zegt dat je het voor gamen gaat gebruiken, en op de huidige generatie consoles zijn er sowieso nog nauwelijks games die daadwerkelijk FullHD zijn.

ik heb zelf de 42inch c450, en die eigenlijk al meer dan prima. Vooral omdat ik hem destijds voor 300 euro kocht, dus was een koopje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina