Heb dit spel sinds gisteren op de pc, en ik moet zeggen, met directx 11 is dit wel zo'n beetje het mooiste dat ik ooit gezien heb. Ik ga eerst maar eens door de singleplayer en dan maar eens mp checken.
Ik ben nieuw hier .maar een vraagje voor de avp gamers.kun je bij de marine sp je kruisje ook veranderen in een andere kleur ,waar je mee richt zeg maar ,het is nu wit maar je ziet er geen donder van ,heb net een nieuwe xbox ,maar de besturing is vrij lastig ,ben eigelijk pc games gewend,en geen consoles iemand die dat weet??? de game is wel erg cool om te spelen!!!!! grt eddie
Heb je bij Options / Settings gekeken? Als daar niets bij staat, is het niet mogelijk op de Xbox 360.
zometeen beginnen met de game, lijkt me gave game.. ben benieuwd!! ik twijfel alleen welke difficulty ik zou nemen hoe moeilijk/hard is hard?
ben nu met de marine campaign bezig en vind het een gave game! ben benieuwd hoe de 2 andere verhaallijnen zijn wat is jullie favo campaign??
ik ben nu in de laatste marine missie en ben op een soort structure met aan het eind een grote trap en aan het begin een automatische gun en dan komen er allemaal waves monsters op me af op een gegeven moment komen 2 van die huge ass aliens op me af hoe krijg ik die in godsnaam dood???
inmiddels de marine campaign uitgespeeld en net de alien campaign vond die van de marine erg cool, en die van alien ook! alleen de 1e missie van alien is ERG wennen de besturing..de aanvallen..de tactieken enzo maar als je het eenmaal te pakken hebt en de controls/strategy weet dat speelt het echt heerlijk eind bosses waren ook erg cool k speel op hard btw straks beginnen met predator ben benieuwd hoe die is!!
net alle 3 de campaigns op hard uitgespeeld.. vond het echt een hele gave game! echt tof dat je alle 3 de ''soorten'' kan bespelen en hun voor/nadelen ziet en ook bij elke campaign andere tactieken gaat gebruiken om je vijanden te doden.. geen enkele ''soort/ras'' lijkt op elkaar echt gaaf.. vind het een ondergewaardeerde game!
kan iemand mij vertellen hoe ik de controller in kan stellen,zoals ik hem gewend ben,ben 3 settings tegen gekomen maar daar kan ik niks mee alvast bedankt Rob ps vind het wel kicken al ben ik net begonnen !!
Volgens mij kun je alleen uit die 3 standaard settings kiezen en niet zelf je controller instellen. Ik denk dan dus ook dat het een kwestie van wennen is.