hallo, ik heb een paar dagen gelenden battlefield bad company 2 gekocht en ik kan het spelen maar het lagged nogal en de laadtijden zijn bijna 3 minuten voor een map. toch zijn mijn specs hoog genoeg om te spelen. wat kan ik er aan doen? Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz (2 CPUs) Memory: 4096 MB RAM Hard Drive: 304 GB Video Card: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit
Hoog genoeg? Een Intel video chip? Sorry maar om je even uit je droom te helpen: dat werkt dus niet. Maar daar was je al achter. Wat je kan doen is alle settings op het allerlaagst te zetten.
sorry dat ik niet veel van videokaarten afweet PS: het stond al op het laagste xDD kan je in een laptop andere videokaarten steken? zo ja welke beveel je dan aan die prijs kwaliteit goed is?
Nou, het kan wel, voor het juiste bedrag Maar dan ben je beter af met een compleet nieuwe laptop. Dus ik zou zeggen, of koop de ouwe bf games of zet de game op een desktop pc met een echt video kaart en geen on-board
Dat is het vervelende van een laptop Black, je betaald een godsvermogen wil je een behoorlijke bak hebben t.o.v. een desktop pc. Dat is voor mij ook de grootste reden geweest om over te stappen (met de meeste games dan) op een console. Bijna alle goede games komen tegenwoordig toch multiplatform uit.
Als je kan leven met de beperkingen van console gaming is dat inderdaad een hele goede optie. Hoewel je dan weer een deftige HD TV € 700-ish moet hebben om goed te kunnen genieten van je console van € 300-ish.
Zo doe ik het ook. Heb een leuk laptopje staan waar ik af en toe een game voor koop, bijvoorbeeld Super Meat Boy. AC:Brotherhood bijvoorbeeld doe ik wel op de 360.