[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Das heel frustrerend, gisteren probeerde Lequero een hot pursuit race voor mij te halen. Er vloog een helicopter over, dus hij dar op letten, een bocht en even later ineens een tegen ligger... Andere keer was hij 2 meter van de finish en toen over een spijker mat, alhoewel ik hier wel vaak had gezegd Radar Jam!!!!!!!!!!!

Maarja, btw nog een tip!
    in hot pursuit races kan je cops ook op low health houden, wordt 't druk, of heb je weinig hp, dan ga je ze beuken of killen met spikes trap.. Elke keer dat je een cop kilt ben je:
    1) even onoverwinnelijk
    2) word je met snelheid in de ideale race lijn gezet
    :cool: boost vol

Net bij de hot pursuit nog 10 kilometer te gaan met weinig health, veel cops die bijna dood waren. Laatste paar kilometer de één naar de ander gewrecked en de finish gehaald _O_

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Die mag je houden!
    Heb hem net voltooid op 1000/1000 dus zal alleen nog maar online gaan. :)

Ik ging toch alleen maar voor Gold. Als ik dan eerste sta is het ook weer meegenomen.

3. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week de game binnen gekregen alleen me Autolog is vrij leeg :p

Dus als mensen me toe willen voegen graag.
    Moet toch aan de 5 komen en het is leuk om tijden te verbeteren van anderen.

Nu maar weer even verder scheuren :)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu weer bij een hot pursuit (hopenlijk laatste) dat ik denk, dit is echt alles behalve leuk.. Zonde, teveel politie, willekeurig verkeer dat ineens voor je zit enzo.....

Zit nu met de hybride klas en dat vin dik sowieso autos die ik niet leuk vind. Gaat te snel, ik zou bijna F-Zero erin doen, doe ik niet want dat vind ik geen leuk spel :)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gisteren alle evenementen op goud uitgespeeld. Nu nog mijn ranking naar 2x level 20 levelen. Zal nog wel een tijdje duren. Ik moet zeggen dat zelfs de laatste races nog te doen waren, behalve één met de cops waarbij je continue op een snelweg rijdt (time trial). Anyway, één van de beste arcade racers die ik de laatste tijd heb gespeeld. Two tumbs up! :thumbs:

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Spel kreeg op diverse forums best kritiek, veelal van mensen die alleen de demo even hadden gespeeld en de gave bezitten om daarop een heel spel te beoordelen.

Inmiddels blijkt het tegendeel en zijn de meeste die het spel in bezit hebben erg enthousiast. Reviews liegen er ook niet om trouwens ;)

Wel leuk om te lezen dat jullie vooral gaan voor goud. Ik ga voornamelijk voor de 1e plaats op autolog, hierdoor zit ik soms zeer lang op dezelfde baan. Resultaat, na 30 uur gameplay nog steeds niet alle banen gereden, hoop frustratie, maar de winst is uiteindelijk onbetaalbaar ;)

Het blijft ook gewoon leuk...

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mede om wat hier boven staat snap ik niet waarom er bijvoorbeeld zoveel racer missies zijn. De autolog competitie zorgt al voor een hoog replay gehalte. Het grote aantal race missies is voor mij dan ook een minpunt geworden.

8. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Die preview races zijn wel cool zeg.
    Lekker time attacken in een GT3 RS of Pagani, die dingen gaan als de brandweer.

Dat voorspelt veel goeds verder in de game :9

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    57/60 gehaald

Zit nu bij een gauntlet missie waarvan ik ook iets heb van:{

In totaal 2 politie wagens, ze blijven je agressief beuken, je hebt geen wapens, zij wel. En dan ook nog een krappe tijd.

Hier lijkt het zo simpel, maar als je kritisch kijkt zie je dat deze speler gewoon goed is. Houd de snelheid (bijna) altijd boven de 250 k/m... Juiste shortcuts etc... Sowieso weinig last van de politie, ik word van alle kanten geramd.

Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit Zavvi heeft het spel niet verstuurd :mad:

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind juist weer van niet, in de racer en tijd missies zijn skills juist weer belangrijk. In
    hot pursuit kan geluk een rol spelen. Drie racers van de vier, die soms vast blijven zitten in een roadblock kan een aardige tijdwinst opleveren. Als de vierde zich dan per ongeluk stuk rijdt op een tegenligger, dan heb ik een tijd die pas verbeterd wordt door iemand met nog meer geluk ; )

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Met racer missies bedoel ik de singleplayer campaign (career), waar je 60 missies dient af te werken waarvan een gedeelte racen, gedeelte hot pursuit is. Die 60 vind ik gewoon teveel, veelal ook omdat je veel banen dubbel doet etc.. Dat je later alleen nog maar de hyper klas kan spelen vind ik helemaal jammer.

Desondanks (ben kritisch) is dit denk ik mijn favo nFS ooit, nu al 40+ uur gespeeld. Zoveel heb ik de vorige niet gespeeld!.... Was genieten maar dan deed ik het een paar uur ofzo...

Bij je persoonlijke stats word er ook onderscheid gemaakt tussen de 48 missies cop en 60 van racer. 48 vind ik ook veel maar kan nog wel, 60 is teveel het is niet nodig want:
    1) auto log zorgt al voor hoog replay gehalte
    2) spel uitspelen is fijn, maar nu ben je daar wel heel lang mee bezig!
    :cool: die tracks ken je na een tijdje wel :)

Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  13. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met vrienden online meedoen aan een online game? dus met andere online gamers?

14. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet ook rekening houden met de spelers die geen Xbox Live hebben. Dan kan je niet meer gebruik maken van Autolog, dan is het replay gehalte eigenlijk weg. Er is ook geen mogelijkheid om offline tegen elkaar te racen dus ik kan de keuze van Criterion wel begrijpen.

Tegenwoordig is elke singleplayer te kort maar om de singleplayer van Hot Pursuit uit te spelen heb je zeker 25 uur nodig. Ze hadden inderdaad wel meer tracks kunnen aanmaken, na een tijd ken je inderdaad de tracks uit het hoofd.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vergeten dat niet iedereen live heeft, goed punt, percentage dat geen live heeft is geloof ik nog steeds groter dan omgekeerd. Achja, heb nu 59/60 gehaald.

Laatste race is er één waar je energie voor moet hebben en rustig ervoor gaat zitten. 70 kilometer waarbij het ook nog eens zo is dat je auto schade kan oplopen, ik had hem net geprobeerd en kon de race niet uitrijden. Vooral op de snelweg is het vaak raak, zie je een computer die gewoon minuten lang tegen 't verkeer in rijdt en niks raakt....

De 100 GS race is er één waar je wat voor over moet hebben zullen we maar zeggen :)

16. Se7eN

Leuk Bevonden:
    0
    Had al verwacht dat de laatste races niet makkelijk zouden worden maar 70 kilometer rijden is bijna niet te doen.

Had gisteren nog een rot moment, had kritische schade op zo'n 7 kilometer van de finish, maar kreeg het vooral elkaar foutloos te rijden. Laatste bocht voor de finish ligt daar een spijkermat van een helicopter, gesloopt :F:.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorzie bij de 70 kilometer race ook weer een aantal restart acties, begin is ook wel zuur waar je dan nog met zijn 8'n gaat en in tegen stelling tot de hot pursuit is het knallen op een computer die stil staat gewoon een crash.

Dat je in het laatste stuk over een spijkermat bent gegaan is wel jammer, had je btw nog radar jam? Die moet je in de laatste kilometers als je die nog over hebt gewoon steeds gebruiken. Helemaal als er nog een helicopter ergens is of een politie wagen verderop rijdt. En ik drop in de laatste paar kilometer altijd al mijn spikes, kill je een cop dan heb je weer volle boost etc..

18. Se7eN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal straks weer beginnen met Hot Pursuit, kan niet wachten op die laatste race =(.

Het was een lastige race dus had net alles gebruikt, 100 meter voor de streep was die spijkermat |:-. Op het laatste stuk probeer ik ook zoveel mogelijk politiewagens te slopen om de nitro vol te krijgen.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je alleen maar succes wensen en zeggen dat de aanhouder wint!. Ik heb sommige hot pursuit races pas gehaald na circa 30 pogingen. Je wint het door een combinatie van dat je de track goed kent maar toch ook wel een portie geluk. Net geen auto in de bocht als je drift, road blocks waar je snel door heen gaat zonder dat je erin wordt geramd. Politie die net wat vaker over je spikes trip gaat, etc etc....

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Politie zo snel mogelijk slopen en altijd aan de linker kant van de weg rijden. Zo had ik alles na 1-2 keer gehaald.

Deel Deze Pagina