1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Glitches, fouten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door 1var, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen problemen gehad met Bo maarja
     
  2. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    nee veel later in die missie, en moest alles overnieuw doen omdat het dus niet gesaved werd daardoor, op veteran:mad:
     
  3. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog iets irritants opgemerkt, Als je doodgaat door bijvoorbeeld een napalm strike en je dan meteen je killcam weg klikt dan hoor je het geluid weer van die napalm strike over gaan terwijl je aan het spelen bent. Dan lijkt het net of er weer eentje overkomt:mad:
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    inderdaad dat heb ik ook, voor de rest geen problemen gehad met BO maar dit wel, echt irritant dan blijf ik binnen zitten terwijl er niks aan komt :|
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb de afgelopen constant last van het niet kunnen joinen van een party invite... Ik krijg dan steeds een network settings error, terwijl we niks veranderd hebben aan de instellingen en we enkele dagen geleden nog wel in een party hebben gespeeld. Heeft iemand dat ook wel eens gehad? Ligt dat aan het spel of is er toch iets anders aan de hand?
     
  6. http://www.nu.nl/games/2402342/grote-update-black-ops-beschikbaar.html

    'Op het officiële Black Ops-forum klagen gamers dat de patch niets heeft verbeterd, of de situatie zelfs slechter heeft gemaakt. '
     
  7. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, volgens mij (na wat google werk) ligt het aan mijn NAT instellingen.
    Dus ik ben nu lekker bezig met die porten forwarden maar het wil nog niet zo lekker lukken. Heb al die porten nu openstaan volgens de faq die hier ergens staat, en nog steeds krijg ik die error. Grrr, gedoe!
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan moet je naar dashboard gaan, dan staat er als je meteen helemaal naar links gaat iets van network instellingen, dan moet je daarop klikken en dan staat er in die lijst test xbox live connection. Als je dat hebt gedaan staat je NAT daarna weer, als het goed is, op open.
     
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    nou gister ook een bug gehad in het spel, ik liep een trap op en ging dood door een onzichtbare claymore, nadat ik weer spawnde speelde ik opeens als een 3th person shooter.... en nadat ik hier weer dood ging was alles weer goed... erg vaag
     
  10. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben ze de grim reaper eruit gehaald bij gun game, hoe doen ze dat zonder update? ook als ik updates verwijder krijg ik van black ops geen nieuwe updates trouwens:confused:

    anyway nu dus vervangen door rpg volgens mij, echt irritant klote ding :{ duurt lang voordat je überhaupt kunt schieten, en de raket is langzaam en altijd scheef.
     
  11. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst een ook een fout gehad in de multi-player: Ik en een aantal kameraden joinden een game die al aan de gang was (tdm). We kozen onze classes maar kwamen toen in spectator mode, en konden niet spelen.

    Iemand anders dit ook al meegemaakt?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, toevallig van de week ook meegemaakt. Even wachten en een paar keer klasse wisselen en toen mochten we wel mee doen
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had pas in crisis dat de host leavde en daarna was alles in gekke kleurtjes soort van regenboogland werd het , potje ernaa alleen nog de wapens dAarna alleen nog secondaries en daarna allen nog granades best vaag.
    En heb Afentoe ook dat er lijken op de grond zwaar spacen en rond vliegen als een vis op het droge
     
  14. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha naja dat regenboogland heb ik nog nooit gezien, je zal vast wat schijfjes in je mik hebben gehad ? ;)
    Die spacende lijken heb ik inderdaad wel is gezien, maarja dat heeft een kip ook als die net dood is, dus ja realistisch?..... Nee alsnog kansloos dat dat soort fouten erin zitten,

    Maja in februari komt er een uitbreiding met nieuwe MP missies onder andere de Berlijnse Muur :D
    en het is te bidden dat die fouten er dan allemaal uit zijn !
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Multiplayer missies? Sinds wanneer komt er COOP in? Of bedoel je maps?
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal wel de mp mappen bedoelen.
     
  17. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina