Haha, dacht heel even dat Thijs van den Brink de hoodrol speelde in deze film http://www.google.nl/imgres?imgurl=...ge=2&ndsp=28&ved=1t:429,r:15,s:27&tx=47&ty=86
The Expendables Gewoon tof. Moest vooral lachen toen Statham achter z'n machinegun in het vliegtuig ging zitten haha, en toen Terry later in de film aan kwam zetten met een enorme automatic shotgun. 7/10
The Next Three Days Had het niet verwacht maar het is echt een goede film Geweldige combinatie van actie, drama en spanning. De rol van 'John' was echt geknipt voor Russel Crowe. Ga niet teveel in details, als je van ontsnappingsfilms houdt moet je deze gewoon gaan zien. Als ik een cijfer zou moeten geven wordt dat toch wel een ruime 8.
Pi Als jongetje van 10 werd ik al gedwongen om deze film te kijken(m'n pa is nogal fan van die Aronofsky, ook Requiem for a Dream heb ik op jonge leeftijd al moeten kijken ), vond het toen maar een bizarre film. Nu kan ik het toch zeker wel waarderen. Het gaat over een wiskundig genie die op zoek is naar een bepaald patroon(een 216-cijferig getal) dat in het universum te vinden is waarmee je alles kan voorspellen. In die zoektocht raakt hij compleet geobsedeerd met dit getal, raakt hij helemaal paranoide en zitten er meerdere groepen achter hem aan om dit cijfer te achterhalen. Op de een of andere manier wordt deze paranoia en obsessie heel goed in beeld gebracht en komt het erg geloofwaardig uit. Je voelt het echt, dat maakt deze film ook zo goed, het hele sfeertje(de film is ook in zwart-wit) dat overgebracht wordt naar de kijker. 8.
Heb hem wel gezien maar ik kan daar slecht tegen. Ik word zelf ook helemaal lijp bij die koelkast. Zelfde geld voor trainspotting met die baby! Niet mijn type films.
Was begonnen aan The Lovely Bones, wilde hem eerst niet kijken maar toen ik zag dat ie van Peter Jackson was wilde ik toch een poging wagen. Maar na 50min had ik niet veel zin meer om nog eens 80-90min te kijken. Zag er allemaal wel mooi uit. Toen ging ik Takers kijken, nieuwe film met o.a. Chris Brown & T.I. ( ). Film stelt niet veel voor, beetje standaard cliché verhaal. Eerste deel van de film vond ik verwarrend, beetje afgeraffeld. Vanaf de 2e overal werd het wel boeiender om te kijken, veel actie. Maar verder gewoon matige actiefilm. 6 / 10
Cabin Fever, The Texas Chainsaw Massacre, Wrong Turn, Last House on the Left, The Hills Have Eyes, The Ruins?
Eden Lake! Originele goede horror. Echt een toppertje. Trust me. http://www.imdb.com/title/tt1020530/
Hoe heet ookalweer die films van die meisjes die 1 voor 1 worden vermoord door een of andere gast met een kap op. Die meisjes wilden een grap uithalen met een ander meisje , maar die ging toen perongeluk dood ofzo. Pas een jaar oud ofzo die film. Jezus nu ik dit typ bedenk ik me wel dat er echt 100 van dit soort films zijn .