Ik zeg niet dat ik niet blij ben dat ik Ic3 joinde, ik was er juist heel blij mee! En arrogant doe ik zeker niet, ik probeer alleen iets te verduidelijke toomzor
Beter op jonge leeftijd, kan hij mischien zn leven nog oppakken als hij wat ouder word, als je richting 30 gaat zou ik toch maar gaan stoppen.. Jij bent dus al te laat als jij 15 (eigenlijk 17-1 te jong vind. je bent klaar en je pakt je eigen team?
dat was ik eigenlijk Farmir maar het lijkt arrogant omdat je Nano nu zwart probeert te maken door te zeggen dat hij slecht is.
Ik hoef hier niets meer aan toe te voegen Maar Farmir, Nano bestempeld mij een pagina terug ook voor slecht, dus wat maakt het verschil tussen zijn en mijn uitspraken?
y0 CarboN Ik zat er over na te denken Pine en ik praten er over!! verder moet ik nog in komen want ik heb al 2 weken niet meer gespeeld//
Yoo Nanoz lang niet gezien man ik ben het (uT Revenge, Carbon ic3). Zijn jullie weer begonnen met ic3?
OMG are you joking? je ziet toch dat Obscure Thing dit topic kickt? En dat iedereen verbaasd reageert?
Ja hij heeft nog steeds Ic3 in zijn gamertag staan vandaar, ik dacht misschien discusieren ze op een andere forum ofzo.