1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de oplossing een nieuwe kopen ;)
    En de oude verkopen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je kan hem ook zelf repareren, staan zat guides op Youtube.
     
  3. haesen

    haesen Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit heb ik al geprobeerd maar na een half uur spelen is hij dan weer stuk..
    of ken jij mss een video waar hij permanent wordt gemaakt?
     
  4. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf deze kit gebruikt om een rrod te voorkomen, werkt perfect tot nu toe: http://xbox-experts.com/stores_items_details.php?id=0&n=1&currency=EUR


    En heb veel contact gehad met de maker toen die net uit was op het forum, aardige mensen:b:

    De dingen waren een beetje beschadigd toen ze aankwamen, ik was eerste klant hier in Europa, toen gaf die excuses en het geld terug, en had ie een cadeau opgestuurd, waar de Extreme edition prototype inzat! (die nu pas 1 jaar later te koop is)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  5. haesen

    haesen Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    en hiermee had je het zelf opgelost?
    zij verzenden ook vanuit de VS, heb je dan geen problemen met de douane? ik heb nog al eens iets besteld en toen werd mijn pakket tegengehouden...
     
  6. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb hem uit duitsland gestuurd gekregen, je moet uiteraard kiezen voor duitsland als je in europa woont:)

    tja, ik wou het probleem voorkomen, en hij doet het nog steeds:D

    Het beste is door een proffessioneel iemand de chips laten reflowen/reballen, maar dat is fucking duur.

    Voor iets meer dan 10 euro is het het wel waard, en je moet wel een middagje vrijhouden voor het klussen
     
  7. haesen

    haesen Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het zelf al eens geprobeerd maar was dus niet gelukt.
    gij hebt het alleen gedaan om het te voorkomen?
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    360 slim naar Duitsland

    Vandaag mijn 360 slim uitgezwaaid toen hij met ups richting Duitsland vertrok.

    Na 5 keer het eerste model van de 360 richting repair-center in Duitsland te hebben gestuurd was ik het zat... Garantie verlopen... Verkopen dat ding !
    Na verkoop 75 euro bijgelegd voor de slim versie ( oude verkocht met 6 games 3 controllers en Cam)...want de slim was stiller, grotere hd, ingebouwde wifi en last but not least : verbeterde betrouwbaarheid de kinderziektes waren verholpen !!!

    Sinds eind oktober deed de slim stilletjes zijn werk,
    Heel af en toe zat ik online met MW2 en verschenen er zo nu en dan wat vierkante blokjes in beeld, maar in de volgende match was dat weer weg, echter dat begon steeds vaker voor te komen zo erg zelfs dat je gewoon niet meer kon gamen!!! Soms met het inschakelen kreeg ik error E 82 maar uitzetten en weer aan en weg was de error. Nu de kerstvakantie op zijn eind is, ik maar ff MS gebeld; ze hadden nog niet eerder gehoord van de blokjes in beeld bij de slim versie evenals error E 82, tuurlijk joh nog nooit van YouTube gehoord helpdesk- knechten ???

    Al met al dus behoorlijk ontevreden over de 360 ( heb hem sinds de launch) en soms denk ik met weemoed terug aan mijn eerste generatie zwarte zware x-doos, wat een degelijk stukje techniek was dat !! En niet te vergeten de eerste Xbox-live ervaring met de launch van Xbox-live in NL op deze zware degelijke x-doos: midtown madness 3 & black arrow Woww wat een tijd !! Hoorde mijn opa wel eens zeggen : " vroeger was t leuker en beter" , uhhh tja mijn opa had gelijk !!!

    Luitjes alvast een goede jaarwisseling en dat we in 2011 veel en zonder problemen mogen gamen !!
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Kinect veroorzaakt red ring of death op oude Xbox modellen
    Platform: Xbox 360 Door Rox van der Helm op 30 December 10 om 08:29

    Kinect is een revolutionair apparaat, maar blijkt helaas niet zo geschikt te zijn voor wat minder moderne apparaten. Oude Xbox 360 modellen schijnen geregeld de red ring of death te krijgen.

    De afgelopen paar jaar zijn er meerdere Xbox 360 modellen op de markt gebracht. Het laatste model was helemaal geoptimaliseerd, ook voor de Kinect mogelijkheden. Maar de laatste dagen duikt er een probleem op, want Xbox fora staan vol met meldingen over Xbox 360's die het niet langer meer doen. Het gaat hier om oude Xbox 360 modellen van zo'n drie a vier jaar oud. Kinect erop aansluiten blijkt niet bij iedereen vlekkeloos te verlopen.

    Zo meldde iemand bijvoorbeeld op een Xbox forum dat hij onlangs Kinect had gekocht met Dance Central. Zijn Xbox 360 had hij al sinds 2006 in huis, wat betekent dat de garantie ook net was verlopen. Na eenmaal Kinect aangesloten te hebben op de Xbox 360, kreeg de jongen in één keer drie rode ringen. Hij heeft eerst de site gecheckt van Microsoft of er iets anders mis kon zijn, maar na alles getest te hebben, bleek dit niet niet geval.

    Hierna heeft de gamer de helpdesk opgebeld waarbij hij een begripvol persoon aan de lijn kreeg. Heel veel schoot hij er alleen niet mee om, omdat het probleem niet onder de garantie viel. Er werd gezegd dat er niet meer gevallen bekend zijn en de jongen gewoon de kosten van een reparatie zou moeten betalen. De jongen in kwestie vindt een reparatie van 82 dollar niet waard voor een console die al redelijk oud is. En zo zijn er dus meer gevallen bekend.

    bron XGN

    Heeft iemand hier al last van gehad?
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een onzin. Het zal wel simpelweg zo zijn dat die Xboxen al enige tijd niet gebruikt zijn, en na de aanschaf van Kinect ineens wel.

    Iets op USB veroorzaakt in ieder geval geen Red Rings..
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarbij komt ook nog eens dat Kinect bij de oude Xbox360 gebruikt maakt van een externe voeding.
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm naja mijn xbox (die ik sinds 2006 heb) heeft het nu wel net begeven. Had Kinect gekocht op de releasedatum en sinds afgelopen week ook een red ring of death gekregen.

    Maar ik denk alsnog dat er niet echt een verband is..

    Maar nu ik hier toch post, ik zit er aan te denken om een xbox arcade te kopen vanwege de relatieve goedkope prijs van het ding. Maar is die nog wel ergens te krijgen??
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die zijn met de komst van de "Slim" 4GB ineens heel zeldzaam geworden.
    Je zou het kunnen problemen bij de kleine gameshops !!
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, er blijven altijd dit soort geruchten zolang je mensen hebt die er geen verstand van hebben. :+

    Maar het is niet compleet ondenkbaar. De processor load bereikt bijna nooit de 100% op de xbox 360 (alleen de GPU load, en die begeeft het vaak wat dan een van de oorzaken van een RROD is). Het enigste waarbij de processor load hoog is, is in games met veel AI zoals in GTA IV en misschien bij het gebruik van de kinect. Dus je kan van te voren nooit problemen gehad hebben en plotseling bij kinect games wordt je processor te heet.

    Maar ik denk zelf wel dat het een gerucht is, aangezien MS geclaimed heeft dat de load maar met 10% toeneemt.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarvoor zit er ook een stukje geavanceerde hardware in de Kinect.
    De Xbox360 hoeft alleen de data vanaf de Kinect samenvoegen met die van de game.

    Negatief nieuws gaat sneller de wereld dan positief nieuws ;)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit soort geruchten hadden we bij GTAIV toch ook, en daarna bij MW2 weer. Volgens mij slaat Slurpgeit de spijker op zn kop en heb je dit iedere keer als er weer een grote release is waarvoor de oudere modellen weer eens uit het stof worden gehaald.

    Dan overlijden er weer een hoop en gaan mensen weer verbanden zien die er niet zijn.
     
  17. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van de xbox. Maar het is gewoon een super slecht stuk hardware. Ik heb al 4 xboxen versleten allemaal kapot ring of death, eindelijk kwam dan de xbox slim. Nou direkt halen maar nog na geen half jaar begint mijn xbox slim constant vast te lopen dus dit word mijn 5e xbox die ik weer moeten laten fixen. Ik weet nu nu niet dat door de update komt of door die black ops update. Ik wordt hier niet goed van.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk niet dat je de software de schuld kan geven.
    Gewoon lichtelijk brakke hardware.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is onbegrijpelijk waarom Microsoft na de 1e problemen met de Premium het hele ontwerp niet drastisch heeft veranderd.
    De Xbox30 maar ook de "Slim" heeft 1 bottleneck en dat de temperatuur ontwikkeling van de cpu/gpu.
    Snap ook niet waarom Microsoft heeft gekozen voor zo'n waardeloze koeling.

    Laten ze een voorbeeld nemen aan de PS3 (FAT).
    Een prachtige heatpipe met daar bovenop een gigantische ventilator.
    Het koelen van de Cell processor (385W) is totaal geen probleem.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is inderdaad een feit dat de PS3 vele malen beter is gebouwd, geen oververhitting kent en fluisterstil is.
    Het is dat ik het lampje aan zie gaan, anders zou ik denken dat die uit stond!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina