Nou mijn lijstje hier ook maar ff neerzetten, had dit hele topic niet gezien
1. GTA V
Of 'ie 2011 gaat halen weet ik niet, maar damn wat wil ik deze game graag spelen Er is gewoon nog helemaal niks bekend over de game, maar als 'ie maar half zo goed wordt als de andere GTA's staat 'ie sowieso al in m'n top 5 van 2011.
2. The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)
De Wii kan ik nog wel van m'n zus regelen, ik moet alleen een manier vinden om die game in m'n bezit te krijgen voor een paar weekjes Maar verder heb ik onwijs veel zin in een nieuwe Zelda.
3. Gears of War 3
Een stuk minder gehyped dan de vorige twee delen, maar misschien moet dat nog komen. Dit is gewoon verplichte kost als je een Xbox 360 hebt, alleen al om het verhaal goed af te sluiten.
4. Assassins Creed 3
Het einde van Brotherhood was echt tergend (), dus net als GoW3 wordt dit alleen al voor het verhaal een verplichte aankoop. En kijken met wat voor coole Limited Edition ze nu komen
5. Dead Space 2
Die duurt gelukkig niet zo lang meer, want ik heb er wel echt zin in De demo smaakte zeker weten naar meer, en daarbij is dit ook een hele coole LE (als die #@%*-gun nou ook maar naar Europa komt )
6. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (3DS)
OoT is tegenwoordig, 12 jaar na de release, nog geweldig om te spelen. De enige minpuntjes die je aan die game zou kunnen noemen zijn de graphics en de controls, en die worden allebei opgepoetst. One of the best games of all time made better, wat wil je nog meer?
7. Duke Nukem Forever
Geen uitleg nodig, dit moet je gewoon spelen.
8. Portal 2
Portal was één van de meer innovatieve games van 2010 (2009? ), dus dit kan alleen maar beter worden.
9. Bioshock Infinite
Nvm, deze komt dus niet in 2011.
9. Alice: Madness Returns
Ik hou van die lugubere sfeer in films en games, en dit lijkt zo uit de handen van Tim Burton te komen. Verder zag het er allesbehalve verkeerd uit en je hebt mijn aandacht.
10. Bulletstorm
Smerig, vies, goor en nasty. Hellyeah
Verder nog:
I Am Alive
Deus Ex: Human Revolution
Saints Row 3
Alice: Madness Returns
Test Drive Unlimited 2
Crysis 2
Driver: San Fransisco
L.A. Noire
Batman: Arkham City
Bodycount
True Crime: Hong Kong
Agent
Volgens mij moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik niet zo'n RPG-liefhebber ben, want als ik hier nog TES5, Mass Effect 3 en Dragon Age 2 tussen had moeten proppen zou ik van gekheid niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen Laat 2011 maar komen!
Laatst bewerkt: 30 dec 2010