2011 - Hardcore vs Casual [56k not welcome]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 dec 2010.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik mis Bioshock: Infinite in de lijst?:eek:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    2012 pas ;)

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dan heb ik niks gezegd:)

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wow dat wordt een goed jaar zie ik al.

AC III komt er sowieso in, net zoals GoW III. Twee absolute must-haves.
    Die Pirates en LotR RPG's lijken me ook wel nice, maar eens zien of dat wat wordt.

Die 3D Chess game lijkt me echt gaaf!

Verder kijk ik erg uit naar de nieuwe Batman.

Andere titels als Crysis 2 zal ik ook in de gaten moeten houden.

Pff hier ik nooit allemaal tijd voor hebben8)

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    En wat dacht je van geld?:p

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Grapje zeker Modder? Catherine komt volgend jaar uit! De makers van Persona komen met hun eerste HD spel! _O_

http://lvlone.com/2010/10/22/christine-delayed-in-japan/

veel info
    http://kotaku.com/search/catherine/

Spel staat eenzaam bovenaan mijn must-have lijst

verder veel interessante titels!

- Brink
    - Portal 2
    - Azura's Wrath
    - Child of Eden
    - dat spel met die vage omgevingen (naam even kwijt, laptop eigenlijk te brak om de pagina nog een keer te laden), wat een beetje doet denken aan PoP
    - Nieuwe Batman
    - LA Noire

Veel nieuwe IP's!

en @ Dulle: _O_

(op het vergeten van Catherine na dan;))

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Komt Catherine dan ook naar de EU? :eek: Ging er om de een of andere reden van uit van niet.
    Dan voeg ik em nog wel toe. (in hoeverre is ie te vergelijken met persona?)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Deus Ex 3 wil ik misschien checken. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Waarschijnlijk ook LA Noire van Rockstar. En een paar titels die ik moet checken als ze uitkomen zoals Saints Row 3, Gears of War 3 en Dragon Age: 2.

2011 heeft niet echt een titel waar ik enorm op zit te wachten. Waar de neuk blijft mijn TES V verdomme! :mad:

De pc daar in tegen komt wel lekker hard met Diablo III en The Old Republic.

edit:

Oh, ik ben Duke Nukem Forever vergeten. Dat gaat waarschijnlijk de beste titel van 2011 worden.

edit2:

Oh nvm. Mijn favo titel komt dus op 11 november!

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Na de VGA's is het tijd voor mijn lijstje.

• Dead Space 2
    • Portal 2
    • Resistance 3 [PS3]
    • Uncharted 3 [PS3]
    • LittleBigPlanet 2 [PS3]
    • inFamous 2 [PS3]
    • TES V: Skyrim
    • Mass Effect 3
    • Duke Nukem Forever
    • SSX Deadly Descents
    • Dragon Age 2
    • Gears of War 3
    • Assassin's Creed III
    • Bulletstorm
    • Deus Ex: Human Revolution
    • Harry Potter: DH 2 - :'-(
    • LA Noire
    • Rage
    • Tomb Raider

Misschien
    • True Crime - moet nog zien hoe goed het wordt, maar het was toch open world? Dan heb je altijd mijn aandacht
    • Saints Row 3 (of was die 2012...) - SR2 was me iets té over the top. Kijken wat ze deze keer doen.
    • Red Faction: Armageddon - als het Guerilla 2 was wist ik het wel, maar nu... Even afwachten.
    • Brink - Hm...groot twijfelgeval.
    • Crysis 2
    • LotR: War in the North
    • Max Payne 3 - Zonder oldskool Max is het geen MP. Dus eens zien wat ze ermee doen
    • I am Alive - Eerst eens zien waar deze game precies over gaat voor ik het op het OMFG MOET IK HEBBEN! lijstje plaats
    • The Last Guardian [PS3]

Dan moet ik van dit jaar nog Assassin's Creed: Brotherhood inhalen. + ik zal nog random aankopen doen zoals de Lego games, koopjes van games die dit jaar uitkwamen...DJ Hero 3...

Sodeju zeg... Als er niks uitgesteld gaat worden wordt dit het meest epic jaar ooit. _O_
    Ben bang dat ik keuzes moet gaan maken. :+ Dit gaat me nooit allemaal lukken. (en dan zal ik vast nog wel wat vergeten zijn!)

En ik wil nog
    • Bully 2
    • Mirror's Edge 2
    • Persona 5
    • GTA V. Maar dan moeten ze wel de fun terugbrengen.
    • Just Cause 3
    • Blur 2... *zucht... =(

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je bent Tomb Raider nog vergeten Dulle! :+

Ik ga alvast sparen voor die zooi games.

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nou mijn lijstje hier ook maar ff neerzetten, had dit hele topic niet gezien :+

1. GTA V
    Of 'ie 2011 gaat halen weet ik niet, maar damn wat wil ik deze game graag spelen _O_ Er is gewoon nog helemaal niks bekend over de game, maar als 'ie maar half zo goed wordt als de andere GTA's staat 'ie sowieso al in m'n top 5 van 2011. :)

2. The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)
    De Wii kan ik nog wel van m'n zus regelen, ik moet alleen een manier vinden om die game in m'n bezit te krijgen voor een paar weekjes :+ Maar verder heb ik onwijs veel zin in een nieuwe Zelda.

3. Gears of War 3
    Een stuk minder gehyped dan de vorige twee delen, maar misschien moet dat nog komen. Dit is gewoon verplichte kost als je een Xbox 360 hebt, alleen al om het verhaal goed af te sluiten.

4. Assassins Creed 3
    Het einde van Brotherhood was echt tergend (:'-(), dus net als GoW3 wordt dit alleen al voor het verhaal een verplichte aankoop. En kijken met wat voor coole Limited Edition ze nu komen :cool:

5. Dead Space 2
    Die duurt gelukkig niet zo lang meer, want ik heb er wel echt zin in _O_ De demo smaakte zeker weten naar meer, en daarbij is dit ook een hele coole LE (als die #@%*-gun nou ook maar naar Europa komt :mad:)

6. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (3DS)
    OoT is tegenwoordig, 12 jaar na de release, nog geweldig om te spelen. De enige minpuntjes die je aan die game zou kunnen noemen zijn de graphics en de controls, en die worden allebei opgepoetst. One of the best games of all time made better, wat wil je nog meer? :D

7. Duke Nukem Forever
    Geen uitleg nodig, dit moet je gewoon spelen. :cool:

8. Portal 2
    Portal was één van de meer innovatieve games van 2010 (2009? :eek:), dus dit kan alleen maar beter worden. :)

9. Bioshock Infinite
    Nvm, deze komt dus niet in 2011.

9. Alice: Madness Returns
    Ik hou van die lugubere sfeer in films en games, en dit lijkt zo uit de handen van Tim Burton te komen. Verder zag het er allesbehalve verkeerd uit en je hebt mijn aandacht.

10. Bulletstorm
    Smerig, vies, goor en nasty. Hellyeah :cool:

Verder nog:

I Am Alive
    Deus Ex: Human Revolution
    Saints Row 3
    Alice: Madness Returns
    Test Drive Unlimited 2
    Crysis 2
    Driver: San Fransisco
    L.A. Noire
    Batman: Arkham City
    Bodycount
    True Crime: Hong Kong
    Agent

Volgens mij moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik niet zo'n RPG-liefhebber ben, want als ik hier nog TES5, Mass Effect 3 en Dragon Age 2 tussen had moeten proppen zou ik van gekheid niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen :D Laat 2011 maar komen!

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  13. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben geinteresseert in Dead Space 2, Batman: Arkham City, Gears of War 3 eventueel Assassin's Creed 3. Moet dan eerst nog 2 en Brotherhood spelen. :+

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Het verbaast mij trouwens dat niemand I am Alive er in heeft staan, wat mij toch wel een nice titel lijkt te worden.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sowiezoooow:
    Earth Defense Force - Brink - Homefront - Gears3 - Red Faction Armageddon - Duke Nukem - BF3 - Bulletstorm

Misschien: Batman2 - Beyond Good & Evil2 - Bodycount - Hunted - Never Dead - Rage - Crysis2 - The Secret World - Xcomc -

De line up ziet er iig boeiender uit dan dit jaar, 2010 was voor mij toch echt dikke faalheid.

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    EDF! _O_ Ben benieuwd of hij zo leuk word als 2017. Die was slecht en geniaal tegelijk, dat lijkt me lastig te herhalen. Kans dat het gewoon slecht word is wel aanwezig maar ik ga het zeker een kans geven.

Voor de rest kijk ik uit naar het bekende werk, Skyrim, Uncharted 3, Portal 2,Mass Effect 3, Nieuwe COD, Nieuwe Battlefield etc etc etc

Word in ieder geval weer een duur jaar, als ik dit topic zo doorkijk zie ik zeker 15 a 20 spellen die ik absoluut wil uitproberen

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    EDF is inderdaad geniaal :9
    Maar ik had ergens gelezen dat ze in het nieuwe deel de offline co-op eruit hebben gehaald. Dan is het voor mij een no-go.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Offline co-op moet er wel in inderdaad, en online co-op zou ook erg leuk zijn. Liefst met zo veel mogelijk mensen , 4 of 8 man of iets in die regio

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    EDF komt volgend jaar toch 2 delen van? iig leuk voor de fans denk ik. EDF4 en EDF Insect Armageddon dacht ik.

Ik weiger die titel nog in mijn must have lijstjes te plaatsen totdat er eindelijk wat concrete info naar buiten komt. :mad:

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Heel misschien worden Uncharted 3 en Gears of War 3 hier aangeschaft. Er zitten natuurlijk vele andere titels bij die ik wel wil spelen, maar ik wil niet meer zoveel geld aan games gaan uitgeven. :+

Deel Deze Pagina