[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, dat is ook zo. Daarom probeerde ik ook om de crossbow zo min mogelijk te gebruiken.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wat denk je van die killstreaks..

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind de multiplayer veel beter dan verwacht. Voor een eerste poging is ie iig zeer uitgebreid. Vind zelfs dat de multiplayer beter het AC gevoel oproept dan de singleplayer. De achtervolgingen zijn veel spannender, omdat andere spelers wel kunnen freerunnen. Ook het blenden in de menigte en je gedragen als een normaal iemand is veel belangrijker.

Ook het feit dat je meer punten krijgt voor stijlvolle kills onderscheid deze multiplayer van anderen. Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb is dat er nogal weinig gamemodes zijn. Iets van een race, ctf ofzo had ik wel leuk gevonden.

Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Jep. Je killed iedereen er zo mee. Ik vind heel AC een eitje, maar toch zeer vermakelijk :).

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou zo dat elke assassin die je recruit voor altijd bij je blijft? Mits ze niet doodgaan ofc, maar stel je je stuurt ze nooit op contracts oid blijven ze altijd bij je? En wordt de XP verdeeld als je meerdere stuurt of kan je zoveel mogelijk op een missie sturen zodat het altijd 100% is?

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Bedoel je dat ze naast je lopen? Want dat is niet zo. Je stuurt ze op een paar guards af, en zodra die dood zijn gaan hun ook weer weg. XP wordt niet verdeeld. Je hebt zeg maar 3 gekleurde balken, en iedere balk staat voor 2 Recruits. Gebruik je de eerste balk, komen je eerste 2 recruits, die zijn ALTIJD hetzelfde.

Ik moet qua SP Achievements alleen nog 1 Recruit naar Assassin trainen, en iets van 60 vlaggen zoeken!

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoelt bij de contracten. Daar wordt de xp wel verdeeld over het aantal recruits dat je gebruikt. Een goede truc is om een goed getrainde met al een hoog level samen met een beginnende recruit op pad te sturen. Dan haalt die beginnende recruit heel snel een hoog level.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Is blijkbaar weinig animo voor. Ik heb volgende week eerlijk gezegd weinig tijd om lang te spelen, maar zou wel graag de andere MP achievements willen boosten, aangezien die behoorlijk kut zijn.

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Niet heel veel zin om level 50 te boosten, maar achievements als 'Role Model' en 'Abstergo Employee of the Month' vind ik prima om te boosten, die haal ik anders waarschijnlijk toch nooit.

10. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel helpen om die achievements te halen!!

11. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, die 2 zijn echt bijna onmogelijk

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I'm up for the multiplayer achievements :)

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dus tot nu toe zijn dat voor (in ieder geval) de 'Role Model' en 'Abstergo Employee of the Month'-achievement:
    Ik zou in principe deze week nog kunnen, de komende drie weken wordt het druk maar wie weet heb ik een keer tijd over, wanneer kunnen jullie?
    Het liefst boost ik deze zondag zijn, ergens tussen 10 en 22 uur, maar een andere datum kan ook.
    Het zal handig zijn om zelf bij te houden welke bonus je allemaal nog nodig hebt voor Abstergo Employee of the Month.
    Persoonlijk geen interesse om tot level 50 te boosten, omdat ik de multiplayer daar te leuk voor vind en het leuker vind om die 'legit' te halen.;)

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Bij deze! Ik doe mee. Morgen kan ik wel, uurtje of 12?

:p

15. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ligt bij mij alleen nog in de folie (en heb hem dus nog niet gespeeld). Maakt dat nog uit voor die multiplayer/achievements?

Edit: zondag vind ik prima om te boosten!!

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Wil je opgeschreven worden of niet?

Zou geen probleem moeten zijn. :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja uiteraard, ik heb me al 3x opgegeven :p.
    Ik hoor wel hoe wanneer en waar.

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik heb je in de lijst opgenomen.

Zijn er hier nog personen die Project Legacy spelen? Ik heb heel veel Mnemonics van onder andere de Auditore Trail over dus als iemand die nog wilt hebben om de Medici en Venetië cape in Brotherhood te unlocken dan wil ik die wel sturen!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Effe gespeeld, maar uiteindelijk werd het te saai.. Zat bij seq 3 ofzo schat ik.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik doe mee. Ik hoef nog maar twee bonuses. Die co-op bonuses achievement heb ik al.

Deel Deze Pagina