1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop op Limbo voor 600 morgen
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop op 400 :+
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Limbo had gewoon 800 moeten zijn bij de release. 600 puntjes is het absolute maximale wat ik er voor over heb 'in de aanbieding'. Als ze hem nu 800 maken dan beschouw ik dat niet als aanbieding en koop ik hem ook niet. Ik had hetzelfde trouwens destijds met Braid. Ook nog niet gekocht.
     
  4. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    het leuke aan die promoties is dat je de games uitprobeerd.

    man, sonic is echt niet meer van deze tijd, erger me er kapot aan.
    Zelfs die sonic & knuckles is de 120 punten niet waard.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:_!
    Wel lastig natuurlijk, een platformer waarvoor je echt skill nodig hebt, geen checkpoint elke 5 seconden of een boss waarbij je nauwelijks zelf behendigheid nodig hebt. We hebben hier de eerste "ik begon platform games met games als ratchet & clank op de playstation gamer" :)

    Sonic & Knuckles is de moeilijkste Sonic game maar ook degene die de meeste voldoening geeft, prachtige game die zelfs 800 punten dik waard is. Alleen al voor de muziek zou je hem kunnen kopen. Waarom?

    Nou hierom:
    vroeger was dit geniaal, maar qua snelheid/ up tempo kunnen de meeste hedendaagse platform games hier niet tegen op op het audiovlak. Ik zeg games als Super Meat boy gedag (ook al is meatboy nog 5 keer zo moeilijk te spelen als sonic & Knuckles enzal 't wel een goed spel zijn :) )_0/

    En als je minder snelle muziek wilt, is er nog imo één van de beste laidback nummers ooit voor een game gemaakt. Eerste muziekje :)


    ... Van al deze muziek krijg ik weer zin in Sonic & kunckles =)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo moeilijk zijn die nou ook weer niet hoor :)

    Wil je moeilijk? Ga Ghost 'n Goblins maar eens spelen ;)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de moeilijkste "Sonic game", van alle Sonic games is hij de moeilijkste!. En ik heb ze allemaal meerdere keren uitgespeeld..

    Is Ghost 'n Goblins en andere naam voor Gargoy'es Quest van de gameboy? want die heb ik ook veel gespeeld. Die was erg moeilijk....
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik weet niet of ik Sonic & Knuckles als 'moeilijk' zou willen omschrijven. Hij was wel verschrikkelijk irritant, want dan hing je opeens weer (ongewild) aan een hendel, of dan was je weer (ongewenst) aan het bouncen op een paddestoel, etc etc. De hele 'flow' was uit de game gehaald.

    Het had op een gegeven moment geen fuck meer te maken met de fantastische gameplay zoals we die in Sonic 1 en 2 en CD hadden, maar het werd gewoon een irritante platformer met Sonic in de hoofdrol.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wie heeft er allemaal Dead Rising 2: Case West gekocht? Ik hem gekocht omdat hij me wel tof leek en Denvan hem ook ging halen. Dus hebben we samen de game uitgespeeld daarnet. Verhaal is niet moeilijk te begrijpen, zelfs als je zoals ik DR 2 nog niet gespeeld hebt. Toen ik de game eenmaal uit had kocht ik ook maar Case Zero, 400 punten maar dus ja, dan is het zeker de moeite waard. Conclusie: Case West is zeker de volle 800 waard!
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sonic & Knuckles is van alle Sonic games (2d games en zeker van 't rijtje: Sonic the Hedgehog 1,2,:cool: de moeilijkste. Aan hendels hangen deed je al in Sonic the Hedgehog 1, en bouncen is ook iets dat je in meerdere Sonics hebt. Heb je wel heel Sonic & Knuckles uitgespeeld? Want je beschrijving lijkt erop dat je alleen het mushroom level hebt gedaan!

    Ik vind het alles behalve een irritante platformer, het is een game die qua kwaliteit zichzelf kan evenaren met Sonic 1 & 2. Qua flow, ik kan slechts beamen dat de laatste paar werelden gewoon erg moeilijk zijn. Onder andere de lava wereld, je kan er niet door heen rennen zoals bij Sonic the hedgehog 2, alhoewel,.. daar was het in de laatste levels ook niet meer alleen maar rennen!
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  11. danysuri

    danysuri Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Limbo just went up on sale, 800 microsoft points.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Netjes hoor.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Thanks, ga 'm meteen spelen :)
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem ook meegenomen. Toch ook voor 600 Castle Crashers maar gedownload... Voorlopig heb ik even genoeg XBLA-games :) En nog 3000 puntjes over. Altijd handig!
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Weet iemand nog een leuke gratis arcade game?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zoveel keuze is er niet.
    • Doritos Crash Course
    • Harms Way
    • Dash of Destruction (niet meer te downloaden)
    • Aegis Wing (alleen via de US Marketplace te krijgen)
    • Yaris (niet meer te downloaden. En al kon je het downloaden zou je het niet moeten doen)

    That's it. :9
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Aegis Wing is wel tof moet ik zeggen. Toentertijd helemaal uitgespeeld!
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is die pinball fx 2 fuckin verslavend. 8)
     
  19. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    limpo is 800
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Limbo 800 is dan gewoon weer bijna flauw na al die games van 1200 voor 600. :'-(

    Naja toch maar kopen denk ik, anders zal het misschien nog wel lang duren en dan zal het ook niet meer dan 2-3 euro vergeleken met nu schelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina