[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ben je je wel bewust van de UPlay bonussen? Je kunt in totaal 50 Uplay points verdienen met Project Legacy, dit hebben ze later toegevoegd. (Sinds 8 december)

Oké, toegevoegd.:)

Nu ik er over nadenk maakt het wel uit. Voor Abstergo Employee of the Month heb je namelijk 2 bonussen nodig die je pas kunt krijgen vanaf level 29 (omdat je dan pas gif vrij speelt). Op zich zou je die later altijd nog wel kunnen krijgen, zo moeilijk zijn die geloof ik niet.

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat uPlay systeem werkt hier voor geen meter. Wil niet echt lukken om het te koppelen aan mijn gamertag/emailadres.

3. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel mee willen doen.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik eerst ook, maar het werkt inmiddels prima. Heb je een Uplay account aangemaakt via de site of via een Ubisoft game op de 360?

Toegevoegd.

Als iedereen die mee wilt doen kan posten wanneer hij/zij tijd heeft dan kan een datum/tijd afgesproken worden.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Op de 360 via een game..

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bij mij hielp was om naar http://uplay.uk.ubi.com/ te gaan en daar in te loggen. Daarna kun je naar 'Edit' gaan en je gegevens veranderen, als je daar je e-mailadres naar het juiste e-mailadres veranderd en je logt met die gegevens in op Uplay via een Ubisoft 360 game dan werkt het misschien?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ah moet je emailadres van je uPlay hetzelfde zijn als je facebook? Want dat gaat nogal lastig.

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hoeft niet. Maar wel hetzelfde als e-mailadres van je gamertag volgens mij, omdat het op de xbox automatisch probeert in te loggen. Facebook kun je apart linken, bij je gegevens op Uplay kun je geloof ik ergens 'Connect with Facebook' doen, die heb je nodig om Uplay met Project Legacy te linken.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ah gelukt geloof ik!
    Eens kijken wat er gebeurd als ik die uPlay dingen unlock of ze op het goede account komen.

10. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag zou perfect passen voor mij vanaf 14u tot...

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi.:) Als je op Uplay inlogt (op de site of via de xbox) kun je ook zien welke actions je al voltooid heb. Ondanks dat Uplay voor mij pas sinds kort werkt, had ik al wel alle actions unlockt van AC2, dat ik al gespeeld heb sinds de release van dat spel in 2009.

Wat betreft het boosten, hier nog een keer de info:

Als de deelnemers kunnen bevestigen dat het (voorlopige) datum/tijdstip voor hen geschikt is, post dan hier.:) Als dat vanmiddag nog niet gebeurt is zal ik even een reminder sturen via PM op XBW en/of via Xbox Live.

EDIT: Post geüpdatet.

Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  12. Peanut07

Peanut07 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er gisteren echt online aan begonnen woooh wat vet. Maare waar hebben jullie het over :confused:

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Over het boosten van de achievements Role Model en Abstergo Employee of the Month. Die achievements zijn nogal moeilijk om te halen en dus zijn we van plan om met z'n achten een player of private match(es) te spelen om zo die twee achievements te halen.

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft maar 4 mensen te hebben voor die achievement en voor eentje is het het handigst als je er 5 hebt. Ik zal even toelichten waarom.

Voor Abstergo employee of the month moet je een hele reeks dingen doen waarvan er 2 zijn die je mogelijk niet hebt gehaald tegen de tijd dat je level 50 bent. Als je alle playlists af en toe speelt haal je de rest gegarandeerd. Namelijk "Extreme Variatie"en "Untouchable".

Extreme Variatie vereist dat je 15 verschillende bonussen haalt in één potje ( dit mogen ook beide ronden van klopjacht zijn en dat is dan ook aangeraden). Voor untouchable mag je een hele ronde niet dood gaan maar die mag niet in een private match. Als je die wilt boosten zoek je gewoon met zijn 5en een lobby, 4 gaan in een team en de nummer 5 verstopt zich ergens waar de andere vier hem bewust niet gaan pakken.

Hier zijn de verschillende bonussen voor Extreme variate. Behalve de end bonussen tellen de afzonderelijke acties ook mee voor je Abstergo employee of the month cheevo.
    Boost dit in Klopjacht. Sommigen kunnen niet in Klopjacht. Ik zal even dik gedrukt maken wat wél kan

Maak class:
    1) Gif+ Pistool ( je moet minimaal level 29 zijn)
    2) Dubbelganger + maakt niet uit

Let er goed op dat Discreet, Silent en Incognito 3 verschillende zijn en dat je ze alle 3 moet hebben

Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zondag 8 uur ben ik helaas niet beschikbaar.

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, kan goed van pas komen!
    Is er een ander tijdstip op zondag dat je wel kunt?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik kan sowieso zondag pas vanaf half 8.

18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag om 8 uur is prima.

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké vijf mensen bevestigd zondag om 8 uur te kunnen, ik zal zo een PM via Xbox Live sturen om degene die nog niet bevestigd hebben alsnog te vragen of ze dan kunnen, maar als het goed is hebben we met 5 personen voldoende spelers.

EDIT: Voor de duidelijkheid, hier nog een keer de info:
    Ik heb jullie allen een Friend Request gestuurd, dan wordt het makkelijker elkaar te vinden om zo een match op te setten. Uiteraard kun je als je dit wilt mij gewoon weer verwijderen na het boosten. Tot morgen 20 uur zou ik dan zeggen. :)

Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zet mij maar op waarschijnlijk, want ik heb nog niet bevestigd.

Deel Deze Pagina