[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Als nu de hele MP zo was en niet bijna iedereen zo dom liep te kutten.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Net met de campaign begonnen, was even wennen na black ops. Maar na een kwartier voelt ie zeer goed aan, echt een aanrader.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat je het nog een kans zou kunnen geven. Want wat je zegt qua spawnen in BO klopt absoluut maar dat zorgt er dus voor dat je nooit in een spawn vastgezet kan worden zoals in MoH.

    En dat dwingt je dus samen te werken als je niet steeds in je rug gelopen wilt worden.

    Als je als eenzame rambo speelt is dat lastig maar met een aantal vrienden die een beetje communiceren is het erg leuk omdat je voortdurend aan het scouten bent waar de vijand nu weer spawned. In plaats van dat je ze in een hoek drukt en kapot spawnraped.

    En je hebt ook gelijk wat betreft dat het meer run en gun is dan MW2. Maar dat zie ik als iets hel positiefs, want een arcade shooter zoals CoD MOET run en gun zijn. Campen in een arcade shooter is irritant en voor niemand leuk dus ik ben er blij mee dat ze dat hebben weten te ontmoedigen (met name door het spawnsysteem dus).

    Maar aan de andere kant is het wel zo dat de template van CoD4 nu wel zo ver doorontwikkeld is dat het ook wel klaar is nu.

    DiCE komt volgend jaar met BF3 waarin ik wel een aantal flinke verbeteringen t.o.v BFBC2 verwacht en ik denk niet dat IW het kan maken om nu nog een keer een ietsiepietsie getweakte CoD4 uit te brengen.

    Er moet nu echt iets nieuws aan toegevoegd worden..

    Ik hoop op een 3rd person cover mode zodat het in een klap in een (arcade) variant van RSV veranderd :+
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat probleem lost zichzelf automatisch op. Als ze niet vernieuwen lopen uiteindelijk de spelers weg (volgens mij heeft BO nu al minder spelers dan MW2 2 maanden na release)

    En als ze wel vernieuwen word het of leuk om te spelen en doen we allemaal gezellig mee of niet en lopen we allemaal over naar de concurrent (BF 3 ) :D
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Battlefield 3. \o/
    Laat maar komen, met dik grote maps en ruimte om je tanks te kunnen besturen. Was in BC 2 echt een drama.
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3 gaat geniaal worden!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Speakersetje aanzetten en knallen maar. Denken de oude buren dat het oorlog is, maar dat kan me dan ff niet schelen. :D
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Onlangs heb ik de DICE's multiplayer ontdekt bij Bad Company 2. Black Ops is sindsdien niet meer in mijn 360 geweest, dankzij de uitstekende multiplayer-mode die DICE bij BC2 heeft neergezet.

    Daarom zojuist Medal of Honor besteld bij MyMemory, voor €28. Eigenlijk is de multiplayer van Medal of Honor een mix van COD en BC2 als ik het goed begrijp?! De gameplay/besturing van BC2 en de mapgrootte van COD toch?! Of heb ik het helemaal verkeerd? DICE doet het in BC2 geniaal vind ik namelijk, maar soms heb ik zoiets van: op een wat kleinere map zou ik ook hele vette vuurgevechten krijgen... De manier waarop DICE de oorlogvoering laat zien is erg gaaf namelijk!
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Medal of Honor MP is ook van Dice, dus ik denk dat MOH je wel zult bevallen. Heb hem zelf ook en vind hem wel redelijk/ goed!
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Okidoki! Ik ga er wel vanuit! Wel zijn de mappen van MoH een stuk kleiner dan die van BC2. Dat is voor de afwisseling wel leuk! Beide DICE's type gameplay, met enorm grote mappen in BC2 en wat kleinere in MoH :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Toch hoop ik dat ze voor de volgende BC game weer terug gaan naar grote maps. Ik wil weer stukje bij beetje kunnen veroveren of verdedigen. Echt, van die BC I MP heb ik dusdanig genoten dat het mijn meest gespeelde online shooter is geworden. En niet eens zo gek veel gecamped, tenzij ik in de buurt kwam van vijandelijke Arti. :+
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik hoop niet dat ze het bij de volgende moh over een hele andere boeg gaan gooien door de subjectieve reviews. Hopelijk zien ze zelf wel in dat ze met deze moh de goeie weg zijn ingeslagen en wordt er meer gedaan met de kritieken van de spelers zelf, dan de op geld beluste media...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Eens. Ik bid nog steeds op iets moderns met Parachutisten. Airborne had heel goed kunnen worden, maar was gewoon een lineair drama. Naast dat ook zeer slecht uitgevoerde en zwaar scripted sprongen. Ik wil verdorie niet van een 25 meter hoog dak af kunnen springen en nog niet dood zijn. Ik hoop dus ook op iets met Parachutisten en dan in bomen kunnen belanden of kerktorens.

    Bonjour Madam, je suis American. _O_

    Is gewoon epic toch. Hoeft niet altijd modern te zijn. Ik vind modern al lang niet meer zo leuk als met COD 4, dus van mij mag er wel weer een wo II shooter komen.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in BC2 anders altijd een volle lobby hoor. Speel altijd 12 tegen 12. Maar zezijn gewoon allebei erg goed Max. BC2 met grotere mappen en MoH met kleinere mappen... Gameplay lijkt op elkaar en is gewoon steengoed!
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Op de ps3 precies hetzelfde verhaal, je zou haast gaan denken dat ze bepaalde servers hebben samengevoegd. Als de meeste cod spelertjes maar weg blijven, gameplay online werd een stuk beter op het moment dat de meeste richting bo gingen ;)

    Misschien is dit wel een mooi moment om op het officiële forum van moh te gaan lobbyen voor nieuwe maps... Ik heb hier verder nog niets over gelezen, zou me echt tegenvallen als die er niet komen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ziet er zeker netjes uit... Welke combo vindt jij trouwens het lekkerst schieten ?
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Leuk, kit komt redelijk overeen met die van mij. Ik ben bij close combat alleen snel geneigd om naar de p90 te grijpen... En gebruik eigenlijk altijd open tip ammo.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  18. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa m16!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    M 16 rocks. _O_
     
  20. NLVentouxx

    NLVentouxx New Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen binnen ben echt benieuwd, was namelijk niet zo weg van de nieuwe CoD..
     

Deel Deze Pagina