Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Cool (vergeef me Hanterp), wanneer is de option file beschikbaar?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  2. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,ik heb pas een facepak gedownload voor mijn PS3 maar mijn vraag is ik heb het op mijn PS3 gezet maar dan staat er 'Beschadigde data' wie kan me hier a.u.b mee helpen en b.t.w fijn kerstfeest ! :)
     
  3. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt het dat er een nieuwe update is? Houdt deze gameplay-veranderingen in? Zoja welke? Ik heb al gevonden met google dat er nieuwe schoenen beschikbaar zijn maar ik wil het risico niet nemen deze update te downloaden en dat mijn option file naar de kloten is gewoon voor wat andere schoenen. Als het noemenswaardige gameplay wijzigingen heeft wil ik het er wel op wagen. Graag wat info aub?thx
     
  4. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe is die af! Zodra d'n ingel groen ligt geeft stuur ik hem op... En als er nog andere clubs zijn die ik moet maken naast de premier league jupiler league en schalke dan hoor ik dat graag zsm zodat de OF per 1 januari beschikbaar is! :)
     
  5. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    :lol:

    Ik ben nog wel geinteresseerd in Dortmund! Heerlijk team atm.
     
  7. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Aloha allen!
    Is er een 'topic' waar je matches kan regelen for fun? Ik heb sinds gister xboxlive, en meteen twee potjes gespeeld.

    De eerste 1-0 gewonnen, maar de tweede kansloos met 0-3 ten onder. De tegenstander had een headset en roep voortdurend 'vamos vamos vamos'! Om je rot te lachen :D
     
  8. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat mijn vraag maar zitten, en categoriseer mijn vraag maar bij de "meest achterlijke vragen 2010".. LOL
    Heb de namen al gevonden: links onder de usernames hier ;-)
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha briljant!:lol: kun je in een pm nog even jou adres geven?
     
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste wensen iedereen! Hopen dat PES dit jaar een goed vervolg gaat krijgen.

    Gisteren de laatste pot in mijn Eredivisie-avontuur gespeeld. Uiteindelijk na wat struggles toch nog vierde geworden. Ergens had ik liever gehad dat ik gewoon zevende was geworden ofzo (de laatste plaats die beschikbaar is voor Uefa-cup voetbal), maar nu mag ik in de CL play-offs tegen Liverpool spelen. Zou wel grappig zijn als ik me plaats voor de groepsrondes, maar tegelijkertijd ben ik me er van bewust dat op dit moment Europees voetbal nog niet voor Cambuur is weggelegd. 't Zal wel geen lang leven beschoren zijn.

    Vraag: ontwikkelt de statistiek 'form' zich? Zo ja, hoe kan je daar op trainen?
     
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    hallo,
    ik heb dit spel nu een tijdje, en steeds vaker kom ik spelers tegen die op de 1 of andere manier er kunnen uit naaien zonder dat ze puntmindering krijgen(ik dus ook geen punten erbij bij winst). Ik sta dan doodleuk voor met 2-0 tegen iemand met een hoge rank, en de qualiteit is gewoon perfect en dan stopt het beeld ineens en krijg ik het bericht dat het potje niet voorgezet kan worden vanwege slechte verbinding. En dat keer op keer om gek van te worden, hoe doen die teringleiers dat sorry voor mijn taalgebruik maar het gebeurt zo vaak ik word er echt agresief van. Op deze manier hoeft het van mij niet meer.
     
  12. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze halen OF de internetstekker er uit, of sluiten de xbox af.


    .............. denk ik.
     
  13. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee want als je je xbox uitzet, word de wedstrijd standaart in 3-0 verlies omgezet.
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan halen ze de internetstekker er uit? ;)
     
  15. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is toch hetzelfde als de verbinding verbreken, dus je xbox uitzetten.
    Maar het gebeurde me net gewoon 3 x achterelkaar. gisteren ookal, nogal frustrerend dit.
    Meer mensen die dit ook vaak hebben?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gaat dit over Master-League online of gewoon tegen een tegenstander op 1 vs 1 ?
    Van de Master-League online was dit bekend, maar van 1 vs 1 hoor ik dit voor het eerst.
     
  17. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    1v1 heb ik dit nu ook al 2x meegemaakt. Ik heb nu 10 potjes of zo gespeeld, en precies bij de 2 matches waar ik eindelijk eens voorstond, was de verbinding weg. Snap er niks van, en verdenk mijn tegenstander van deze situatie..
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat zou ik ook denken. Je hebt er nu eenmaal zielige spelers bij op alle manieren proberen te 'winnen'. Het beste wat je kan doen is mensen waarmee je wèl prettig speelt in je friendslist zetten en dan alleen tegen hun spelen. Iedereen waar je op disconnect verliest speel je niet meer tegen. Dat maakt ranked spelen natuurlijk wel onmogelijk, maar helaas heeft Konami geen patch hiervoor gebracht en zijn die rankings dus waardeloos door alle cheaters die nu hoog staan. Ranked spelen is daardoor dus per definitie waardeloos.

    Als je Twitter hebt, kun je Jon Murphy van Konami op de hoogte brengen in de hoop dat het wordt gepatched: http://twitter.com/JonMurphy_PES
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met borussia (lastige shirtsponsor! Vanavond of Morgen eerste pics.. Eind vd week versie 2 ready
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Can't wait!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina