[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Soldier is wat standaard, maar wel tof. Ik zou in jouw geval voor een Sentinel gaan gewoon erg gaaf is in deze game. Stukken beter dan in het eerste spel. Ik kan je wel een samenvatting geven per PM. ;)
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De meeste zeggen dat als je eenmaal gewend bent aan Vanguard je niks anders meer wil. ;)
    Maar ik zou een class kiezen wat anders speelt dan een Vanguard en dan kom je al snel uit op een Adept/Engineer.
    Then again, je kunt alle classes spelen zoals je wil - je kunt anders hier kijken voor tips/vids.

    Zodra je de loyalty-missie van crewmember hebt gedaan verschijnt de upgrade gewoon in de lijst (je moet hem dan nog wel kopen).

    Edit:
    Ow, en Sovereign is trouwens een stuk epischer dan Harbringer.
    [yt]yIyVSbspaPU&feature=player_embedded[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Holy Fuck. Nu herinner ik me die trailer uit ME I weer als je niet op start drukt. Het was volgens mij op Noveria, maar ik zweer je dat het gewoon met ME III te maken had. Al die tijd. 8)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit?



    Hehe, wel goed dat ze de stem van Sheppie nog hebben veranderd. Wat een gare stem in dat filmpje. 8)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Die trailer inderdaad. Gewoon altijd die tijd ME III. 8) Kan niet missen gewoon. Ik denk dus bij deze dat we niet veel op de aarde zullen zitten. Ergens niet zo heel erg ook.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoezo dan, want dat stuk heeft helemaal niks met ME3 te maken. Planeet is Noveria.

    Trouwens, er was hier iemand een hele tijd geleden die ME Retribution had gelezen en hier in een spoiler een aantal dingen had gepost over het boek. Ging over Sheperd en het stuk na deel 2, maar kan het nergens meer vinden. Plus ik moet nog steeds zelf aan Ascension beginnen. :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  7. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Alstu:

    Ben nu het één en ander op het bioware-forum aan het lezen. Staan best interessante guides in over bijvoorbeeld bonuspowers, misschien moet ik toch maar eens Reave gaan nemen (die wordt daar helemaal opgehemeld).
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik start 5 seconden geleden Mass Effect 2 op, staat er dit bij Cerberus Daily News:

    Jammer, ik vond het altijd wel tof. Er komt dus wel nog een DLC aan:)

    Edit: Sorry voor dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Was er dan echt elke dag een nieuwtje te lezen? :eek:
    Zelf eigenlijk nooit doorgenomen.
     
  10. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup, ik las ze altijd wel als ik in het hoofdmenu zat. Hier kan je ze allemaal nog lezen en ook de verbanden tussen verschillende nieuwsberichten zien. Is best grappig:)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus heb nu een kutbug, ben bij die missie om Archangel te recruteren en vecht nu tegen het laatste groepjes mercs en Jentha. Jentha was bijna dood en ik doe charge op hem. Helaas heb ik 'm toen de muur in geknald en zit hij daar nu vast. Hij kan dus nu niet dood en ik zit dus vast:emo:.

    edit; Heb Archangel nu maar doodgeschoten ,want zat toch muurvast.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kon je niet je save laden dan?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jawel, maar wist niet zeker of die autosave ook dat stuk ervoor was. Was het dus wel gelukkig.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Die muziek bij het titelmenu. _O_
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind de muziek van je Galaxy Map veel toffer. :cool:
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vraag over Kasumi:

    Ik ben nu bezig met haar loyalty mission. Ik ben nu bezig ergens in te sneaken. Volgens mij de plek van de guards..Echter, nadat ik de drie guards heb gedood, kan ik niet verder. Ik zie een deur die ik kan openen, maar ik kan niet door het raam klimmen. Dit komt omdat er een gat tussen mijn ''dak'' zit en het andere dak. Het lijkt een beetje op een construction site. Is dit een bug ofzo?

    E: Gevonden. Je kon blijkbaar het raam kapot schieten.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nice, dus je krijgt ook nog een missie voor haar? Je bedoelt toch niet de normale DLC missie?


    Dat kan ik altijd waarderen :)

    Ik las bij een bepaalde class dat die cloak kan gebruiken, is dat echt zo tof als het klinkt of heb je er weinig aan? Ik moet gewoon een class hebben die totaaaaal anders speelt dan Vanguard, en tja Soldier....uiteindelijk kon mijn Vanguard ook allerlei submachine guns enzo gebruiken. Dus dan komt het uiteindelijk op hetzelfde neer toch?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nieuwe mass effect content? woop
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel, de missie waarover ik het heb is de loyalty missie, die idd v/d DLC is.
     
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Cloak is heel handig op Insanity kan ik je vertellen. Heeft al heel wat keren mijn leven gered:p

    En het is een beetje moeilijk om te zeggen wat compleet anders speelt dan een Vanguard. Je zou voor de Infiltrator kunnen gaan (rustig snipen ipv ADHD-rushen met een shotgun), Engineer (vijandjes pesten door shilden weg te halen, wapens te oververhitten etc.) of Adept (vijandjes pesten door ze te laten vliegen). Die spelen allemaal wel anders dan een Vanguard lijkt me.

    Ik ga sowieso nog eens een playthrough doen met een Vanguard, die Charge-ability lijkt me zo vreselijk stoer om uit te voeren:D

    @ Powerlines: Daar zat ik ook even vast ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina