Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 13]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kans dat je DDR3 hebt is zeer minimaal (zijn er wel DDR3 mobo's voor socket 775?).

CPU zou ik niet direct upgraden als het echt alleen voor die games is. Ik heb een E6600 @ 2.4GHz i.c.m. een Radeon 4870 en ik draait Just Cause 2 en Fallout NV voluit op 1920x1080. (Voorlopig al) Enkel een upgrade van de grafische zou moeten voldoen.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    CPU en geheugen zou ik voorlopig ook laten voor wat het is. Alleen een videokaart is wel genoeg. Wat mag het kosten?

3. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ca €400,-

4. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    heb vanmiddag nieuwe kaart gekocht, zonet geinstalleerd en geupdate. nu es ff check hoe het gaat. heb gekozen voor een nvidea GeForce GTX 460.. ben benieuwd!

5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  6. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou mn cpu trek hm wel.. gaaf games weer op volle resolutie. dik mooi. volgende x weer de processor updaten en het ram geheugen.

7. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Oké als jij het zegd :)

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    CPU vormt een bottleneck als je systeem in zijn geheel bekijkt, maar voor de games waarvoor hij een upgrade wou voldoet de CPU nog. Kan hij beter wat doorsparen en een deftige CPU en moederbord (met natuurlijk nieuw geheugen) kopen i.p.v. alles te proberen kopen met een vrij beperkt budget.

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen maar heb echt geen verstand van al die specs en shit. Waar ik em het meest voor ga gebruiken is internet, films op checken en af en toe gamen (CoD). Zelf had ik deze in gedachten. Klik!

Budget is btw 450 euro.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Opzich niet verkeerd...Hoewel als je zelf die onderdelen inelkaar zou zetten ben je denk ik 50 euro goedkoper uit.
    Daarnaast zul je met die GPU op langertermijn qua gamen niet heel ver komen.
    CPU is opzich niet verkeerd, maar ook hier zul je op het lange termijn niet heel veel meer aan hebben.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hier kan je veel meer mee: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/124026
    Je moet alleen ff kijken of je die kast mooi vind (Xigmatec).

12. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Oke. Misschien ff verder zoeken. Thanks man.

Dat zijn dus allemaal losse onderdelen he? Ik wil graag een compleet nieuw systeem hebben want ik heb te weinig ervaring om het allemaal zelf in elkaar te zetten. Of kan het ook anders ?

Beide heren bedankt voor jullie hulp! :b:

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt vast wel een kennis die het voor je in elkaar kan zetten, anders kan een winkel het nog voor je doen voor ongeveer €50 als je het allemaal bij één winkel koopt. Maar dan zal het nog iets duurder uitvallen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de onderdelen bij je locale hardware boer koopt, wilt ie het nog wel eens gratisch voor je in elkaar laten zetten.

15. Peanut07

Peanut07 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen ik wil een nieuwe PC met een budget van 500 euro zouden jullie er een samen kunnen stellen want ik ben een beetje een leek op die gebied.
    Alvast bedankt

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wat wil je ermee doen?
    Moet er ook een monitor, toetsenbord, muis, boxenset e.d. bij?

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
  18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Beide hebben een 5400rpm HDD... dikke afrader. Maar je bent er sowieso al niets mee omdat ze beiden slechts een on-board GPU hebben. Daarmee kan je gamen vergeten, want die GPU's zijn waardeloos. Die Packard Bell die je hier eerder poste is van de 3 ver weg de beste keuze.

19. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ok, bedankt. Ik had al niet veel goeds gelezen over de videokaart. Misschien toch overwegen om die Packard Bell te halen. Twijfel twijfel.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En anders stel je er één samen via alternate of een soortgelijke post, m.b.v. de post van Lenny, en laat je hem daar in elkaar zetten. Lenny had namelijk best een aardig setje gemaakt, een stuk beter dan wat je tot nu toe hebt gelinkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina