[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

1. rikietje

rikietje www.rikbeernink.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Juist even doorzetten!

2. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game al een tijd verkocht maar denk eraan om de game weer te halen maar mijn vraag is of je skill-level nog steeds zo langzaam omhoog gaat (steeds +10) . Ik had toen een skill-level van 3500.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is bij alle MOH's zo en de onbewust aanwezige learning curve is ook veel beter in alle MOH's die een MP hebben dan bijvoorbeeld COD games.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom 'even doorzetten' dan? Is het zo wennen?? Vond BC2 ten opzichte van BO ook wel even wennen, maar ik had geen uren nodig om te wennen.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    want?

ik vond de leercurve in de laatste MoH vrij kort (kan ook zijn omdat ik al veel BFBC en een beetje BFBC2 gespeeld heb)

zoals Max hier predikt is MoH best een 'pure' shooter dus er valt niet heel veel te leren. Het zit hem meer in de uitvoering. Ik ben langer bezig geweest om alle mogelijke manieren om de nieuwe equipments uit BO of Reach uit te vinden.

volgens mij kun je als BF speler vrij snel instappen. Hij bedoelt meer dat je je niet moet laten ontmoedigen als je de eerste avonden hard geslacht word door de ervaren spelers

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als ik 46 kills in een potje MOHAA kan maken weet je wel waarom. Campen was daar echt niet bij, kon hooguit op een of twee plekken. Stalingrad heb ik het dan over.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ben van Vietnam weer terug naar moh hoor ;) Veel mensen weigeren om Vietnam in het teambelang te spelen. Kom je dan een squad tegen die in een vaste samenstelling speelt, dan heb je gewoon weinig in te brengen... Zeker als je eigen team versnipperd te werk gaat en weigert voor objectives te gaan en het ook nog een potje van 8 vs 8 is.

Als ik dan toch alleen de strijd aan moet, dan leent moh zich hier net wat meer voor. Als ik dan toevallig ook nog is in een team kom die elkaar rugdekking geven of met twee man oplopen, dan merk je dat ook moh sterker wordt door samenwerking, alleen is het net wat minder belangrijk dan in Vietnam.

Bij Vietnam merk je dat het spel wel erg goed is, alleen de invulling vaak wordt verpest door de spelers zelf...

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Daarbij kom ik vaak in potjes die, of bijna afgelopen zijn ( zo kort ingame dus geen skill + of -) of die net zijn begonnen. Heel netjes gedaan, maar altijd volle bak :)

9. rikietje

rikietje www.rikbeernink.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral het spawnkillen van de snipers, waar je even doorheen moet.

Even aanleren dat je na een spawn moet bukken en rennen :p

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, dat is met BO ook vaak zo:cool::9

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In BO word je wel eens genaaid door het spawnsysteem doordat je dicht bij een vijand geplaatst word maar je word niet keer op keer op precies dezelfde plek (recht onder serie opeenvolgende airstrikes ) geplaatst zoals in MoH

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb er online nu rond de 30 uur gameplay opzitten, maar nooit ervaren dat ik steeds onder een airstrike wordt geplaatst. In sommige speltypes kan je ook zelf kiezen voor je spawn plaats, in front of base.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nice screenshot. Kun je mooi op orienteren en uiteindelijk anticiperen zoals ze dat in Voetbaltermen geloof ik zeggen. Ik hou het maar bij Orienteren. Van dit soort screenshots leer ik ook veel sneller de map.

Het gekke is dat ik een paar weken geleden naar een voor mij onbekende straat in Sneek moest. Ik kijken op google naar een kaart. Even zitten staren en ben der verder blindelings op af gefietst.

Dit is ook het doel van dit soort handige screenshotjes. ;)

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Nog meer van die mooie screens ? Zeker netjes...

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor net dat Rush ook tussen de gamemodes zit in Medal of Honor. Nice :D

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is cool. ;)

Zitten er dan geen wapens met night vision of infra rood in? Dat zou die hele rook waardeloos maken.

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    De ondersteuning vindt ik trouwens wel matig, had met weinig maps verwacht dat ze voor de betaalde dlc gingen, maar zelfs in het makkelijk geld vangen laten ze het afweten ;)

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    De game is net drie maanden uit he. Ik denk dat er nog wel dlc komt, zou nu alleen een beetje vroeg zijn nog.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat was ook wel een extreem brakke en kansloze multiplayer.. alle mappacks van de wereld hadden dat spel niet kunnen redden.

Al vind ik ook wel dat MoH sneller en meer DLC moet krijgen als ze die paar duizend spelers willen houden en wat nieuwe willen lokken. En dan het liefst DLC die gericht is op de sterke punten van het spel (imho Combat mission)

BO komt 1 februari ook al met een map pack, dat is binnen 3 maanden na launch

Deel Deze Pagina