De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb mijn xbox op mijn tv aangesloten met hdmi, maar soms krijg ik als ik mediabestanden of games speel dat het beeld een tel zwart wordt en het geluid er mee ophoudt. Ligt dat aan de kwaliteit van de hdmi kabel, of kan het ook wat anders zijn?

2. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha, ja nu je dat zo zegt lijkt het me inderdaad ook zo verkeerd nog niet. Thanks!

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

waarschijnlijk de kabel ja

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat de HDMI kabel niet goed werkt of goed zit (meest waarschijnlijk) of dat de aansluiting op TV of Speler niet goed is (zeer onwaarschijnlijk). Ga naar een Action bij jouw in de buurt en probeer voor €2,69 (ja geen geintje) een andere HDMI kabel. Ik gebruik deze zelf ook voor 3D (720p 50/60Hz en 1080p 24Hz/48Hz) met HD audio (Dolby True HD en DTS HD HR/MA) zonder geen enkel probleem.

5. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen ik wil er nu een van 127 cm ik heb nu de Philips 42PFL5603D en ben van plan om een plasma te kopen heb de Samsung PS50C530 op het oog maar nu is mijn vraag ga ik daar veel verschil op zien met de kleuren en dat soort dingen

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    waarschijnlijk wel ja. Denk dat je een stuk mooiere kleuren etc zal zien. Zie zelden n Philips lcd met n ook maar acceptabel beeld.

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt het dat er bijna geen full hd tv's van 28 inch te krijgen zijn, dit misschien vanwege de geringe grote? Mijn ouders willen een nieuwe TV en dit is het maximum formaat waar ze aan vast zitten vanwege een "design" glazen tv kastje. Iemand misschien tips voor een goede tv van dit formaat, kan zelf vrij weinig vinden op internet. Geld is niet zo'n probleem.

Bovendien kijken ze niet veel tv en vinden ze een grote zwarte beeldbuis te midden van de kamer verschrikkelijk. Begin dus niet over; waarom niet een grotere? ;).

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op dat formaat heeft 1080p geen meerwaarde tegenover 720p , dat is ook de reden dat je hard zal moeten zoeken voor een FUll-HD van 28 inch.

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ok, dat dacht ik al en dan ga ik er ook niet hard naar zoeken :).

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    opschepper :9

Waarom niet een grotere ;)

Volgens mij zijn ze inderdaad in full hd niet te verkrijgen, maar aangezien het een klein beeldscherm is, voegt dit ook niets toe.

11. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Lekkerbek, de enige keer in het jaar dat ik op dit forum post verwacht ik geen brutale reactie van jou, vlegel! Aangezien je mij nu tot op het bot doe beledigd hebt verwacht ik dat je dit goedmaakt doormiddel van een uitgebreid advies over welke tv te kopen. ;).

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn vriendin heeft pas een Full HD Samsung gekocht van 27 inch. Weet niet of een maatje kleiner een groot probleem is? Ik zal even gaan opzoeken welk type enzo het is;)

Gevonden! Samsung Syncmaster P2770HD. Monitor/TV en hij werkt erg goed. Enige nadeel is dat er maar 1 HDMI aansluiting op zit. Verder is het een prima tv:)

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, maatje kleiner is niet erg alleen 1 HDMI sluiting is alleen nogal een beperking voor toekomstige apparatuur.

14. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké, heb er eentje besteld via allekabels.nl, moest ook nog een vga-kabeltje hebben. Hopelijk gaat dat beter worden.

Dat oude kabeltje dat soms stoorde, is dat dan gewoon waardeloze kwaliteit? Of heeft het te maken met de hoeveelheid data? In het eerste geval zou ik 't namelijk net zo goed kunnen weggooien, maar in het tweede geval kan ik het gebruiken om evt. iets van audio op aan te sluiten...

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is waar, er zitten overigens ook nog een dvi en component aansluiting op;)

16. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Denk niet dat ik in de goeie thread plaats maar wist niet echt een betere te vinden over dit onderwerp. Mijn excuses alvast.

Ik heb een abbo bij ziggo aangevraagd digitaal HDTV. Heb mijn vorige TV weg gedaan en krijg deze week een nieuwe(Sony KDL-32EX500) En daar wil ik dan via ziggo digitaal TV op kijken zonder ontvanger godzijdank xD

En eindelijk mijn vraag nu hehe, hoelang duurd het leveren? Want ook als je een adsl abbo aanvraagd moet je ook 5 week wachten ofso, natuurlijk TV is iets anders maar dacht ik vraag maar even voor de zekerheid.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet er nier raar van opkijken als je deze week alles in huis hebt.
    Ziggo probeert bijna altijd om alles binnen 5 werkdagen af te ronden.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    28 inch is helemaal geen gangbare maat voor een hdtv ;) Beter om een 32 inch te kopen. Die is nauwelijks groter, maar dan heb je een volwassen hdtv die ook echt bedoeld is om tv op te kijken ipv een "campingtv'"/monitor met tuner

Samsung heeft hele leuke full hd lcd's voor rond de 500 euro. LG heeft ook wel wat in dat segment. Zag er vandaag al meerdere in enkele folders, dus kijk maar s ff bij bijvoorbeeld Mediamarkt

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/LE32C530,10101,46008,152485.html?display=online

32 inch lcd, 50hz met 3x hdmi 374 euro!

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/UE32C4000PWXXN,10101,46008,150493.html?display=online

Samsung 32 inch hdready led verlichte 50hz lcd met 4 hdmi 399 euro

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/UE32C6000RWXXN,10101,46008,132205.html?display=online

Samsung 32 inch full hd lcd met led verlichting en 100 hz 699 euro

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/32LE5300-LED,10101,46008,132125.html?display=online

LG 32 inch full hd 100 hertz led 483 euro!

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja daar kwam ik ook al achter. Na een beetje doordenken kan een 32 inch misschien net (afhankelijk van model), omdat de diagonaal niet gelijk is aan de breedte + randen.

20. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Das alleen maar beter :p Hopelijk krijg ik die TV wel optijd. \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina