[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Nooit dat massale gespeeld. Hoe werd eigenlijk voorkomen dat iedereen als kip-zonder-kop rondrent of dat met elkaar tk'd voor die straaljager?

    Het mooie van de simpelheid van combatmission in MoH is dat door die simpelheid bijna iedereen vanzelf met de objective bezig is ... en zelfs dan heb je gasten die toaal niet meedoen ... dus als BF3 veel grootser is, hoe zorg je dan dat het gevecht 'zinnig' blijft? (ik bedoel, je hebt f*ckup gamers, zoals die onderwaterboot gasten in Hastings lol en dat soort gasten zal je altijd houden)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nja daar moet je je denk ik als maker van een game niet mee bezig willen houden. Probeer het gewoon zo leuk mogelijk te maken voor de mensen die het spel willen spelen zoals het bedoeld is. Mij maakt het echt geen kut uit of ik 42-15 sta of 3-20 zolang ik mijn team maar geholpen heb.
    zo heb ik vaak genoeg mezelf op de m-coms gegooid om iemands leven te redden die de bomb defused/plant.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Niet :+

    Je ben altijd afhankelijk van iedereen die meespeelt om er een leuk potje van te maken
     
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja "niet" inderdaad. Het nadeel van bijv. BF2 met grote map, is dat je zelf moet zorgen om te winnen. Niet afhankelijk zijn van elke andere speler want echt op de pc wacht niemand op je met een humvee oid.
    Ook in BF2 waren sommige mensen te goed met die straaljagers dat ze onmogelijk waren te killen. Het leukste is natuurlijk om met vrienden in een squad te gaan samenwerken. Hou trouwens het liefste van 12v12 zonder voertuigen en een urban gebied.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat ik trouwens wel echt geweldig vond aan BF2 was de commander positie. Dat je gewoon een beetje artillery strikes door de map heen kon gooien en af en toe een uav kon laten komen was echt enorm handig. En als je het een beetje goed deed kon je ook gemakkelijk je team laten winnen.
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hele avond Vietnam (rush, conquest) gespeeld 21.00 - 23.00u maar ik kom echt niet verder dan 8 vs 8. Nog ff bij Sloober en anderen gezeten maar daar zelfde verhaal.

    8 vs 8 is TE WEINIG

    Mijn zoontje van 7 kan volgens mij al uitrekenen dat 3 lobbies van 8 vs 8 = 2 lobbies van 12 vs 12

    Dat Dice en/of EA en/of serversoftware uit 2011 dat niet kunnen .... ??????? B I Z A R!

    (nogmaals, MoH van het zelfde koppel EA/DICE kan het wel, nu 4 maanden na launch met een relatief laag aantal speler ... altijd volle bak)
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem weer eens vanmiddag gespeeld.
    Blijft een genot om te spelen.
    Denk dat ik toch maar Vietnam ga halen.
    Is die Operation Hastings ofzo al gehaald op de Xbox, of dat niet?
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk eens 1 pagina terug....
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Gast, nou weten we het wel. Ga maar klagen in een ander topic.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt gelijk, probeelm is al zo oud als BC(2) zelf. Staat in diverse fora door genoeg andere gasten (ook hier). Het heeft geen zin om hier de boel te spammen. Resultaat? Ik ben inderdaad terug bij MoH (die zogenaamde mindere DICE game lol) doei

    (kom nog wel eens kijken bij Vietnam)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Max, nu weten we het wel. Ook heb ik nog nooit een probleem gehad met lobbies die leeg zijn of iets.
     
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    En als er mensen zijn die lol hebben met de multiplayer van MOH, die duidelijk door de toiletjuffrouw van DICE in elkaar is gezet, dan kan dat. Ik ga ook het MOH forum niet vol zitten spammen met posts waarin ik keer op keer stel dat de MP van MOH KUT is.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Pfff rustig jongen. Ik zeg NIET dat de MP k*t is (goed leren lezen). De MP is prima, de SERVERS zijn k*t.

    Dat ik wat fanatiek hierom ben, daar waar sommige anderen het kennelijk weinig kan schelen. Als ik voetbal ga kijken, dan verwacht ik ook 11 tegen 11 en niet Arsenal - Real en dan 8 tegen 7 man of zo.

    Dat sommigen dan zeggen, 'wat is er mis met 8 tegen 7?' lol, dat is GEEN voetbal zoals het bedoeld is. PUNT!

    :)

    Edit: Revan MoH online = not played ... tjonge wat onderbouw jij je kritiek op MoH zeg (zwak!)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch heb ik het idee dat het aan jouw verbinding ligt Max. Ik heb altijd volle games namelijk. Hoogstens een keer 10 tegen 10 aan het begin, maar binnen no-time zit zo'n game dan weer vol...
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, het zou kunnen maar ik ben niet de enige. Wat ik kan doen is bv jou Join-In-Session ... dan moet dat goed komen. Wanneer (tijd) speel je meestal? Ik vrij laat nl, na 22.00u
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MOH op de PS3.... en ik vind het een prestatie van DICE om een MP in elkaar te zetten die volledig uit balans is en waar het spawnkillen soms echt idiote vormen aanneemt.

    Daarnaast betekend een niet geheel gevulde lobby in BC2 niet dat de game ineens niet meer leuk is
     
  17. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen wel jammer dat er bij een game die zo groots is opgezet met voertuigen en enorme maps zo'n laag maximum speler aantal is. Een game als battelfield heeft gewoon een hoger aantal spelers in een lobby nodig. Op deze manier hou je de tank en chopper gevechten maar heb je ook intense gunfights met de infantrie. Als het dan ook nog 8 vs 8 is dan heb je gewoon bijna geen infantrie aangezien de meeste spelers direct een tank of chopper pakken. :'-(

    Heb zelf voordat Vietnam uitkwam net als Max ook veel last gehad van halfvolle lobby's dus ik snap zijn punt compleet. Heb daar veel meer mensen over horen klagen. Wat ik gelezen heb is dat de lobby problemen ontstaan zijn door de verschillende updates waarbij mensen bepaalde updates niet downloaden maar toch online konden spelen. Sinds Vietnam heb ik echter nergens meer last van, bij Vietnam kom ik 9 van de 10 keer gewoon in een 12 vs 12 lobby. Natuurlijk heb je dan nu in de originele play lists minder mensen.

    Even terzijde, wat heeft battlefield toch een enorm goed geluid. Heb mijn 5.1 set vol aan staan en wat is het dan vet om een helicopter over te horen vliegen of bommen te horen exploderen in de verte. Vietnam heeft dan ook nog zo'n soundtrack waar je u tegen zegt. _O_
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Oeps, sorry:)
     
  19. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat er in BF3 een hoger maximum is!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat valt mij ook elke keer weer op als ik dat spel speel, daar kan nog steeds niks tegen op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina