Yezzur, nieuwe aflevering is er! Vanmiddag weer een uurtje vrij houden voor HIMYM,TaaHM,RoE edit: Opzich wel goede ep, zuur einde... Maar wat ik me afvraag... tijdens de hele aflevering werd er afgeteld van 60 naar 1. Ben benieuwd wat dat nou precies inhoud...
Het viel mij al bij 49 op, toen dacht ik hé, dat is raar, zo duidelijk zo'n cijfer in beeld. Toen kwam de volgende scene in de bar en stond te overduidelijk 48 op die hot sauce. Ben er daarna op gaan letten. 31 t/m 27 ofzo staan echt sneaky snel achter elkaar op die tv scherm haha
Ik moet nu gewoon vaker en harder lachen dan eerst. Misschien is seizoen 1 ook wel iets leuker, maar seizoen 6 staat zeker op tweede plaats. Zoey was zoeyzo maar bij een paar afleveringen irritant. En de Blitz was ook echt episch. En Ted in die aflevering bij dat museum.
Seizoen 6 is imo toch echt de slechtste tot nu toe. Zelfs het niet heel geweldige 5 steekt er ver bovenuit. Het einde van de nieuwe ep was trouwens best zuur.
Heb in een korte periode wegens ziekte alle seizoenen van TBBT gekeken, maar deze serie blijft wat mij betreft toch de betere. Seizoen 6 is dan misschien tot nu toe iets minder, maar Barney blijft gewoon de bazigste comedy tv-persoonlijkheid out there. Daarnaast waren o.a. die Blitz en museum afleveringen van dit seizoen toch echt wel zeer vermakelijk.
Heh was me helemaal niet opgevallen eerlijk gezegd. Wel erg vet dat ze dat erin hebben gedaan. Had ik ook echt helemaal niet achter de makers gezocht. Wat diep.
Ben wel benieuwd waar het naar lijd Spoiler Of dat daarmee de dood van .... werd aangekondigd ofzo...
Ja maar dat die briljant is spreekt voor zich. Super spacend trouwens. Was vanacht in mn bed HIMYM aan het kijken en viel tijdens een ep in slaap. Vervolgens heb ik vanacht een compleet nieuwe aflevering Met Barney, Marshall alles!