Ai ai ai ai, ik heb een heeeel vervelend probleem.
jaaaaren geleden toen BWL40 nog de einddungeon in WoW was heb ik van iemand zijn wow overgekocht voor twee tientjes om het te proberen. Na 4 telefoontjes met Blizzard Amerika was het toch gelukt om de account over te zetten, ze hadden toen nog geen concrete terms of use omtrent de accounts.
Een aantal jaar heb ik het gespeel, TBC en WoTLK gekocht. Uiteindelijk gestopt en nu wilde ik Cataclysm eens gaan proberen.
Nu moet je echter je account mergen met Battle.net. Ik heb alleen geen toegang meer tot het oude e-mailadres dat in mijn account staat. Die is verwijderd. Ik kan alleen mergen als ik dat e-mailadres gebruik. Dus ik een mail gestuurd naar Blizzard.
Krijg ik terug dat account sharen/stealing/selling verboden is dus dat ze me niet kunnen helpen. Vervolgens heb ik gereplied, alles uitgelegd, mijn aankopen van TBC en WoTLK vermeld en dat ze alles kunnen terugzien op mijn account waar mijn contactgegevens staan en Credit Card .
Krijg ik weer hetzelfde e-mailtje terug dat ze me niet kunnen helpen omdat account sharen/stealing/selling verboden is.....
Nu heb ik het weer proberen uit te leggen en wacht ik weer af op een antwoord. Ik heb gevraagd hoe ik kan bewijzen dat ik wel de rightful owner ben maar het schiet allemaal maar niet op.
Is toch wel echt te gek voor woorden dat ik nu gewoon niet bij mijn account kan terwijl ik in totaal jaren abbonementsgeld heb betaald en legaal TBC en WoTLK heb gekocht en de originele WoW met toestemming van Blizzard USA op mijn naam heb gezet
EDIT: WOOHOOO echt net een e-mail gehad dat ze mijn e-mailadres eindelijk hebben gewijzigd! Vanavond gelijk testen!
Laatst bewerkt: 4 jan 2011