1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 S [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 dec 2010.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG]
    [gb]Xbox 360 S[/gb]
    Op 13 juni 2010 kwamen de eerste beelden binnen van de Xbox 360 S, deze werd later op 14 juni tijdens de E3 bevestigd door Microsoft. De nieuwe Xbox 360 heeft een 250 GB harde schijf, een ingebouwde WiFi-adapter en tevens een aansluiting voor Kinect. Vanaf 16 juli 2010 ligt de Xbox 360 S in de winkels in Europa.

    Niet alleen het design is vernieuwd, ook is de Slim uitgerust met een ingebouwde 250GB grote HDD en een ingebouwde Wi-Fi module, daarnaast is het nog wel mogelijk om van harde schrijf te wisselen en kun je zonder extra stroomkabel Microsoft’s nieuwe accesoire Kinect aansluiten.

    [gb]Foto's[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb]Bundles[/gb]
    Hier de Xbox 360 bundles. Klik op de bundle voor prijzen.

    Xbox 360 S 4GB
    [​IMG]

    Xbox 360 S 250GB

    Xbox 360 S 4GB + Kinect + Kinect Adventures

    Xbox 360 S 250 GB + Kinect + Kinect Adventures

    Xbox 360 S 250GB + Forza Motosport 3 + Alan Wake
    [​IMG]

    [gb]Vorige Delen[/gb]
    Deel 1

     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nou voor een mod had ik toch wel een mooiere startpost verwacht :+
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Working on it :+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik neem mijn woorden terug.
     
  5. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een klein vraagje: zit bij jullie de voedingskabel ook zo los in het voedingsblok? als je mijn blok een beetje verschijft raakt de voedingskabel al los :confused:
     
  6. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de mijne er niet goed in. Hij zat schuin om er aan te geraken => de behuizing zat een beetje in de weg. Was een beetje aan het wringen en hoorde een lichte "krak". De kabel zat erin en ik kon spelen... mij hier niet meer veel van aangetrokken. Had geen zin om daarvoor naar de winkel te gaan. Nu zit hij toch wel goed vast denk ik. Controleer ook eens of hij er wel helemaal in zit.
     
  7. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook bij die neckermann aanbieding besteld, nou maar hopen dat ie wat sneller komt dan de aangegeven 2 weken. :cool:

    Voor de marktplaatsers: wat levert nou meer op, mijn oude xbox 360(jasper chipset)+controller+chargekabel (zonder accu)+120 gb hdd+halo odst+crackdown 2+forza 3

    alles bij elkaar verkopen of los? games zijn nieuw uiteraard
     
  8. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeujjj hij is verzonden door Neckermann, dat is wel heel veel sneller dan de 'langer dan 2 weken' wat er bij stond. \o/

    Nou maar hopen dat alles goed in het pakket zit, dat ze geen verkeerde shit erbij gedaan hebben wat ik af en toe wel eens heb gehoord over neckermann:cool:

    edit: leverindicatie is nu ineens 4 tot 5 weken :p
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou trouwens alles bij elkaar verkopen, dan ben je er sneller vanaf.
     
  10. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in
     
  11. Christian Vuye

    Christian Vuye Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig toestel, ik denk dat ik hem ooit wel koop als ik er het geld voor heb. In ieder geval zeker de bundel met Kinect halen. Dan heb je zo'n 250GB voor 150euro.
     
  12. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu de data aan het transferen, ik vind hem lekker stil en wat kleiner dan verwacht:thumbs:

    Volgens mij hoor ik alleen de voeding nog luid en duidelijk, daar verzin ik wel wat op.

    ik vind wel de ring of light een beetje cheap-ass, je doet hem aan en je ziet... een rond puntje in plaats van mooi opgelicht aan-uit icoontje:emo:

    en bij het aansluiten van de kabels moest ik de xbox op z'n kop houden en werd de touch button per ongeluk ingedrukt en ging die al aan, toch niet alles dat touch he=(
     
  13. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar ben nou een game aan het installen, en met een game die je niet van de hdd afspeelt hoor je de dvd drive dus gewoon wel:mad:
    Het is niet zo'n stofzuiger lawaai als de oude, maar wel lawaai. Voor mij niet zo boeiend want ik installeer toch al m'n games maar het zou netjes zijn als die nu echt HELEMAAL stil zou zijn.

    Uit die fan komt trouwens echt veel hete lucht, betekent wel dat de koeling goed z'n werk doet.;)
     
  14. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net wel vastgelopen in bad company 2, volgens mij deed de oude xbox dat nooit bij mij:eek:
     
  15. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een nadeel van die nieuwe slim,dat ding wordt echt heet in het begin gaat het wel,maar na 4-5 uurtjes gamen is mijn slim gloeiend heet gewoon.:{

    Maar goed tot nu toe geen problemen.\o/
     
  16. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment dacht ik, wtf, dit ding is helemaal niet zo stil! :mad:

    Na even kijken kwam ik erachter dat het de voeding is die het meeste lawaai maakt door die cheap-ass fan die ze daar weer in gepropt hebben. Ik ga denk ik eens een andere ventilator daar in zetten, hebben al meer mensen gedaan zag ik.
     
  17. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, is niemand van jullie dit opgevallen? Dat de console hartstikke stil is maar dat je de voeding er gewoon bovenuit kunt horen als een klein stofzuigertje?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn voeding ligt gelukkig helemaal verstopt, de XBox zelf hoor je dus helemaal niet! Wel wordt hij inderdaad gloeiend heet, gelukkig heb ik hem niet op schoot tijdens het gamen :).
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zit er een fan in de voeding? 8)
     
  20. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij de Xbox 360 S niet volgens mij. :D
     

Deel Deze Pagina