[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Hij was 9 euro bij game.co.uk, maar is nu out of stock en weer duurder.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb je deel 1 nou al uitgespeeld? :+
     
  4. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    heeft iemand hier in deel 1 garrus en wrex niet toegevoegd aan zijn team ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reacties je dan krijgt in deel 2
     
  5. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips hoe je het beste al je teamleden dood kan laten(als dat temiste kan) gaan bij de laatste missie wil een zo slecht mogelijk personage voor deel 3
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    [yt]Oq-FbWbFkR8[/yt]

    Als je Wrex niet meegenomen hebt, komt hij niet voor in ME2 en is zijn broer de clanleader geworden (maar die heeft er niet voor gezorgd dat de clans united worden enzo, zoals Wrex).


    - Zo min mogelijk mensen oppikken (je hoeft niet iedereen opgepikt te hebben om de Omega-4 missie te starten)
    - Geen ship-upgrades kopen, voor elke die je niet gekocht hebt, gaat er één iemand dood.
    - Geen loyalty-missies doen
    - De verkeerde mensen een taak aanwijzen tijdens de missie

    Dit is het denk ik zo ongeveer. Let er wel op dat je niet iedereen dood laat gaan, want dan zal Shepard zelf ook sterven en kan je hem niet in ME3 gebruiken.

    Edit: Ik heb trouwens gisteren LotSB uitgespeeld op Insanity, dus ik heb nu 1255/1255:D
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Geen upgrades, zo min mogelijk mensen oppikken en dus missies. Slechte behandeling. Gewoon alles wat slecht zou kunnen zijn voor je prestaties.

    Check anders even YouTube, daar staat wel een filmpje met het slechte einde. ;)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, eindelijk voor de tweede keer uitgespeeld met alle andere keuzes. Morgen nog even Shadow Broker DLC ermee doen, ook omdat Liara daar nog steeds mijn lover is. :+

    Nu weer zin om ME1 voor de 5e keer te beginnen, twijfel alleen nog wat ik ga doen. Een simpele snelle run met mijn mannelijke Shepard en dan Insanity doen wat easy is omdat ie level 60 is of eens met een vrouwelijke Shepard beginnen en daarna deel 2 met haar doen.

    Heb nu in ieder geval mijn normale Shepard game met alles completed qua DLC en alles perfect voor mijn goede run in deel 3 en eentje waar alles juist precies andersom is. Geef ME3. :'-(
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.882
    ME1 voor de 5e keer..dude, ik kan het geeneens voor de 2e x. 8)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ME1 ook al ongeveer zoveel keer uitgespeeld hoor :+. Het begin is interessant, het midden is redelijk saai (zeker als je sidequest doet). Echter, die laatste missies waar je Saren op de hielen zit (en veel van het verhaal uit de doeken komt) tot het einde zijn gewoon weg episch en maken de zoveelste replay gewoon de moeite :cool:.

    ME2 heb ik echter nog maar 1x gespeeld. Heb onlangs die DLC aangeschaft voor 200MS elk maar heb niet direct de drang om deze te spelen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Toen ik het einde voor het eerst zag wist ik al meteen dat ik die side missies veel vaker dan normaal voor lief zou nemen. Gewoon te goed dat einde.

    Sterker nog: Mijn broertje, Head Ninja, had eerst Ninja Gaiden I als zijn favo game. Ik gaf hem deze en toen was dat wel even anders hier op XBW, gezien zijn post destijds.

    Rand info: Hij speelt Ninja Gaiden I in minder dan 3 uur uit op de hoogste stand. ;)
     
  12. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het mass effect al een keer 10 uitgespeeld8) Normaal lukt me bij vele games dat nooit. Meestal is het 1 keer spelen en ik speel er geen 2 keer maar omdat mass effect zowel deel 1 als deel 2 de beste games die ik ooit gespeeld heb . Je zou zeggen dat ik een mass effect verslaving heb8)\o/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    zeker 20x hier, waarvan minstens 12 of 13 volledig inclusief side quests. ;)
     
  14. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel deel 1 als 2 uitgespeeld. In beide ben ik begonnen met een 2e play through, maar al redelijk snel weer afgehaakt. 20x WTF! Respect! _O_
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, tja ME1 blijft gewoon gigantisch episch. Vooral Virmire en Ilos, plus Saren is de beste badguy die ik ooit ben tegengekomen. Duurde toch erg lang voordat ik klaar was met mijn 2e run met ME2, was eigenlijk niet heel boeiend puur omdat het maar steeds mensen recruiten is.
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik vind het zelf een grotere WTF waard dat die na 20 x spelen hem nog steeds niet op 100% heeft eigenlijk.8)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    komt omdat Yellow graag op de allermakkelijkste stand speelt
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Lulkoek, voor een deel dan. :+

    ME I beste mensen word vroeg of laat namelijk al mijn 2e keer 100%, daar waar de meesten van jullie het nog voor de 1e keer moeten presteren. :):D

    Het is alleen dat je na 20+ keren zelfs dat kleine stukje verhaal, zijn maar 5 missies ofzo, ook niet echt snel op Insanity wilt doen. Level 60 soldier of niet.

    Heb hem al op Hardcore uitgespeeld en dat was echt te makkelijk voor woorden met een level 60 char. Vroeger vloekte ik vooral op Insanity als het om Feros ging. Nu vond ik die op Hardcore al extreem makkelijk, dus Insanity zal wel niet veel anders zijn.

    Ach, naast Vegeta, die getuige is wat betreft mijn post hier, zijn we toch de ME I goden hier. ME II is lang niet zoveel uren waard.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168

    Mijn god gast. Je posts worden echt met de dag irritanter.
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Sure dude droom even lekker verder. Als je guides nodig hebt om het uberhaupt uit te kunnen spelen ben je geen god, maar ben je in mijn ogen gewoon een noob. Vooral als je dan ook nog zo gaat zitten pochen:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina