[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al 2 dagen bezig met die Arena (4 dagen 4 potjes ofzo)
    maar is dat eigenlijk wat? geen idee wat je erna kan doen in die Arena?

Ben aan het sparen voor die hartjes, maar die zijn zoveel credits! (heb pas 50k ofzo)
    Die daily challenges haal ik meestal wel (die voor online dan) en ik denk dat ik die weekly ook wel ga halen, maar dat ligt ook een beetje aan die daily dingen.
    Iemand nog een aanrader welke game ik kan spelen? Wat is swat ook alweer?

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    SWAT is een game mode waarin de spelers met een Scoped rifle en een magnum te werk gaan. In deze game mode heeft geen enkele speler een schild, dwz dat je met één schot in het hoofd dood bent. Meeste kills zijn dan ook headshots. Het is gewoon slayer, wie het eerst bij 50 kills is en je speelt in teams van 4 tegen elkaar. Dat is het zo'n beetje,

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat Hero zijn ook op dit moment vrij moeilijk is zonder cheaten, toch? Ja, of het moet je fulltime baan zijn. En met cheaten bedoel ik die truuk van 2 360's met ieder 4 controllers joinen in de lobby en dan een potje beginnen voor 8 man. Ik weet dat AVAVAH (oid) dat wel normaal vindt, maar persoonlijk vind ik dat soort figuren nogal kansloos.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Legit de rank van Hero halen lukt nu wel zonder te boosten, het spel is al bijna 4 maanden uit. Ik ga ook richting de Field Marshall en dat terwijl ik lang niet zoveel heb gespeeld in vergelijking met veel andere gasten, inmiddels ligt het spel al een tijdje in de kast dus die General Grade 4 blijft er nog wel even staan. De boosters zijn nu meer de Mythic/Noble gasten, Hero is nu niet eens zo hoog meer. Die Saviour Soul heeft sinds de release gemiddeld elke dag meer dan 65K gehaald en is bijna Eclipse, als je de helft daarvan neemt dan zit je wel op Hero en gemiddeld 30K per dag is niet echt no-life imo.

5. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  6. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe playlist-update\o/

Ik ga eventjes Community-slayer spelen nu.O-)

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat wordt vanavond weer eens halo uit de kast trekken :cool:

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ah, gaat snel met die gasten. Je moet maar niks te doen hebben in je leven. :emo:

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me af hoe je 30k per dag haalt? En kwam gister een mythic tegen, levenloze duitsers...

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Armor is weer geupdate in je service record op bungie.net.

Ook een paar potjes gespeeld in die nieuwe community playlist, 2 verschillende maps gehad; ben de namen ervan kwijt maar er zat nogal verschil in niveaus van de map qua speelbaarheid.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik krijg al ruim 4K voor een potje Firefight van 20min en +/- 1200 voor een SWAT potje van 5-7min. Hoe hoger de rank hoe meer credits dus 30K vind ik dan niet echt veel meer, avondje spelen (2-3 uur) en je hebt het al.

Armor is hier nog niet geupdate trouwens.

12. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    30K is inderdaad gemakkelijk te halen. Ik heb nu geen gold, dus heb net wat Campaign Commendations gedaan. En heb in 45 minuten 14K gehaald. Daar zit die 250 Kills challenge bij inbegrepen. Laat staan dat ik nog online ga (waar ik nu heel erg naar verlang).

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor double kill from the grave? Had ik met odst ook al veel moeite mee, maar een double kill is helemaal onmogelijk lijkt et wel.

14. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Meer matchmaking updates deze maand:

Die community-slayer maps vind ik niet heel geweldig. Ik heb er maar eens stuk of vijf van gespeeld, maar daarvan waren er twee of drie toch wel erg slecht en een paar lijken heel erg op elkaar. Eentje die zich in de buitenlucht afspeelt geeft een oneerlijk voordeel aan jetpackers. Echt iedereen zat ergens boven in een hoekje te campen:emo:

Edit: @ Legendarisch: ik weet dat ik ooit wel eens een dubbele kill from the grave gehaald heb in team doubles elite slayer. Vaak zit iedereen heel dicht bij elkaar, dus als je wat stickies gooit, kan je hem best halen.

Laatst bewerkt: 8 jan 2011
  15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Grifball! Eindelijk! \o/

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    \o/

*Halo uit de kast haalt*

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Jeej. Al vind ik m'n Spartan ingame toch doper. Nu ff een golden visor kopen.

18. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Hé, zijn ze eindelijk eens ge-update.

Die dingen die ik gisteren gekocht heb, zijn jammer genoeg nog niet ge-update. Al is dat alleen maar een shoulder en de knee-guards:+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, die challenges worden zeker geupdate om 12:00? :+ Was bezig met een challenge maar verbaasde me erover dat ik geen credits kreeg nadat ik klaar was. Opeens stond die challenge er ook helemaal niet meer tussen. 12:05 was het. :p

Pff, had ik nu maar eerst die snelle challenge gedaan waar je 20 kills in Firefight met zo een Target dingetje moet krijgen. 8) Had ik tenminste nog iets verdient.

20. Bazjeh

Bazjeh Classy as always

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jongens, wat prachtig. Op de een of andere manier heb ik die 16000 van de weekly twee keer kunnen krijgen. :lol:

Deel Deze Pagina