[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    UPDATE - WinRumors says almost exactly that, the site claiming that Avatar Kinect is a software update "delivered over Xbox LIVE, [that] will allow Kinect owners to interact with each other using their avatars. The avatars will have a separate area, much like Nintendo's Mii channel, that will allow for users to control them using Kinect and interact to watch content or play games."

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    YES! Mijn droom komt uit!
    Die hele 5 minuten die ik daar zal besteden zullen mijn mooiste 5 minuten ooit zijn!

Edit: Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: MS geef ons aub ook iets beters dan dit..

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  3. rikietje

rikietje www.rikbeernink.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Al deze positieve berichten beginnen me toch wel over te halen, iemand enig idee of de prijs binnenkort daalt?

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    10 euro korting bij Dixons nu en bij de Media Markt/Saturn is ie ook wat goedkoper. Denk niet dat ze er binnen korte tijd 50 euro vanaf halen.

5. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan nu even weer wat anders:

Weg met die vision cam, of toch niet?
    Kinect heb ik natuurlijk o.a. gekocht voor de features die het met zich meebrengt, maar ging er NATUURLIJK ook vanuit dat Kinect ook compatibel was met de live vision camera games, maar niets is minder waar. Discussies zijn hierover al behoorlijk te vinden. Boeiend? Voor de een wat minder spannend / belangrijk dan de ander. Gooi ik het over een andere boeg....

Ok, vergeet de vision games, maar dat is niet alles...
    Forget the vision camera games en wat heb je dan nog? Juist de basis features van de xbox360 zoals bij een bericht een snapshot mee kunnen sturen. En ook hier weer laat de Kinect het afweten. Nee, of je dan even je Kinect wilt unpluggen om de andere cam er weer in te doen. Hallo MS, wie heeft daar zitten slapen?

Laten we ze toch allebei lekker erin zitten?
    Het zou al een stuk minder irritant zijn geweest als je de cam en Kinect tegelijk mocht aansluiten maar dat is al niet eens mogelijk. Ik vind dit een behoorlijk domme actie van MS dat Kinect niet eens BASIS features van de doos kan gebruiken / nog mogelijk maakt, zonder hardware te moeten wisselen / oude hardware te moeten gebruiken. Doordat je Kinect aansluit kun je dus niet eens meer snapshots meesturen of een echte gamerpicture van jezelf schieten. Het zou leuk staan op de doos:

De kleine lettertjes op doos hadden moeten zijn
    Let op: met het kopen van Kinect kun je een aantal game- en systeemfeatures die met de live vision camera mogelijk waren niet meer gebruiken; hiervoor zul je de telkens 1 van de apparaten moeten ontkoppelen.

Zie je het voor je? Nee, gewoon verzuimd om te vermelden dus! Ben ik nu de enige die hierover aan het zeuren / mierenneu*** is?

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Eens, ook een gamerpicture foto maken kan niet meer toch?

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen plots ook last met de kinect ?
    Bij mij registreerd die niet meer goed wat ik doe,is zo plots gekomen.

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Blijven lekker aan het hacken:

[yt]RUG-Uvq-J-w&[/yt]

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    WTF Jackpockt!

[yt]z8MeHNCsMKY[/yt]
    :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

8 milion kinects verkocht en 30 miliioen xbox live accounts

jammer dat je het maar 5 minuten gaat gebruiken 8)

Dit wordt voor Xbox review sites een leuke tool .. ik zeg vodcast!

Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hot damn.... 8 miljoen. :eek:

Avatar Kinect ziet er grappig uit. Iets wat ik zelf NOOIT zal gebruiken, maar misschien krijgt XBW TV hierdoor nieuw leven? :+

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Verkocht of 'shipped'?

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me toch wel dat de grote developers al druk bezig is met Kinect en (hopelijk) allang verder zijn dan de huis tuin en keuken hackers. Denk dat ze het gewoon achter gesloten deuren houden om al die shovelware een beetje uit te stellen.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    imo nog steeds behoorlijk indrukwekkend.

14. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik dit mag zeggen maar dit is gewoon ******zielig dit als je dit serieus gaat gebruiken met je vrienden. :x:x:xDenk je nou echt dat mensen dit gaan doen, microsoft?

Kinect is een slap aftreksel van de Wii om de Xbox nog even wat extra levensjaren te geven en geld aan te verdienen en een slap excuus voor een nieuwe doelgroep die de Wii allang in huis heeft staan.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij verwar je Kinect met de Move...

16. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al het gezwieper en gezwaai voor de beeldbuis is gejat van de Wii. Of in dit geval eigenlijk van de PS eyetoy:)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alles is ooit van *iets* gejat. Het gaat erom hoe ze het uitwerken en ondersteunen. En ik kan toch met zekerheid zeggen Kinect een *tikkeltje* beter is dan de Eyetoy. En ja, ik heb beide.

18. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmja je kunt wel zeggen dat microsoft het niet al te best heeft qua line-up voor 2011, omdat ze hun focus leggen op dit soort shit wat toch niet gaat verkopen.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er valt niks te jatten, het is gewoon een manier van besturen..

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je het berichtje hier boven op de pagina niet gelezen? Al ~8 miljoen stuks verkocht. Pas sinds halverwege november te koop, dus een behoorlijke prestatie.
    Games zoals Kinect Sports doen het ook iedere keer vrij goed in de top 10 lijstjes van best verkochte software.

Microsoft heeft ook aangegeven zich dit jaar te focussen op Kinect. Dus ik maak me geen zorgen over de ondersteuning én verkoopcijfers van Kinect.

Deel Deze Pagina