Ok dan nu even weer wat anders:
Weg met die vision cam, of toch niet?
Kinect heb ik natuurlijk o.a. gekocht voor de features die het met zich meebrengt, maar ging er NATUURLIJK ook vanuit dat Kinect ook compatibel was met de live vision camera games, maar niets is minder waar. Discussies zijn hierover al behoorlijk te vinden. Boeiend? Voor de een wat minder spannend / belangrijk dan de ander. Gooi ik het over een andere boeg....
Ok, vergeet de vision games, maar dat is niet alles...
Forget the vision camera games en wat heb je dan nog? Juist de basis features van de xbox360 zoals bij een bericht een snapshot mee kunnen sturen. En ook hier weer laat de Kinect het afweten. Nee, of je dan even je Kinect wilt unpluggen om de andere cam er weer in te doen. Hallo MS, wie heeft daar zitten slapen?
Laten we ze toch allebei lekker erin zitten?
Het zou al een stuk minder irritant zijn geweest als je de cam en Kinect tegelijk mocht aansluiten maar dat is al niet eens mogelijk. Ik vind dit een behoorlijk domme actie van MS dat Kinect niet eens BASIS features van de doos kan gebruiken / nog mogelijk maakt, zonder hardware te moeten wisselen / oude hardware te moeten gebruiken. Doordat je Kinect aansluit kun je dus niet eens meer snapshots meesturen of een echte gamerpicture van jezelf schieten. Het zou leuk staan op de doos:
De kleine lettertjes op doos hadden moeten zijn
Let op: met het kopen van Kinect kun je een aantal game- en systeemfeatures die met de live vision camera mogelijk waren niet meer gebruiken; hiervoor zul je de telkens 1 van de apparaten moeten ontkoppelen.
Zie je het voor je? Nee, gewoon verzuimd om te vermelden dus! Ben ik nu de enige die hierover aan het zeuren / mierenneu*** is?
Laatst bewerkt: 4 jan 2011