FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is inderdaad zo, en ik ben er onderhand ook allang mee gestopt omdat het geen reet meer aan was. Het verpeste de pret voor mij, aangezien je niet veel meer te doen had. Het opbouwen van een team, het handelen om meer coins te krijgen en het winnen van toernooien tegen goede tegenstanders maakte het zo leuk, voor mij in ieder geval.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toen ik nog speelde, handelde ik in spelers rond de 80-82. Deze werden vaak voor weinig er op gezet, terwijl ze wel voor veel konden worden verkocht.

Mijn speler op het begin van het spel was Cahill, de 80 CAM van Everton met 90+ heading. Heldenspeler die me veel coins heeft opgeleverd. Deze speler werd héél vaak verkocht voor 1.000 coins, en je kon deze met gemak in de nacht verkopen voor 3.500. Op een gegeven moment waren er geen Cahills meer op de markt voor een paar uur, ik had mijn HELE trade pile er voor mee staan. Héle dikke winst die nacht gemaakt met één speler eigenlijk :+.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    True dat handelen werkt ook.. ook van die kansloze gasten die uren RT/LT op laatste pagina doen op zoek naar koopjes :+ persoonlijk speel ik liever gewoon een potje..

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach ja, zo kan je het ook zien. Die mensen willen gewoon geld verdienen om een beter team te krijgen, en dán leuk te spelen.

Ik handelde totdat ik een leuk team had, zodat ik kon spelen. Ik had een leuk team, en stopte zonder één wedstrijd te spelen :lol:.

5. adrianmutu

adrianmutu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, wanneer je toernooien speelt Online, zoals bv Champions Cup zoek je altijd verbeteringen om verder te komen, spelers te verkopen die tegenvallen etc.. wanneer je te ver komt en te veel toernooien wint is de pret er idd af.. O-)

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Nou daar heb je mooi wat aan gehad;)

Ik game gewoon voor mijn plezier, en speel dus ook fifa voor mijn plezier. Speel gewoon mijn potjes, en als ik wat geld heb, koop ik een speler:)

7. adrianmutu

adrianmutu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en als je kan verbeteren.., dan moet het maar :)
    Nu heb ik een vaste squad, waarmee ik matches tegen vrienden, toernooien etc kan spelen

8. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Idd, nou ja natuurlijk wil je wel graag een zo sterk mogelijk team. Maar ik ga er geen geld in steken, en ook niet uren zitten te handelen. Ga dan maar in aandelen ;) kun je echt nog wat verdienen;)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met Ultimate Team kan je ook 'echt' wat verdienen, hoor. Als je slim handelt :+.

Vorig jaar €150 euro maar ook vreselijk veel uren gespeeld. Meer dan 300 wedstrijden.
    Dit jaar €50 euro, door alleen te handelen. Maar 8 wedstrijden gespeeld. :+

10. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon je team helemaal klaar hebt en het ook lekker speelt, kan je toch gewoon alle coins die je dan verdiend (-contracten) opsparen en verkopen. Kan je én plezier hebben van het spel én geld verdienen er mee:+

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    300 potjes = 6000 minuten = 100 uur = €1,50 per uur = halve van minimum loon voor 16 jarige :eek:

Maar toch leuk meegenomen ;)

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand nog coins kopen?

voor tien euro krijg je er 105.000 zodat je na de trade er ook 100.000 aan overhoudt

pm even als je intresse hebt

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Net team, maar kan wel veel verbeterd aan worden. Chemistry is niet overal zo goed ;).

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelers hebben wel allemaal juiste formatie,alleen Ribery nog niet.
    Maar die zet ik ook nog wel om,die ga ik gebruiken voor het duitse leaugue team waar ik verder mee wil spelen.79 en 100 chemistry,met Obasi in de spits,daar heb ik eerder al heerlijk mee gespeeld,liep iets van 1,8 op 1.
    Op een of andere manier haal ik met een team van rond de 79 betere resultaten dan met een team van 86!

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het gaat niet alleen om de juiste formatie hé, je moet ook zorgen dat elke speler de maximale personal chemistry heeft. Als elke speler een hoge personal chemistry heeft, zal je team zó lekker spelen.

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar is lastig om die te vinden,kan je niet op zoeken....toch?o staat ie allemaal op 9:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dBWaPto2bajMQ

Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gewoon team maken vanuit een ploeg met goede posities, juiste formatiekaartjes etc

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Italianen uit de Seria A bijvoorbeeld, Spanjaarden uit de Liga BBVA en dan allemaal in de goede formatie en positie.
    Zo'n teams spelen het fijnste. Had een team met alleen maar Italianen die in de Seria A spelen. Allemaal personal chem van 11.
    Mijn bronzen team ook, allemaal Spanjaarden uit de Liga Adelante dus ook personal chem van 11. Nog niks mee verloren met dat team.

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Master cd he...De lachende derde!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina