Heb laatst Kinect gehaald. Samen met mijn moeder Hordelopen gedaan. Was wel grappig. Spierpijn dat ze had de dag erna. Dat penalty schieten is ook vermoeiend trouwens Maar verder vind ik de games nog niet echt geweldig die gaan komen. Veel japanse zooi die ik niet zo geweldig vind. Plus dat horror spel wat op de frontpage staan ziet er niet echt mooi uit en je ziet niet echt wat het nou precies is. Haunt lijkt me wel wat leuker aangezien dat er verzorgder uitziet.
Tja er moeten nog games komen ja. Bij IGN gaat geruct dat er een Gears Of War ulimate komt. Gears Of War 1 en 2 gebundeld met kinect ondersteuning. Maar dat is ook niets nieuws. Blijft wachten dus.
Ik heb nu ook een kinecht, we hebben hier die adventures uitgetest. Is echt wel lachen geblazen maar nu was ik aan het zoeken of er een mogelijkheid was om die foto's die adventures tijdens het spel maakt of je die kan afhalen of op één of ander manier op facebook kunt plaatsen ? iemand enig idee daarvan ?
Dat moet mogelijk zijn. Volgens mij moet je de foto's eerst uploaden naar kinectshare.com en van daaruit kan je ze op Facebook plaatsen.
Zo herkenbaar, sinds kerst staat ze nonstop te dansen Ik zei nog voor de grap dat ze maar een Pole-Dance Central moeten maken ! Ga binnenkort maar Sports halen.
tering,.. ik krijg het niet voorelkaar die champion te verslaan met boxen.. zelfs niet met keihard moshen en windmillen dat blocken werkt echt voor geen ene kut!
Avatar Kinect voor Xbox360 Kinect gebruikers zullen waarschijnlijk over een tijdje kunnen genieten van het nieuwe Avatar Kinect. Dit stukje software zal ervoor zorgen dat Kinect gebruikers met hun eigen Avatar in een speciaal ontworpen ruimte kunnen spelen. Dit is waarschijnlijk te vergelijken met Nintendo's Mii Channel, welke gebruikers in de gelegenheid stelt om andere Mii's van spelers te kunnen bekijken. In de versie van Microsoft zullen spelers hun Avatar kunnen besturen middels de Kinect camera en op die manier interactief met andere mensen kunnen spelen, filmpjes bekijken of gewoon een babbeltje maken. De volledige onthulling wordt verwacht op het aankomende CES in Las Vegas.
Ziet er leuk uit, alleen jammer dat ik bij die sets dan weer Select en Cancel zie staan met de A en B knopjes er naast.
Het is toch Kinect, de controller zonder controller? Dan wil ik ook sets kunnen selecteren zonder controller...
Ik zal is even wat uitvogelen. . . . . . . Denk dat het voor 199,- op de markt gezet kan worden. Zie liever dat de prijs rond de 129,- komt. .. . . . . . Geef me 6 maanden.
Haha. Ben benieuwd! Effe zonder dollen: ik stel bij deze vast dat het verplicht moet worden in elk zorgpakket om Zumba + een xbox + kinect aan te schaffen. Waarom: - Goed voor vrouwen, en hun gezondheid - Goed voor mannen vanwege het uitzicht