Ja en hoelang heb je er mee gespeeld? Je speelt het hooguit 30 minuten want daarna begin je moe te worden en games als Kinect adventures zijn geen games met urenlange gameplay en heb je dus wel gezien na een paar keer lijkt mij.
Ik hoef toch niet uit te leggen dat je met Gears of War gewoon veel langer plezier heb dan zo'n Kinect spelleke
Ik heb liever dat ze het geld gewoon in 'gewone' exclusives hadden gestoken zodat de xbox in 2011 ook een topjaar heeft. En in plaats van een Kinect maken gewoon alvast werken aan de nieuwe Xbox, want hij heeft z'n top wel bereikt nu.
Nou hebben ze gezegd dat ze nog 5 jaar met de 360 willen en dat doen ze dus door die Kinect uit te brengen en 5 jaar lang casual games erbij. Nintendo komt waarschijnlijk toch weer uit met een nieuwe console, die dan de Kinect en de Move gewoon voorbij gaat. Als je het mij vraagt kon Microsoft en Sony dus beter hun tijd besteden aan het designen van een nieuwe console.
begrijp me niet verkeerd de Kinect is indrukwekkend qua wat het allemaal kan, maar ik zie nu nog geen reden om er 1 in huis te halen. Zolang er alleen nog dingen als Avatar Kinect en Kinectimals voor zijn mij niet gezien, want die games liggen toch zo weer in de kast.
En sommige dingen aan Kinect als die voice besturing en video chat zijn leuke extraatjes maar dan moet je dat niet gaan brengen als baanbrekend iets
Laatst bewerkt: 7 jan 2011