Prince of Persia: The Forgotten Sands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 nov 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maar Dulle, waarschijnlijk dacht de game:

Dit is Dulle, die jongen die ook altijd Engelse boeken in het Nederlands leest. Waarschijnlijk wil hij de game dan ook wel in het Nederlands, dus geef ik hem geen optie om te veranderen. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vervelende van deze genaratie is dat het juist niet kan bij iedere game. Bij sommige door de locale te veranderen, maar nu blijkbaar niet...

Noem je mij nu een leugenaar? :+
    Ik heb de GH versie. Is NL gesproken en ondertiteld. Als je de locale verandert wordt alleen de taal van de ondertiteling gewijzigd, en niet de gesproken taal.
    stfu. :+

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja? Jij hebt gewoon de gh versie. Pff, nou dat gaat 'm niet worden als dat bij mij ook zo is =(

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat ik nog iets over het hoofd zie, maar dit verpest echt de game. :mad:

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Keep us posted :p

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He, in mijn paniek een stukje over het hoofd gezien. Pfoe, wilde bijna met de game kappen. :+

Bij de opties in het hoofdmenu is gewoon een optie om de taal van de Voice te veranderen. Ik keek de hele tijd ingame bij de opties, en daar kon het niet. 8)

Misschien iets te snel hier komen posten maar dit is een 'pet peeve' van mij deze generatie. Zoveel games die je het niet laten veranderen dat ik er gelijk vanuit ging dat het hier ook niet ging. Sorry. :p

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké pfieuwwww :p

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Een stúk beter. :+

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol, die ga ik ook doen, heb ook uplay points :p

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Goed om te horen dat je het toch kunt veranderen. Nederlands is toch wel zo kak. Het verpestte de game nogal=(

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De game zelf is trouwens best een aanrader. :thumbs: Blijft heerlijk, dat klimmen en klauteren. Vooral nu ik de Prince zijn hoofd niet meer zie. :+

Zeer ondergewaardeerde game.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die (eerste) Untouchable achievement was erg gemakkelijk. (baas halen zonder geraakt te worden). In 1 keer zonder het eigenlijk echt te proberen gehaald. Die 1000/1000 zie ik dus nog wel gebeuren. :cool: Deze game verdient dat wel!

sidenote: blijft jammer dat net als bij PoP2008 alle achievementplaatjes hetzelfde zijn. :p

2 x Assassin's Creed op 100%
    2 x Prince of Persia op 100%
    Staat wel leuk, ook al zijn het niet bepaald de moeilijkste games om dat te halen.

edit: Leuke glitch net. 8) Ging een paar keer achterelkaar af maar kon wel hetzelfde upgrade punt keer op keer uitgeven zonder de vorige te verliezen.
    Viel me pas de laatste keer op. Zo een Wacht eens even...hier klopt iets niet! moment. :+
    Dat is een van de betere glitches. ;)

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nu nog AC:B. :p

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Uitgespeeld en op 1000 (G). Erg vermakelijke game. _O_ Jammer dat ie op zoveel sites wordt/werd afgeschreven als filmgame.

Bij deze zeiden andere mensen ook dat ie wat meer terug ging naar zijn roots en dat vond iedereen fijn na die easy game wat PoP 2008 was. Het zou nu weer ouderwets moeilijk zijn. Na deze uitgespeeld te hebben... Deze was net zo easy als PoP2008, dus heb geen idee waar die mensen het over hebben. Misschien verkeerde herinneringen van Sands of Time. Of ze bashen PoP2008 gewoon omdat dat 'cool' is. :+

Nu sequel op PoP2008 plz \o/

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dacht dat ik de enige was die daar op zat te wachten. :lol:

Einde van die Epiloog smeekte gewoon zo hard om meer. :D

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zit daar al zo lang op te wachten. :'-( Moet je het kopje Opmerkingen in de startpost maar eens lezen. Toen dacht ik nog dat deze game een vervolg op PoP2008 zou worden. :+
    Oh de teleurstelling... Voor mijn gevoel noem ik PoP2008 in zowat iedere post in deze thread. :p

Maar uiteindelijk viel deze game me reuze mee!

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe open de PoP uit 2008 ook was, denk niet dat er een vervolg op komt. Game was gewoon algemeen gezien zwaar matig ontvangen en dat weet Ubi ook. Was een vermakelijke game, maar lig er niet wakker van als er geen deel twee komt. Sowieso vond ik The Forgotten Sands enorm kut, PoP is gewoon niet meer wat het is. Assassin's Creed is de PoP van deze generatie, en daar focust Ubi zich ook op.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Forgotten Sands is precies wat PoP geweest is. Je vindt er zelf blijkbaar niet veel meer aan, maar de kwaliteit is er nog steeds!

En er is vaker gezegd (niet officieel) dat ze bezig zijn (waren? :'-() met een vervolg op PoP2008. Hopelijk komt ie nog en wordt er niet teveel verandert.

Wissel het dan af. Jaartje PoP, jaartje AC. Beide games die ik geweldig vind, dus heb ik ieder jaar iets leuks om naar uit te kijken. En voorkom je dat de series te snel worden uitgemolken.

Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook dat PoP en AC prima naast elkaar kunnen bestaan.

Daarnaast heeft Prince of Persia zo'n enorme geschiedenis en naamsbekendheid dat het me sterk lijkt dat Ubisoft deze aan de kant gooit.

Enige waar ik bang voor ben is dat een volgend deel weer losstaat van de vorige (in het kader van vernieuwing) of dat 'ie echt compleet gebaseerd wordt op de volgende PoP film...

Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Game kwam vandaag binnen :) Nog niet kunnen spelen, maar dat gaat morgen wel gebeuren :)

Deel Deze Pagina