The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    enkele hardcore fans hebben de code op de backcover van Game Informer al gekraakt:

Gamers are clever people, so clever in fact that they have already decrypted the cover of Game Informer, revealing some juicy details on Elder Scrolls Skyrim.

Fans have already decoded Game Informer’s cryptic Skyrim cover, surprisingly revealing hints of a plot revolving around heroes, evil and war.

From the decrypted code below it sounds like gamers are going to have their hands full keeping evil at bay.

Exciting stuff.

DOVAHKIIN DOVAHKIIN / NAAL OK ZIN LOS VAHRIIN / WAH DEIN VOKUL MAHFAERAAK AHST VAAL / AHRK FIN NOROK PAAL GRAAN / FOD NUST HON ZINDRO ZIN / DOVAHKIIN FAH HIN KOGAAN MU DRAAL /

AHRK FIN KEL LOST PRODAH / DO VED VIING KO FIN KRAH / TOL FOD ZEYMAH WIN KEIN MEYZ FUNDEIN / ALDUIN FEYN DO JUN / KRUZIIK VOKUN STAADNAU / VOTH AAN BAHLOK WAH DIIVON FIN LEIN

DRAGONBORN DRAGONBORN / BY HIS HONOR IS SWORN / TO KEEP EVIL FOREVER AT BAY / AND THE FIERCEST ROUT / WHEN THEY HEAR TRIUMPH’S HONOR / DRAGONBORN FOR YOUR BLESSING WE PRAY

AND THE SCROLLS HAVE FORTOLD / OF BLACK WINGS IN THE COLD / THAT WHEN BROTHERS WAGE WAR COME UNFURLED / ALDUIN BANE OF KINGS / ANCIENT SHADOW UNBOUND / WITH A HUNGERY TO SWALLOW THE WORLD

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Spannend weer!
    Ancient shadows unbound..

Ik hoop nog steeds op Akaviri!
    Alleen Black Wings in the Cold + trailer doen mij vermoeden dat er draken inzitten, lame -_-

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Draken kunnen tof zijn, ben benieuwd. Zolang het maar niet zoals Dragon Age is, daar vond ik die draak maar ultiem gaar.

In ieder geval geen Oblivion gates meer, damn wat was ik daar bang voor vroeger. Loop je relaxed een beetje rond, krijg je opeens dat hyper geluidje, lucht kleurt = ik vlucht voor mijn leven. Enige gate die ik heb gesloten was voor de main quest. :+

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha juist, dat had ik ook. Heb er 1 gesloten, wel 40 uur in het spel zitten, maar toen nooit meer verder gegaan. Vond Oblivion fucking eng (ook de grotten enzo), heel vreemd 8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ben dus blijkbaar niet de enige die nooit die Gates speelde haha.. Die gehele Main Quest heb ik links laten liggen 8).

6. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NICE!! ik ben benieuwd hoe het met de graphics zit!

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik in eerste instantie ook, maar toen ik de hele guild questlines had gevolgd besloot ik het toch maar af te maken :+

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die Gates waren ook niet leuk om te doen, ik had me ooit nog voorgenomen om ze allemaal te sluiten, maar het werd me te eentonig en die oblivion world vond ik gewoon helemaal niks.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Gates? Waar? Ik heb nog nooit een Oblivion gate gezien. Komt dat omdat ik sinds ik uit dat riool ben gekomen ik nog steeds geen enkele Main Quest heb gedaan? :+

10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb juist een heleboel van die gates gedaan voor die Sigil Stones.
    Zijn toch maar een paar verschillende soorten qua lay out, dus als je ze een beetje leert kennen ga je er zo doorheen. (Zeker met de difficulty slider helemaal naar links O-) )

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik had de eerste keren ook de angst goed te pakken.

Ik zal je ff bang maken met het feit dat er 60 zitten in Oblivion. ;)

12. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eens, die oblivion planes waren eentonig, saai en kut. Ik werd er een beetje depri van xd

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is die nieuwe GameInformer al uit of zijn er alleen teasers totnu toe?

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Deze maand zou ie moeten komen

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja dat is bekend, maar wanneer :)

Ik luisterde trouwens vanochtend naar de bethesda podcast waar die projectleider zei dat ze zo ongeveer vanaf het moment dat Oblivion uit kwam zijn begonnen aan TES5, met 20 meer mensen, in totaal hebben ze een team van 100 mensen nu.

Dus 100 mensen die al 5 jaar bezig zijn aan TES5... *DROOOOOOOLLLLLLLLL*

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Holy FUUU. 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Dat moet je niet te serieus gaan nemen vrees ik.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ja of wel, of zit je ook in het TES5 development team en weet je meer???

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja of niet.

That's the question.

Denk zelf dat het nogal overdreven is, al hoop ik van niet natuurlijk.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De podcast is voor iedereen toegankelijk hoor, 80 mensen hebben aan oblivion gewerkt, de baas van bethesda zegt dat hij 20 mensen meer heeft aangenomen voor TES5, en noemt ook dat hij tegenwoordig de beste mensen kan kiezen omdat zoveel mensen er willen werken.

je denkt toch niet dat ze na het succes van Oblivion een pauze hebben ingelast van een paar jaar? Die baas zegt ook dat ze het jaren geheim gehouden hebben.. Ik geloof hem wel, en ik geloof ook dat het een geweldige game gaat worden :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina