FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Misschien kan je het beter op de EA fora proberen, ze hebben ook een PS3-forum. Ze zijn daar heel actief! ;)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ging om de gewone en snap dat je die koop doet dan!

Siemen: Ben me team aan het verkopen. Had heel Barca en Real madrid in normale vorm op cristiano ronaldo na.

Ben momenteel aan het verkopen want het liep niet lekker. Ten eerste verkeerde formatie en ten tweede niet echt mijn soort spelers. Iniesta, Xavi en de rest van het middenveld vond ik niet echt goede afstandschutter. Daarnaast was Villa geen top kopper.

Momenteel barclay leagu team. Heb tot nu toe.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gF8wXFGP961Q

Als ik me spelers nu verkoop kan ik Rooney kopen voor op de CF positie, Fernando Torres voor de tweede spits positie en Gerrard.

Mijn vragen wat jullie slim lijkt.

Zit te twijfelen tussen essien of fabregas als derde cm. Essien heb ik een sterke gast aan naar mijn gevoel met redelijke pass en goede kopbal (voor uitrappen.) als ik hem koop zet ik hem op de CM in het midden voor chemistry met Lampard en Terry en zet ik Gerrard ernaast.

Als ik Fabregas koop daarintegen zet ik hem juist op de rcm positie omdat ik sagna als rb wil (league heeft geen goede andere rb of mis ik iemand?) Gerrad komt op de CM positie dan.

Wat raden jullie me aan?

Nog een vraag. Zit te twijfelen tussen Vidic of ferdinand voor me tweede cv. Ferdinand is langer en ben bang dat Vidic te sloom is. Netzoals puyol!!

Trouwens Danny: jezus christus lekker team. Zou gewoon lekker doorsparen voor If Iniesta ipv "genoegen"nemen met de normale. Inform Soldado is zeker topper?

3. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je mijn aub die site geven, kan m namelijk niet vinden. ! alvast bedankt voor je hulp man!:b:

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De link die je gaf gaat naar je Spaanse elftal, van wat er nog over is tenminste.

Ik zou voor een Essien gaan als je Lampard en Gerrard al hebt. Essien is in mijn ogen de beste CDM van het spel, hij heeft alles, wint elk duel (zowel in de lucht als normaal) en kan ook nog eens redelijk passen en schieten! Fabregas is natyyrlijk ook een geweldige speler, maar die kan je dan altijd nog als back-up zetten. Of als je de IF hebt misschien zelfs boven Gerrard of Lampard zetten. Zie zijn in-game stats, gewoon te geniaal:

IF Fabregas
    Arsenal; 88 CAM

Acceleration- 80
    Agility------ 81
    Balance------ 76
    Jumping------ 66
    Reactions---- 91
    Sprint Speed- 84
    Stamina------ 96

Strength----- 76
    Aggression--- 73
    Positioning-----92
    Tact. Aware----63
    Vision------- 93
    Ball Control- 95
    Crossing----- 87
    Curve-------- 87
    Dribbling---- 89
    Finishing---- 91
    FK *.------ 91

Heading *. 64
    Long Pass---- 97
    Long Shots-- 93

Marking------ 65
    Penalties---- 89
    Short Pass---98
    Shot Power- 87

Slide Tackle- 68
    Stand Tackle- 76
    Volleys------ 89

Dit is in mijn ogen de beste middenvelder die je kan hebben, hij heeft alles. Snelheid is niet zo belangrijk op het centrale middenveld, maar de rest.. pfff, wat een geniale speler zeg _O_.

Als RB kan je natuurlijk Sagna zetten, omdat zijn overall het beste is. Ik vind zelf Micah Richards ook altijd fijn spelen. Hij heeft misschien in de tactische en pass-dingen wat mindere stats, maar zijn snelheid, kracht en koppen zijn vele malen beter als die van Sagna. Het is maar waar je van houdt. En sterke, opkomende speler of een 'gewone' goede speler (+ goede chemistry).

Vidic of Ferdinand; ik zou voor Vidic gaan. Hij is zeker niet langzamer als Ferdinand, volgens mij, en kan ook nog eens beter koppen en is sterker. Deze combinatie is in ieder geval beter als bij Ferdinand, met alleen koppen kom je er niet.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FIFA 11 Ultimate Team Forum

Alstublieft :)

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    zat ook te denken aan richards maar hou van goede opkomendr backs dus dan ga ik voor Sagna. Vidic is wel een beest ofniet? en inform fabregas is momenteel beetje duur. eerst maar eens de rest kopen.

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou Bosingwa nemen....kost geen drol en voldeed bij mij altijd prima!!

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vegeta, laat je EPL team eens zien! Want de vorige link was je Spaanse elftal! :)
    Ik denk trouwens dat je me verkeerd heb begrepen in mijn vorige post. Ik zei namelijk:

En dan bedoelde ik dat Richards de sterke en snelle opkomende speler was, en Sagna de 'gewone' goede speler (+ goede chemistry), omdat Sagna alles wel redelijk tot goed heeft maar geen echte specialiteiten heeft.

9. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie o wie is geintereseerd in Wagner Match 10k per wedstrijd of meer.

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wagner match?....dit is toch niet de COD BO thread?:+

11. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    is gewoon een wedstrijd tegen elkaar maar ipv 400 coins win je 10.000 coins.

12. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan mag jij mij is gaan vertellen hoe je dat gaat doen:+

13. iEzra HD

iEzra HD Alleen FTG en FCB!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel vet .

14. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je moet natuurlijk wel coins hebben he.
    je voegt elkaar toe met de gamertag..
    dan invite je elkaar..
    en de winnaar krijgt 10K of het afgesproken bedrag. maar dat moet wel eerlijk gaan.
    JE zou ook toernooien kunnen spelen bv met 6 man, iedereen legt 10K neer heb je 60k
    en dan de winnaar krijgt de 60k of je maakt nog een 2e prijs bv 2e prijs 25K en 1eprijs 35k

Voeg me maar Toe TANMONTANA is gt

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat ik me dan afvraag is, waar blijft het prijsgeld? Die moeten we zeker allemaal aan één persoon geven?
    Ik vertrouw dit soort potjes nooit, zeker niet met members die ineens uit het niets verschijnen in een topic waar ze nog nooit eerder hebben gepost ;).

Ik wil wel meedoen, maar dan wil ik wel het prijsgeld 'bijhouden'. :+

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja het gaat dus om vertrouwen hea..
    maar als jij t organiseerd is best beheer jij het

17. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je ken het beter eerlijk doen op zo een form als dit. als je de boel naait schiet je er nog niks mee op.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor, je kan het beste nooit van zulke 'scammers-toernooitjes' spelen. Ik noem dit soort wedstrijdjes zo omdat het meestal scammers zijn die zo geld willen halen, en dit dan ook nog eens de slechtste en meest-gebruikte-faal manier is om te doen :lol:.

Je kan 't het best doen met vrienden, in het échte leven, want daar is er een vorm van vertrouwen mogelijk. Via internet kan je écht niet iemand vertrouwen, want je kan kei makkelijk genaait worden. En wat denk je dat er gebeurd als degene die het geld bijhoudt, het niet meer teruggeeft en jullie gewoon op de ignore-lijst hier. Dan gaat er echt niets gebeuren hoor, ze worden echt niet gebanned ofzo 8).

19. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit Jose Mourinho eigk op FUT als manager?
    en
    Hoe verdien ik nu meer coins, heb op dit moment 55000

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, raar hé? :eek:

Mijn methode:
    Als je één toernooi wint, win je 3.000 coins. Als je gaat handelen met deze 3.000 coins heb je binnen een paar uur 10.000 coins. Hoe meer geld je hebt, hoe sneller het gaat en hoe groter de winst wordt. Als je eenmaal 100.000 coins hebt kan je al met een hoge BIN gaan handelen, en wordt je vliegensvlug stinkend rijk.

Een combinatie van spelen en handelen kan dus voor veel coins zorgen. Ik heb zelf maar 8 wedstrijden gespeeld, en heb toch bedragen als 800.000 coins in m'n virtuele pocket gehad .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina