[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onlangs in Rome geweest en nu vroeg ik mij af of de Sint-Pieters Basilisk in dit spel zit. Het lijkt me echt grandioos om die van binneuit te beklimmen. Kan iemand mij vertellen of je om online te spelen een code nodig hebt of kan dit gewoon zonder.(Ik wil hem namelijk 2de hands gaan halen)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Yep, zit in de game, maar daar is ie nog in aanbouw. :p

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is nog in aanbouw en je zult er niet echt veel van zien. Je hebt verder geen code nodig.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Komt er nog een nieuwe sessie?

5. Nickyocool

Nickyocool Member

Leuk Bevonden:
    0
    uh mensen..
    ik kan niet inloggen op multiplayer doordat de server niet beschikbaar is..?
    ik zit eindeloos te wachten op een match, en bij nieuws zijn de servers niet beschikbaar
    wth?

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Valt ook wel mee..

Romulus Lair ;) .

Echt veel van de pracht en praal zie je niet nee maar het is wel de vetste van de 6 imo :) .

7. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die multiplayer werkt ook maar redelijk halfbakken qua servers. Als hij aangeeft dat de server niet beschikbaar is moet je het gewoon opnieuw proberen. Het matches zoeken kan inderdaad eindeloos lang duren. Ik heb geregeld mijn huiswerk maar zitten doen terwijl ik aan het wachten was tot het potje eindelijk eens zou gaan beginnen. Als je eenmaal een game hebt gevonden na ongeveer 20 minuten ( dat kan serieus zo lang duren) dan blijf je er gelukkig wel inzitten. Je kan dan met die mensen blijven spelen. Als je goed internet hebt duurt het veel minder lang maar als je niet zoveel geluk hebt dan is het inderdaad een kwestie van veel geduld hebben.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het scheelt wel eens de een of de andere keer. Het ligt ook niet aan het tijdstip, want ik speelde vorige keer rond hetzelfde tijdstip als een keer daarvoor en het duurde onwijs lang tot ik een match had. De keer daarvoor kreeg ik echter match na match binnen een minuut.

9. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ligt dit aan de gratis update die niet verplicht is.
    De een download hem wel en de ander niet.
    Als jij geen update heb gedownload ken je mensen die het wel hebben niet joinen en andersom.

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat het heel lang duurt voordat je kan spelen (online). Ik heb steeds wachten op ambargo agenten ofzo

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Lees deze pagina eens. :+

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal het zeker veel erger hebben gemaakt maar ik had op zich al redelijk veel connectieproblemen voordat die DLC uit kwam. Wat wel wil helpen is om met een vriend samen te spelen die een goede connectie heeft. Het zoeken gaat dan veel sneller maar ook dan kan je gesplitst worden. Das een leuk nieuw verschijnsel in de game wereld want dan blijft de ene namelijk tegen het Abstergo agenten scherm aankijken terwijl er bijvoorbeeld 7/8 players found staat en je buddy heeft dan al lang 8/8 gehad en is al aan het besluiten met wat voor character die wil gaan spelen, vervolgens blijf jij dan ongeveer een minuut of 10 tegen dat scherm aanstaren en moet iedereen in de lobby op jou wachten omdat jij als enige nog niet op ready hebt gedrukt. Good times.

13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er enkel problemen mee gehad tijdens mijn eerste keer multiplayer. Nu zoekt het spel 3 á 4 minuten en zit ik in een nieuwe match, voordeel is sowieso dat je in de game blijft zitten.
    Waar ik me het meeste aan stoor is dat ik tijdens het zoeken/laden niet in het menu kan om mijn profielsets te tweaken :mad: .

14. Nickyocool

Nickyocool Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha :p
    Nja ik had et gister weer geprobeerd terwijl ik gewoon ff zat te codden op de pc, na een uur deedtie et NOG niet XD
    Mja.. ik kijk misschien morgen wel oftie et dan doet..
    anders faal ik gewoon XD

15. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke misschien reeette domme vraag. waarschinelijk haha, maar hoe begin je een winkelmissie? loop echt te kloten!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet. De missie is dat je bepaalde items moet vinden. Dit kun je zien als je de winkel bekijkt.

17. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het voorwerp zelfe? of wat dan, zie niks..

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen interesse in nog een boosting-sessie? Ik moet de uitdaging 'Ontsnapping x3' nog halen voor Abstergo Employee of the Month en ben bang dat die behoorlijk lastig zal worden. Er zijn dan echter wel minstens 5 mensen nodig om die uitdaging te kunnen boosten.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je weet dat ik interesse heb. Voor zowel Abstergo Employee als die co-op achievement.

20. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die "Ontsnapping x3" toevallig gehaald in een potje Klopjacht (?, in iig de gametype van twee teams van vier en twee rondes). Maar ik wil ook boosten, moet nog een aantal dingen halen voor Abstergo Employee of the Month:cool:

Deel Deze Pagina