[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zowieso, onbegrijpelijk dat ze hun eigen kleine playerbase gaan splitsen met betaalde DLC

    Maar ik snap zowieso niks van de strategie achter MoH,.. waarom Vietnam zo vlak achter MoH aan gooien? Ik snap dat ze spelers weer van BO terug willen lokken naar BFBC2 maar breng MoH dan in een heel ander kwartaal uit ofzo.

    Had ze er nog een half jaar langer aan laten werken en had hem in Maart uit laten komen ofzo.

    Dan is iedereen BO weer zat maar duurt BF3 nog lang.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Gerucht, mogelijk nieuwe moh in de maak ?

    First person shooter
    Danger Close (Edit: was even de naam van de studio vergeten mee te nemen), de in Los Angeles gelegen studio is op zoek naar een lead gameplay engineer en een artist voor het creëren van wapens en voertuigen. De game zelf wordt beschreven als een "onaagekondigde AAA first person shooter", aldus Gamasutra.

    Succes
    In november vorig jaar liet EA-CEO John Riccitiello weten dat de reboot van Medal of Honor absoluut een succes was. Volgens hem zorgde de feedback van consumenten ervoor dat men een franchise heeft waarop succesvol en effectief voortgebouwd kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heftig: Kerst 2011 word de wereld van games. :thumbs:
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    morgen beginnen met deze game ben benieuwd!

    hoe lang is de singleplayer nu eigenlijk?? en op welk niveau raden jullie aan de game te spelen?
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Onder het motto, berichten weer je niets aan hebt, ben eigenlijk direct met de multiplayer begonnen ;)

    Maar als ik zelf nog met de single player begin, zou ik toch voor hard gaan....
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    dat kan ook te Hard zijn he. Tenzij je al je games zo begint. ;)
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Begreep dat de single redelijk kort is, op hard heb je dan nog een beetje uitdaging, verlengt in ieder geval de speelduur. Begin zeker niet iedere game op hard, alleen als ik dus weet dat de speelduur wat aan de korte kant is. Voor een goed advies is het dus even wachten op iemand die wel de single player heeft gespeeld...

    Enne de multiplayer vindt ik gewoon fantastisch... Vreemde is eigenlijk dat ik in het begin zoiets had van: okee, leuk moh goed, maar niet bijzonder. Nu blijf ik h'm spelen en weet ik het spel steeds meer te waarderen. Ik hou persoonlijk niet zo van shooters met een hoog run & gun gehalte, hoef je bij moh ook niet te doen ;) Hierdoor zijn sommige shootouts echt intens :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb het spel gisteren ontvangen (30 euro) en tot nu toe vind ik het wel vermakelijk. Het valt me op hoe makkelijk het wel niet is om kills te maken. De wapens die ik koos heben weinig tot geen recoil ( dus gewoon sprayen ) en ik stond bijna elk potje 22-4, 20-10 etc. Zulke scores. Spawnkills zijn wel een beetje kut maar als je weet hoe je daar onderuit kan komen kan je ze heerlijk flanken en ze asswhoope. Kortom, leuk spelletje maar het haalt het niet bij CoD.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is hard erg moeilijk als je ook die single player achievements wilt halen of ??
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hard is fucking simpel in dit spel. AI is dramatisch slecht! :emo:
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd , zelfs hard is nog makkelijk op 1 a 2 punten in de game na misschien.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Doorbijten en een checkpoint halen en dan is dat ook weer klaar.

    Ik weet de nagelbijtende uren in Call of Duty 2 nog wel. Een aantal missies op Veteran gehaald. Dat was heel andere koek.

    Een checkpoint kwam toen zowat als een godsgeschenk. 8)
     
  13. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of duty is dan ook weer gewoon irritant moeilijk. Als je de Ai een shitload aan frags laat gooien zodat je 5 frag markers op je scherm hebt staan dan is er toch iets mis met de manier waarop je een game moeilijk maakt. Overigens is Cod met trial and error op veteran ook nog wel te doen. Het is alleen frustrerend omdat je een gedeelte vaak overnieuw moet doen voordat je eindelijk bij de volgende checkpoint bent.

    Medal of Honor is op Hard voor een gemiddelde gamer gewoon goed te doen, checkpoints genoeg en vaak helpen je teamgenoten je goed door vijanden af te schieten. Op Tier 1 is het al wat moeilijker omdat als je dood gaat je het hele level overnieuw moet doen, maar zelfs dan is het nog best makkelijk.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tier 1 is tof, ik ga dat zeker nog eens afmaken. Was afgehaakt omdat ik 2 keer op het einde van dezelfde missie vast kwam te zitten door een bug (teamgenoot wou niet meer lopen en een deur voor me open doen).
     
  15. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je teamgenoot kapot schieten, had ik vanmorgen ook. Mijn teamgenoot bleef tegen een muur aan rennen terwijl die eigenlijk een deur moest opendoen en een cut scene moest triggeren, ik schoot hem in zijn reet en plotseling deed die weer wat die moest doen. ;)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat werkte niet , hij bleef op zn quad zitten :mad:

    Normaliter kun je ze wel weer in beweging krijgen door ze even in de knieschijf te schieten inderdaad :+
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoelang is de single player op hard ten opzichte van normale eigenlijk :) ?
     
  18. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer even lang/kort (5 uur?), op hard is de single player ook niet al te moeilijk en ren je er ook zo doorheen. Waar je bij een andere game op hard ook echt moeite moet doen en je vaak dood gaat heb je bij deze game op hard eigenlijk bijna geen tegenstand. Zolang je goed van cover naar cover rent en goed luistert naar instructies van teamgenoten is de game op Hard zelfs nog Easy. Op Tier 1 is hetzelfde verhaal van toepassing, het enige punt van hardheid is dat als je dood gaat je de gehele missie opnieuw moet doen en er een tijdslimiet op zit als je voor achievements gaat. Er is per level een par time waar je onder moet blijven wil je de medaille krijgen. Hoop je vraag zo voldoende te hebben beantwoord. *)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thx!! game net begonnen en damn lekkere sfeer zit er in het spel!

    alleen kan iemand mij de verhaallijn uitleggen die snap ik niet helemaal?
    je bent plts midden in een oorlogsgebied op resque missie ofzo??
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand aub:D? ik wil graag verderspelen maar voordat ik verder ga wil ik eerst het verhaal snappen :9
     

Deel Deze Pagina