woohoo thx tis me gelukt allemaal nu, vanmiddag flink lopen gamen.. bagger weer game nu uitgespeeld alles breaches gesloten en alle enemy points ook veroverd Vond het een hele lekkere vette game! - inderdaad deel 1 is vetter maar deze is ook zeker erg cool
Zullen we aankomende zondag 18.00 (zelfde tijd als vorige keer) gaan boosten? Ik heb trouwens geen DLC's gekocht, ik weet niet of dat uitmaakt als iemand dat wel heeft gedaan? Kan ik dan nog met diegene spelen?
Maakt niet uit, je kan dan gewoon mee spelen. En je kan me wapens/voertuigen dan afpakken. Maar goed, Zondag 18:00 is dan goed.
Allright, komende zondag om 18:00 dan? En WinterBase is de 4e? 1. PePzi NL 2. Commander J 3. Fiasco 4. WinterBase
Ik ben nu bij de laatste 'missie'. Wat een graf missie! Ga steeds op het laatste stukje dood. Straks nog maar eens een poging wagen, dan kan ie daarna weer terug op de plank
Ik ben meer een singleplayer speler Soms speel ik multiplayer, maar bijna nooit. Edit: Blegh! Ik stop ermee, ik vond het al een vrij gaar spel maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Bagger.
Enorme bump? Spelen mensen deze game nog, zo gek erg vind ik hem ook niet, het is gewoon een keiharde verstand-op-nul-shooter!
Zo erg is ie ook niet, het probleem is altijd al geweest dat het wel érg op Crackdown 1 leek. En die domme zombies. Maar verder gewoon een leuke game. Hopelijk komen ze ooit alsnog met Crackdown 3.