Selectie: Daz - Luis Suarez - Any, ST, LF, RF Reuj - Ibrahim Afellay - LF, RF Robbin - Roy Makaay - ST, LF, RF Godsmack - Ricardo Gonzalez - LF, RF, CMF R Stapert - R Stapert - RF iFury xP - Christian Eriksen - CAM Op zoek naar: Goalkeeper - ervaren - actief Stats: Games played: 60 Won: 44 Draw: 8 Lost: 8
Goed om te zien dat de Toppers zich weer gaan mengen in de strijd. Succes met het vinden van een goalie (in fifa11 kun je bijna niet zonder).
Yes, thanks Paribus. *roept clubgenoten* Wie wil er tot circa 20.30 spelen? Ik zie dat Robbin online is. Reuj/Ricardo?
Wut, had dit topic nog niet gezien haha. Heb wel weer zin in clubs moet ik zeggen, zaterdagmiddag kan ik sowieso spelen.
Is goed, hopelijk tot dan! Ja, is prima hoor. Eerst maar 's wat wedstrijden met m'n clubgenoten spelen aangezien die stats ook zijn van een tijd terug. Na de 'revival' hebben we iets van 5-6 potjes gespeeld. En ook niet met iedereen. (Bijvoorbeeld ik en Godsmack tegen een andere club)
Wij hadden die lag gedurende hele potje.. Ik en Godsmack werden ook gekickt van de server. Toch goed gespeeld hoor
Was jammer idd, gewoon niet te doen. 3 seconden lag als Any.. Bleh. Verder hebben we nu een keeper; Bryan! Wel moeten we ff voorin de boel beter laten lopen. Ik stel voor dat reuj een x op de plaats van Remco speelt. We hebben nu slechte resultaten gehaald de laatste tijd. Lag ook een beetje aan de computer keep. Enig idee wat we moeten/kunnen veranderen of verbeteren? En Rob en Remco, train je pro ff op snelheid, balans, voorzetten en kracht. En remco extra afwerken. Slaap lekker en tot morgen.
Leuk dat jullie mij al zien als keeper, Het beviel me ook prima opzich dat potje dat ik meespeelde (baal nog steeds van die laatste kut goal) maar ik wil nog niet op de zaken vooruit lopen. Voorlopig speel ik nog bij Rillion zoals jullie weten. En voorlopig kijk ik dus ook nog bij verschillende clubs, omdat ik echt een club wil vinden die het beste bij me past. Maar ik speel graag nogmaals mee, zodat jullie een betere indruk van mij krijgen en ik van jullie.
Ok, ik dacht dus dat je geen club had en bij ons aan de slag wilde. Maar goed, nog een paar potten meespelen mag van ons. Wie weet ga je bij ons aan de slag.
Damn, had dit eerder moeten zien want dit is wel vet zeg. Wanneer er ooit een speler geblesseerd of ziek is..
Ja, maar alleen een keeper en daar ben ik niet zo goed in. Ik heb wel iets van 85 OVR volgens mij, al te lang m'n Virtual Pro niet meer aangeraakt om dit met zekerheid te zeggen .
Proberen kan geen kwaad. We hebben nog twee plekken vrij op 't middenveld, als CDM. Ook verdediging is beschikbaar. Alhoewel dat wel een stuk makkelijker is voor mij als Any om m'n eigen verdediging te kunnen controleren. Je weet nooit of een 'echt persoon' een buitenspelval opheft of te ver naar voren gaat, etc. 16.00 begint HSV - Ajax. Maar daarvoor ben ik nog beschikbaar! Start een career mode, kijk naar wat voor accomplishments je moet en train je pro! Waar wil je staan? Overigens net iets van vijf keer gespeeld. 4x gewonnen, 1x gelijk 1-1. Ging lekker. Domiolirook (sorry als ik het verkeerd spel) deed net mee als keeper en dat ging zeer aardig! Een paar mooie reddingen en uitstekende uitrappen. Wel moet hij 'mee-voetballend' beter worden. Maar ik vond hem net ff iets zekerder dan Bryan. Edit2: We speelden nu ook 5-2-1-2. Dus een andere variant, en dat ging prima. Robbin op #10, R Stapert en 'Samba' in de spits.